Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazer Pullava suklaalevy

Vierailija
07.01.2023 |

Mielipiteitä?

Ei se kyllä maistu pullalta eikä kanelilta, miksi nämä erikoismaut on aina täysin mauttomia? Ajatellaanko ettei saa olla liian mausteisia, koska suomalaiset ei tykkää?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 30v sitten Fazerilla kesätöissä. Silloin suklaat olivat aivan eri luokkaa. Tosi hyviä. Esim. Geisha oli täynnä upeata täytettä, eikä nykypäivän littana onneton, mauton tekele. Nykyään suklaat ovat rasvaisia, mauttomia. Oi aikoja.

Vierailija
62/72 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Fazerin makusuklaat eivät ole olleet kovin onnistuneita. Ainoa mistä oikeasti tykkäsin oli se turkinpippuri ja sitä ei taideta enää valmistaa

Tykkään Avec -levystä.

Keksisuklaata kaipaan edelleen. Tosin parempi, ettei sitä enää ole, koska lihoisin palleroksi.

Joo se Avec itse asiassa toimii. Hyvä suutuntuma ja myös Sininen maistuu ihan kelvosti siinä. Fazerin tuotekehitysongelma on siinä, että sieltä puuttuu täysin uudenlainen innovaatio. Liikaa just tyyliin jotain esansseja tai muuta Saksasta kärrättyä muovimakubiittiä, joita tungetaan perussiniseen ja saadaan hinta ylemmäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtämään näitä kaikkia outoja makuja kun tiedossa on että Fazer lopetti itse kahvi-crisp suklaan tuotannon joka oli tosi hyvän makuinen suklaa....

Vierailija
64/72 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on väärä. Pullavasuklaa. Yök

Vierailija
65/72 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtämään näitä kaikkia outoja makuja kun tiedossa on että Fazer lopetti itse kahvi-crisp suklaan tuotannon joka oli tosi hyvän makuinen suklaa....

Se on älytöntä, että lopettivat. Kahvisuklaa on ihan parasta.

Vierailija
66/72 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hyvää! Tykkään kanelin mausta suklaassa :) Hieman joulumainen maku!

Vierailija
67/72 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Fazerin makusuklaat eivät ole olleet kovin onnistuneita. Ainoa mistä oikeasti tykkäsin oli se turkinpippuri ja sitä ei taideta enää valmistaa

Tykkään Avec -levystä.

Keksisuklaata kaipaan edelleen. Tosin parempi, ettei sitä enää ole, koska lihoisin palleroksi.

Ostin viime joulun jälkeen pari levyä keksisuklaata eurolla cittarista.Oli hyvää,ja harmitti kun en ostanut enempää! Nyt sitä ei kai enää saa?

Vierailija
68/72 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fazer vähentänyt pähkinöiden määrää Fazer hasselpähkinäsuklaassa?

Jopa seitsemän palaa oli ilman kokonaisia pähkinöitä. Muissa vain yksi kokonainen pähkinä :( .

Olen aika pettynyt 

Vierailija
69/72 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, kahdeksan suklaapalaa ilman yhtää pähkinää :(

Vierailija
70/72 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan siinä lisää katetta kun suklaa tungetaan täyteen jotain halvempaa kuin suklaa. 

Vierailija
71/72 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen idea oli lisätä suklaaseen jotain keinotekoista pullan makua?!

Suklaankin kuuluu olla nyt monimuotoista.

Harmittaa aloittajan mainitsema mauttomuus minuakin, hyvä esimerkki vaikka Tuplan kausimaut, järjestään äklömakeita ja jotenkin pahvisia. Jopa tuo talvimaku kardemumma saa oikein pinnistää keksiäkseen sen mausteen. Mikseivät voi tehdä kunnolla edes joskus! Nyt on kuin ihan kiusattaisiin kuluttajaa juosten kustuilla pakko-uutuuksilla. Joissa pääosassa sokeri.

Vierailija
72/72 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullavasuklaa on parasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä