Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tunteet vain yhtäkkiä kuolla suhteessa, kun toinen on useasti loukannut?

Vierailija
07.01.2023 |

Mies aiheuttanut useasti pettymystä, olen itkenyt, ollut pettynyt, hän on satuttanut minua sanoilla ja teoilla.

Niin voiko sitten yhtäkkiä sitten vain se syvä rakkaudentunne loppua johonkin vähempipätöiseen loukkaukseen? Voiko rakkaus loppua ihan vain sillä, miten sinua on kohdeltu? Toki on paljon hyviäkin hetkiä.

Tuntuu, etten tunne enää mitään. Ihan kuin se syvä rakkaus olisi multa nyt vaan loppu.

On off suhde ollu nyt 2,5-vuotta.

Kokemuksia?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikävä kyllä tuttu kuvio. On ikävää olla osana tätä, miehenä ja kaksi pientä lasta.... 

Vierailija
122/126 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei vaan tunteet kuole, vaikka sitä jo pikkuhiljaa toivoisin. Yhdessä miehen kanssa 28 vuotta. Viimeiset 8 kk ollut todella tuskaisat. Olen aina rakastanut ja suhteemme oli loppuun asti riidaton ja hyvää seksiä täynnä. Mieheni salasi taitavasti vuoden masennustansa, mutta ei kaikki mene masennuksen piikkiin, en tänä päivänä tiedä loppuiko miehen puolelta rakkaus ensin ja tuli masennus vai toistepäin. Minulle tämä 8 kk on ollut aivan hirveätä ja mies muutti pois 3,5 kk sitten. Jäin lapsen kanssa asumaan ja olen jo tähän tottunut, mutta ei ne tunteet vaan kuole. Tavallaan mies pitää kiinni edelleen, nähdään useita kertoja viikossa, mutta kaikki tapahtuu miehen ehdoilla. Aina välillä pistän stopin tilanteelle ja ei nähdä pariin viikkoon, mutta sitten taas tavataan esim. lapseen liittyvän tai yhteiseen asuntoomme (joka pitäisi myydä, mies ei valmis) liittyen ja sitten taas ajaudumme näkemään. Olen heikkona edelleen. En vain usko, että mieheni pystyy rakastamaan enää yms. Kyllä se rakkaus vain sinnikkäästi sisuksissani pysyy.

Tämä kuulostaa täysin siltä, että miehesi jätti sinut toisen naisen takia.

Olisi kiva, jos tulisit tästä kertomaan, luulis, että tässä vajaassa puolessa vuodessa olisi mies jäänyt kiinni tästä toisesta naisesta jo.

Tästä ois kiva kuulla lisää

Tämä nainen on kirjoittanut paljonkin ketjuun "Pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa".

Ketjun edetessä selvisi, että miehellä oli toinen nainen ollut jo pitkään. Mies oli hommannut salaa myös vuokrakämpän, jossa kuherteli tuon naisen kanssa. Nainen oli kaiken huipuksi vielä samalta työpaikalta. Vielä vuosia myöhemmin, mies on yhä tämän salarakkaansa kanssa. Tämä kirjoittajanainen löysi melko pian uuden miehen.

Vierailija
124/126 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin joka kerta.

Rakastun, koska toinen käyttäytyy hyvin huomaavaisesti ja rakastavasti.

Sitten kun ns. olen koukussa, onkin aika käyttäytyä ilkeästi ja loukkaavasti, ja kun rakkaus loppuu, "mitä minä muka tein?"

Vierailija
125/126 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
126/126 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua aloittajaan. Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa 8 kk ja selvisin jotenkin hengissä 4 viikon reissusta jossa hänen epävakautensa oli jotain käsittämätöntä. Ilman mitään järkevää syytä loukkasi minua kaikilla mahdollisilla termeillä joita ei voi unohtaa noin joka toinen päivä ja kävi myös käsiksi useamman kerran ja yhdellä kerralla paikalle soitettiin poliisit. Useamman kerran ohikulkijat miettivät pitäisikö soittaa poliisit kun hän jatkuvasti suoritti päällekarkauksia, myös ajaessani autoa. 

Nyt makaan masentuneena sängyssäni enkä suostu menemään hänen luo vaikka tekisi minulle ruokaa ja rakastelisi kanssani. Ymmärrän että välillämme on jotain rakkautta, mutta rakkauteen ei kyllä kuulu tuollainen käytös ja omat tunteet ovat kyllä hiipuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi