Minun eläke nousi vuodenvaihteessa 110e per kk
Mites muilla? Kokonaiseläkkeeni nyt 1960e netto.
Kommentit (96)
Miten neton kävi? Sillähän sinä elät.
Vierailija kirjoitti:
Miten neton kävi? Sillähän sinä elät.
Noissahan luki että nettona.
Eläke varma tiedotti: Eläkeesi nousee työeläkeindeksin tarkistuksen vuosi noin 6,80 prosettia .1.1.23.Ennakko pidätys Tammikuusta 2023. Mutta otetan käytöön Helmikuusta 2023 se on 11,50%
Työkyvyttömyys eläke nousi netto 125€ nyt netto eläke 1900€/ kk. Pärjään mukavasti. Sinkku talous. Oma kerrostalo- osake kaksio.
Netto 2012,nousi ihan kivasti ja veroprosentti laski 2%
Nousi 148€ brutto.
Nyt Eläkkeeni 1993 netto
Netto ja brutto sama, 922€, veroprosentti nolla. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen, 28v. Ei paljoa naurata.
Vierailija kirjoitti:
Netto 2012,nousi ihan kivasti ja veroprosentti laski 2%
Miksi vero% laski? Vai kuulutko niihin, joille tuli aluksi väärä prosentti?
Mulle tuli joulukuussa verokortti 21,5%, nyt oli omaverossa uusi verokortti: 23%
En tiedä, paljonko eläkkeeni nousi. Maksupäivä vasta 20.1.
Se niistä pulassa olevista eläkeläisistä sitten. Asustelevat isoissa, jo maksetuissa taloissa saaden enemmän rahaa kuussa kuin työssäkäyvät, jotka eivät eläkeikää näe
Nousi 176e /netto ollen nyt 2684e/ kk netto. Tk eläke M41
Vierailija kirjoitti:
Netto ja brutto sama, 922€, veroprosentti nolla. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen, 28v. Ei paljoa naurata.
Kyllä mua naurattas suunnilleen ilmaseks asua perityssä Stadin kämpässä. Et taida ymmärtää, että muut tekevät koko elämänsä töitä saavuttaakseen saman elintason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua naurattas suunnilleen ilmaseks asua perityssä Stadin kämpässä. Et taida ymmärtää, että muut tekevät koko elämänsä töitä saavuttaakseen saman elintason.
No siis saan asumistukea mut se ei kata kaikkea
Pari kymppiä ja nyt netto on reilu 900.
Vierailija kirjoitti:
Eläke varma tiedotti: Eläkeesi nousee työeläkeindeksin tarkistuksen vuosi noin 6,80 prosettia .1.1.23.Ennakko pidätys Tammikuusta 2023. Mutta otetan käytöön Helmikuusta 2023 se on 11,50%
Mulla veroprosentti 21
En ole eläkkeellä mut äitini on ja äidin nettoeläke nousi myös. Äiti kertoi saavansa nyt nettona 2220 euroa kuukaudessa.