Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan tili voi olla miinuksella ennen kuin tulee ylitysmaksut?

Vierailija
15.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte muuta kun käväistä miinuksen puolella niin heti tulee ylitysmaksut ja merkintä tiedostoon, joka voi vaikuttaa myöhemmin esim. lainan saantiin.

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tili Aktiassa ja rahastoja ja osakkeita eikä ylitysmaksua tule. Eikä ole luotollista tiliä. Tämä Aktian konttori on pieni ja tunnen nämä pankin tädit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kun on joskus mennyt miinukselle ja olen heti käynyt laittamassa tilille lisää rahaa niin ei ole tullut ylitysmaksuja. Näin Sampossa.

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. kannata antaa tilin mennä miinukselle.

T. rahoitusneuvoja Nordeasta.

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka kauan, kun on monesti ollut vahingossa miinuksella, muttei ikinä ole tullut huomautuksia eikä maksuja. Riippuu siis pankista.

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tod. kannata antaa tilin mennä miinukselle.

T. rahoitusneuvoja Nordeasta.

Nordeassakaan. Joskus on käynyt niin, että tili on ehtinyt mennä miinukselle ja olen heti laittanut sinne rahaa eikä mitään ylitysmaksuja ole mennyt. Jos tili ehtii olla miinukselle vaikka vuorokauden, niin sitten jo varmaan rapsahtaa maksuja.

Vierailija
7/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tartte muuta kun käväistä miinuksen puolella niin heti tulee ylitysmaksut ja merkintä tiedostoon, joka voi vaikuttaa myöhemmin esim. lainan saantiin.

Mulla on tili joka viikko pari kertaa muutaman euron miinuksella, eikä ole mennyt mitään tilinylitysmaksuja. Kerran on mennyt, kun tili oli pari päivää n. 40 e miinuksella. Muutaman kerran tili on ollut esim. 50-60 e miinuksella, mutta kun olen sen saman päivänä maksanut takaisin, niin ei ole mennyt tilinylitysmaksua. Näin Nordeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan