Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat

signumsi201
07.01.2023 |

Otsikko provokatiivinen, sori siitä.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet

- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.

Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?

-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta

Kommentit (1217)

Vierailija
401/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylimmän tulodesiilin yläpäässä eli vain 0.3% palkansaajista tienaa yhtä paljon tai enemmän. Sanomattakin selvää että koulut käyty ja hieno ura. Mutta olen 48v mies ja asun Oulussa. Vaikka on näköä, urheilullisuutta, keskustelutaitoa ja mukavuutta jne jne niin ei löydy kivaa ja viehättävää naisseuraa. Ei millään.

En erityisesti rakasta teatteria tai taidetta ylipäänsä poislukien musiikki. Mutta osaan feikata ja hyvän yleissivistyksen ansiosta pystyn keskustelemaan lähes mistä tahansa. Välillä huomaan tietäväni enemmän kuin ns oikeat kulttuuri-ihmiset, hehe. Silti ei vaan nappaa.

Vierailija
402/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus.

Jos yksi mies ei ole kiinnostunut sinusta, syy voi olla miehessä.

Jos kukaan mies ei ole kiinnostunut sinusta, syy on sinussa.

AP:n toivomia miehiä on tuhansia Helsingissä, mutta syystä tai toisesta he eivät ole kiinnostuneet ap:stä. Syyn voi olla ulkonäkö tai luonne.

Vanha totuus. Palstan ikisinkkumiesten mielestä tämä sääntö pätee vain naisiin.

Emme me välttämättä ole "ikisinkkuja"

Mutta sitä en viestisi perustella ymmmärrä ollenkaan miksi sinä olet naimaton. Vaikutat niin mukavalta!

Minä olen naimisissa enkä puhunut miehistä jotka eivät ole ikisinkkuja. Kunhan vain totesin vanhan totuuden, että juurikin palstan Ikisinkkujen miesten mielestä sääntö pätee vain naisiin.

Tuskin olet.

Mikä tarve sinulla oli todeta se vanha totuus? Halusit päästä haukkumaan miehiä?

Minusta vain oli vinkeää se että tämä vanha totuus otetaan puheeksi vain ketjuissa jotka koskee naisia :D. Sain vain päivän ensimmäiset naurut tuosta.

Ketju taitaa olla miehistä, kuinka paskoja kaikki on kun ap ei saa ansaitsemaansa rotu-urosta.

Olet miehiä vihaava paska.

Näinhän se tuppaa olemaan että totuuden torvet ei ole yhtään kiinnostuneita totuuksien soveltamisesta itseensä. Auta armias jos joku uskaltaa esittää totuuden minusta, se vihaava paska. Sehän nyt ei toki pidä paikkaansa että totuuksista alunperin puhumaan alkanut olisi joku paska silloin kun totuudet koskee naisia. Mutta muuten olen kyllä samaa mieltä että peliin kannattaa ensisijaisesti katsoa kaikkien.

Olet miesvihaketjussa haukkumassa miehiä  :)

Siinä ainoa totuus jota kaipaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus.

Jos yksi mies ei ole kiinnostunut sinusta, syy voi olla miehessä.

Jos kukaan mies ei ole kiinnostunut sinusta, syy on sinussa.

AP:n toivomia miehiä on tuhansia Helsingissä, mutta syystä tai toisesta he eivät ole kiinnostuneet ap:stä. Syyn voi olla ulkonäkö tai luonne.

Itse asiassa noita ap:n toivomia miehiä on oikeasti todella vähän (ylipäätään vain tietyt koulutusalat, heistä vain ne hyvät sosiaaliset taidot omaavat ja hyvännäköiset). Näistä todella monet on varattuna jollekin muulle naiselle.

Ja sitten kun vaikuttaa muutkin asiat, esim. vapaa-ajan tottumukset ja kiinnostuksen kohteet, luonteenpiirteet ja se vaikein, eli seksuaalikemia, niin potentiaalisia yksilöitä on vähän.

Ei ole mikään ihme, että on vaikea löytää ja pitää olla tosi hyvä tuuri, että osuisi kohdalle (tätähän ne ei myönnä, joilla se tuuri kävi, vaan mieluummin selittävät asian omilla avuillaan).

Tarvitsee miehetkin tuuria, 65% lapsista on käenpoikasia joten on aivan tuuripeliä ettei se oma nainen tee samaa temppua.

Tähän höpöhöpö väitteiseen ei tietenkään löydy viitettä tutkimuksesta muuta kuin incel-akademian sivustolta.

Mitähän tutkittua tietoa aloitukseen liittyen on tarjolla?

Vierailija
404/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylimmän tulodesiilin yläpäässä eli vain 0.3% palkansaajista tienaa yhtä paljon tai enemmän. Sanomattakin selvää että koulut käyty ja hieno ura. Mutta olen 48v mies ja asun Oulussa. Vaikka on näköä, urheilullisuutta, keskustelutaitoa ja mukavuutta jne jne niin ei löydy kivaa ja viehättävää naisseuraa. Ei millään.

En erityisesti rakasta teatteria tai taidetta ylipäänsä poislukien musiikki. Mutta osaan feikata ja hyvän yleissivistyksen ansiosta pystyn keskustelemaan lähes mistä tahansa. Välillä huomaan tietäväni enemmän kuin ns oikeat kulttuuri-ihmiset, hehe. Silti ei vaan nappaa.

Ainakin olet kova kehumaan itseäsi.

Vierailija
405/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän se johtuu, että nimenomaan nämä täydelliset timantit täällä palstalla ovat sinkkuja. Koskee sekä miehiä että naisia. Ap:kin esittää syyksi sinkkuudelle sen tavallisimman eli "olen liian täydellinen, joten seuraa ei löydy". 

Vierailija
406/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi parin löytäminen iso ongelma.

Oma poika valmistuu kohta KTM ja ei ole lukion abivuoden jälkeen vakavasti seurustellut.

Sanoo, että ei ole aikaa etsiä koska opiskelut, urheilu, kaverit ja Tinderissä tms. ei ole, eikä kuulemma mene. Veikkaan, että tilanne vaan pahenee kun painuu töihin ja dollarinkuvat syttyy silmiin. Seuraavaksi ei sitten ehdi pariutua, koska työt.

Toisaalta löytyy sitten kun löytyy.

Olet täysin oikeassa. Valmistumiseen sulkeutuu paritumisen paras aikaikkuna. Suurin osa paritumishaluisista on jo löytänyt kumppanin opiskeluaikanaan, jolloin nuoret vapaat ihmiset ovat eniten tekemisissä toisten samanlaisten kanssa. Valmistumisesta eteenpäin vaikeusaste lisääntyy. Ihmiset ei kohtaa arjessaan luontevasti potentiaalisia kumppaneita ja sitten ollaankin tinderissä naaraamassa edes seksiseuraa.

Mitä ihmettä te höpötätte? Ai että jos et ole parikymppisenä löytänyt Sitä Oikeaa niin sitä ei ikinä enää löydy? Voi herranjestas, minäkin olen eronnut 46-vuotias nainen ja ei tartte mennä edes Tinderiin kun seuraa tunkee ovista ja ikkunoista vaikka en edes etsi mitään, saati nyt sitten nuorilla, joilla koko elämä vasta alussa. Herätkää nyt ihmiset, tää palsta on jotenkin kieroon kasvanut

Olen eri mutta on tuossa jotain perää. Olet selvästi toisella kierroksella, se on ihan eri juttu kuin se että missaa sen ekan kierroksen kiihkeimmät kuhinat ja jää sitten limboon siinä kolmenkympin molemmin puolin.

Olen eri vastaaja, nelikymppinen sinkkunainen. Kirjoitin aiemmin ap:lle ajatuksia, miten hän mahdollisesti voisi parantaa tilannettaan. Olen ollut yli kymmenen vuoden parisuhteessa "ekalla kierroksella", miehen kanssa joka täyttänee ap:n kaikki kriteerit, eikä vastaavan seuran löytäminen ole ollut vaikeaa sen jälkeenkään (kunhan huomioi lähtökohdat, eli sen tosiasian ettei tällaisia miehiä ole kovin paljon liikkeellä). Erosimme koska tulevaisuuden suunnitelmat alkoivat olla niin eri maailmasta, että jompi kumpi olisi joutunut tekemään liian suuria uhrauksia jos suhde olisi jatkunut. 

Tällä palstalla kuitenkin se, että on sinkku, tarkoittaa automaattisesti samaa kuin "ei ole kelvannut kenellekään". :D Melko elämästä vieraantunutta ajattelua täällä esiintyy muutenkin. Paljon näkyy esim. näitä jenkkipalstoja lukeneita katkeroita, joilla on esittää täysin todellisuudesta vieraantunutta "tilastotietoa" eri aiheista, kuten että miehet haluavat huomattavasti itseään nuoremman kumppanin, vain naisen ulkonäöllä on merkitystä pariutumisessa, jne.

Itse tunnen ihan oikeassa elämässä näitä ap:n etsimiä suomalaisia miehiä, ja voin kertoa että jokaisella on oman ikäinen ja omaa koulutus- ja älykkyystasoa vastaava kumppani, ja kriteerit kumppanin henkisille ominaisuuksille ovat todella korkeat. Ainoa lievä poikkeus ikäerosääntöön on oma eksäni, jonka vaimo on melkein 10 vuotta nuorempi siitä syystä että mies halusi saada vielä useampia lapsia, ja me erosimme vasta miehen ollessa lähemmäs nelikymppinen. Muistan vieläkin kuinka stressaantunut hän oli deittailua aloittaessaan, koska nuoremmissa naisissa on huomattavasti vähemmän niitä kognitiivisen kapasiteetin ja elämänkokemuksen kannalta yhteensopivia tyyppejä. Onneksi sellainen kuitenkin pitkän etsimisen tuloksena löytyi ja ovat nyt oikein onnellisia yhdessä.

Vierailija
407/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ihme jos puolison tärkeimmät puolet on koulutus ja raha! Aika kylmä ajatusmaailma.

Vierailija
408/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä etsit tasoistasi miestä eli yhtä koulutettua ja saman verran/enemmän tienaavaa. Ongelma on, että ko. Mies ei etsi naista samoilla kriteereillä, vaan hän etsii feminiinistä, mukavaa, NUOREMPAA naista, jolla on jotain koulutusta ja joku työ. Miehelle paljon tärkeämpää on se, että nainen on miellyttävä ihmisenä, hyvännäköinen, seksuaalisesti tyydyttävä, nuorempi ja lapseton. Uraohjusnaiset eivät usein ole mitään näistä.

T. M34, 100k e+ /v. maisteri

hys-hys, ei saa sanoa noin totuuksia, se on naisvihaa ja kohta tämä ketju poistuukin...

Toruuksia my ass... Tuossa taas yksi tunnevammainen ikisinkku selostaa omaa ajatusmaailmaansa joka onkin johtanut siihen että hän on 34 v ja ikisinkku. Todellisuus on se, että siinä vaiheessa kun enemmistö pariutuu, ei olla mitään neljääkymmentä lähestyviä poikamiehiä päuväunelmoimassa nuoremmista, vaan ollaan itsekin nuoria. Ja tilastojen mukaan pariskuntien ikäerot on kaikissa ikäluokissa pieniä. Mitä olen oman lähipiirin pariutumista seurannut, siinä noudatetaan suorastaan naurettavan uskollisesti ennen kaikkea koulutuskarsinoita. Amk-amk, yliopisto-yliopisto x 3, amis-amk (nainen se amk eikä toisinpäin).

Antaisit kaikkien pariutua kuten haluavat. Huolehdi vain omasta pariutumisestasi.

Niin olen huolehtinutkin: naimisissa jo monta vuotta kauniin ja koulutetun naisen kanssa, lapsia, ura ym. kuten kolmekymppisenä kuuluukin olla. Mä olen pariutunut kaltaisieni mukaisesti jo opiskeluaikana.

Nyt AP:han edustaa niitä ylijäämänaisia, joita on yhä enemmän, koska tyttöjen kanssa on kiva bilettää vielä kolmekymppiseksi asti ja sitten ihmetellään kun kilometrit alkavat näkyä. Hänen tulisi vain tiedostaa, että kilpailee nyt kaikkia 22v. + naisia vastaan, jotka voivat olla opiskelijoita, AMK-taustaisia tai mitä vain - ja he kilpailevat samoista miehistä.

Näin ollen AP:lle ei todellakaan riitä, että on korkeatuloinen ja koulutettu, kun pitäisi olla vielä kaunis, miellyttävä, ym ym, kun nuoruuskin alkaa olla mennyt etu.

Miten kaltaisesi vuosia hyvän naisen kanssa ollut mies on kuitenkin noin naisvihamielinen ja katkera? 

Vierailija
409/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän se johtuu, että nimenomaan nämä täydelliset timantit täällä palstalla ovat sinkkuja. Koskee sekä miehiä että naisia. Ap:kin esittää syyksi sinkkuudelle sen tavallisimman eli "olen liian täydellinen, joten seuraa ei löydy". 

Se on joku ihmismielen harha. Kuvitellaan olevansa joku kimalteleva smaragdi ja käyttäydytään sen mukaisesti ylimielisellä tavalla. Se ei vaan toimi jos todellisuudessa on ihan tavis. Näyttää vaan inhottavalta ihmiseltä muiden silmissä. Ylimieliseltä nokkansa nyrpisteljältä.

Vierailija
410/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kovaa kehumista tuossa oli? Minä ihan oikeasti asun oulussa:-)

Vierailija
411/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä päättelet että ne kaikki potentiaalisimmat miehet on kiinnostuneita yksinkertaisimmista naisista kuin sinä? Voisitko määritellä yksinkertaisen naisen ja kertoa miten sellainen eroaa sinusta? Vaikuttaa että etsit syytä yksinäisyyteesi ihan vääristä paikoista (muista ihmisistä), vaikka sinun kannattaisi varmaan vain katsoa peiliin. Toisena akateemisena naisena sanoisin, että vaikutat takakireältä ja happamalta ihmiseltä. Meistä akateemisista kun löytyy miehille mukaviakin yksilöitä, vaikka emme suinkaan ole yksinkertaisempia kuin sinä, ainakaan kun koulutusta vertaillaan. Katkeruutesi paistaa läpi ja kuvittelisin sen olevan tosi iso turn off deittimarkkinoilla, ja se ominaisuus muuten näkyy tosi helposti. Tsemppiä!

Vierailija
412/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ap kertoo, koulutettuja miehiä kyllä riittää. Hyvät naiset vain vievät ne.

Oletko ap kokeillut panostaa itseesi jotta kelpaisit? Hyvätuloista, koulutettua miestä voi kiinnostaa toiset seikat? Esimerkiksi mukava luonne on tärkeämpää kuin se, tienaatko 8k€ vai 9k€ kuukaudessa. 

Tämähän ei tietenkään ole totta. Joka ikäluokassa korkeakoulusta valmistuu enemmän naisia kuin miehiä, joten kyllä se tarkoittaa että osa naisista jää ilman korkeakoulutettua miestä.

Niin joo, sä niputat maisterit ja amk-hoitsut.

Mutta laitas nyt tilastot kehiin.

Vierailija
413/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tilanteen. Tee niin kuim entinen työkaverini. Yli nelikymppinen, kaksi aikuista lasta. Tulee perimään osan lääkäriasema ketjusta ja linnan Ranskasta. Otti avioeron jälkeen 21 v. Afrikkalaisen (maa jääköön salaisuudeksi) ja elävät Suomen, Ranskan ja tämän Afrikan maan välillä. Mies virittelee muusikon uraa Suomessa. Tämäkin on yksi ratkaisu ongelmaan....

Vierailija
414/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään ihme jos puolison tärkeimmät puolet on koulutus ja raha! Aika kylmä ajatusmaailma.

Sitähän se on.

Miehet eivät ole naisille mitään jollei he tarjoa jotain konkreettista parisuhteessa.

Raha, asunto... 

Naisen rakkaus loppuu kun noiden tarjonta ei ole riittävällä tasolla.

Vierailija
415/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poika valmistuu kohta KTM ja ei ole lukion abivuoden jälkeen vakavasti seurustellut.

Sanoo, että ei ole aikaa etsiä koska opiskelut, urheilu, kaverit ja Tinderissä tms. ei ole, eikä kuulemma mene. Veikkaan, että tilanne vaan pahenee kun painuu töihin ja dollarinkuvat syttyy silmiin. Seuraavaksi ei sitten ehdi pariutua, koska työt.

Fiksu mies, tajuaa ettei hyvään elämään kuulu nainen.

Vierailija
416/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on ilmeisesti nykyään tosi paljon ja varmaan vielä yleisempää miehillä kuin naisilla. Parisuhde ei enää edes kiinnosta. Siksi niillä, keitä parisuhde kiinnostaisi, on entistäkin vähemmän valinnan varaa.

Voi kyynel, naisetkin voivat joutua panostamaan parisuhteen hankkimiseen, eikä se mene enää niin että hän valitsee kosijoista parhaan.

Vierailija
417/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joku ihmismielen harha. Kuvitellaan olevansa joku kimalteleva smaragdi ja käyttäydytään sen mukaisesti ylimielisellä tavalla. Se ei vaan toimi jos todellisuudessa on ihan tavis. Näyttää vaan inhottavalta ihmiseltä muiden silmissä. Ylimieliseltä nokkansa nyrpisteljältä.

Se on just niinkuin kirjoitat. Ylimielisiä ja itsestään liikaa kuvittelevia.

Jos vaan ihan reilusti käyttäis sitä raatorehellistä ilmoitusta: Itsekeskeinen ja ylimielinen nainen etsii varakasta ja korkeasti koulutettua miesseuraa.

Toki tuo teksti on aika usein luettavissa sieltä Tinder rivien välistäkin ilman erikseen mainintaa.

Mikähän siinä on kun ei löydä kunnollista seuraa??

Vierailija
418/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ap: Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä. .."

Ja niistä tulit ammattilaiseksi ja tiedotat meitä ranskalaisin viivoin. Aha.

Vierailija
419/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies, tajuaa ettei hyvään elämään kuulu nainen.

Ainakaan samassa asunnossa asuva. Käydä voi.

Vierailija
420/1217 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kovaa kehumista tuossa oli? Minä ihan oikeasti asun oulussa:-)

Heh. Ja hyvähän se on, jos itsetunto on kunnossa, en minä sillä.

Esimerkki: veikkaan, että et kummoisempia kulttuuri-ihmisiä ole tavannut, jos tiedät heidän ammatistaan enemmän kuin he itse tai sitten he eivät vain ole halunneet sinua nolata. Käsitys omasta ulkonäöstä sitten taas voi olla ylimitoitettu, sillä oikeasti komeat ja mukavat kyllä löytävät seuraa. Ja mukavat ja komeat ovat ikäluokassasi lähes poikkeuksetta varattuja. Ellei sitten Oulun juomavedessä sitten ole jotain erikoista tms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi