Fazer Pullava suklaalevy
Mielipiteitä?
Ei se kyllä maistu pullalta eikä kanelilta, miksi nämä erikoismaut on aina täysin mauttomia? Ajatellaanko ettei saa olla liian mausteisia, koska suomalaiset ei tykkää?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ostatteko te läskit akat todella ihan kaikkea paskaa mitä Fazer vaan ulos työntää?
Ostetaan. Oliko muuta kysyttävää vai haluatko osallistua aloituksen keskusteluun Pullava -suklaasta?
Ei mitkään noista Fazerin erikoismauista ole mitenkään erityisen hyviä. Ei pahoja, mutta ei hyviäkään. Parempi pysyä tutussa ja turvallisessa perusmallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina on muitakin uutuus herkkuja tullut.
Ainaskin
- Aakkoset kirpeä ja makea
- Dumle Fudge
- Ässä mix & match
- Remix salmiakkiMutta ei koskaan mitään oikeasti uutta. Montako miljoonaa noita erilaisia aakkosia ja ässämixejä jo on? Kävin pitkästä aikaa Citymarketissa ja meinasin että ostan irtokarkkeja, niin lähes joka toinen laari oli pelkkiä erilaisia aakkoskarkkeja. Ihan älytöntä, että mitään uutta ei tuoda markkinoille, vaan heitetään noihin vanhoihin joku uusi maku, jota ei yleensä edes maista sieltä.
Noi Aakkoset olivat mun makuuni. Ei mielestäni ollut kierrätyskarkkeja. Mä tykkään siitä kun ne ovat kirpeitä. Eipä ne myöskään ole Fazerin karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatteko te läskit akat todella ihan kaikkea paskaa mitä Fazer vaan ulos työntää?
Me olemme nautiskelijoita!
Bandan suklaa ei ole enään tarjouksessa niin tokmannilta saa suklaata 10e monta levyä, että pidä juntti turpasi kiinni!
Panda kirjoitetaan ihan vaan tavallisella peellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pullava on varmaan kamalinta pullaa mitä olemassa on.
Kerran porukkani osti pullavaa ja kotona kun katsottiin sitä avaamatonta pussia, niin näkyi sen sisältävän kärpäsiä.
Siitä päivästä lähtien en ole syönyt pullavaa 🤮
Ostin ja söin.
Ei ollut kauhean hyvää, mutta menee kurkusta alas.
Enpä ollut itsekään kuullut moisesta, kai sitä koitettava on. Tuo Ässä mix match uutuus oli kyllä hirvee pettymys, mä luulin oikeesti että se on sekoitus kaikista ässä karkeista enkä sen kummemmin pussia katsonut ennen kuin kotona. Ne maistuu siis suorastaan pahalta omaan suuhun. Joko oon itse tyhmänä käsittänyt pussin idean täysin väärin tai sitten nimi johtaa harhaan ja pahasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, muutenhan se menis konkkaan koko firma. Ja kyllä ne miehetkin kyseisiä tuotteita ostaa. Olen jopa nähnyt laihan ihmisen syövän suklaata
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että nyt on tullut tuollainen. Pitää varmaan ostaa ja maistaa jos näen niitä lähikaupassa ja sitten palata asiaan.
Nyt on ostettu ja maistettu, syötiin miehen kanssa puoliksi ja molempien mielestä aika vaatimaton oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pullava on varmaan kamalinta pullaa mitä olemassa on.
Kerran porukkani osti pullavaa ja kotona kun katsottiin sitä avaamatonta pussia, niin näkyi sen sisältävän kärpäsiä.
Siitä päivästä lähtien en ole syönyt pullavaa 🤮
Se oli Pullavan oma kesän kausimaku - kärpäspitko.
Ei ollut minun mieleeni, maistui vähän kanelilta ja minusta se ei ollut niin suklaan kanssa yhteensopiva maku. Ei jatkoon tässä taloudessa.
Pullava:
Kiva biisi, jonka melodiat olen opetellut kitaralla soittaa ja pulla aika tylsän makuinen.
Tykkään pullasta ja tykkään suklaasta, mutta yhteen nuo ei sovi sitten millään.
Ei kyllä houkuta tuo maku. Pulla pullana ja suklaa suklaana.
Oon bongaillut kaupasta lisää uutuus herkkuja:
- Suffeli "mini crispy" Snacks
- Vanhat autot sport
- Panda Lakupala suolainen karamelli
Olen myös maistellut näitä niin mielestäni nämäkin ovat paremmat kuin tuo Pullava suklaalevy. Tuo Lakupala suolainen karamelli ei myöskään ole itselleni kauhean hyvä pussi, mutta Suffelit ja Vanhat autot maistuu hyvin.
Unohtui vielä mainita tämä vasemmalta puoleltani löytyvä Kismet vadelma jogurtti
-patukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä siis vain mausteita, vai pullan palasia?
Siinä on pulla-aromi toffeepaloja
Yök.
Jää kaupan hyllyyn.
Käsittämätön idea koko tuote. Fazerin tuotekehityksestä vastaava voisi mennä vaihtoon .
En pidä kanelista yhtään suklaassa, joten hyllyyn jää. Oudon kuuloinen tuote kyllä.
Me olemme nautiskelijoita!
Bandan suklaa ei ole enään tarjouksessa niin tokmannilta saa suklaata 10e monta levyä, että pidä juntti turpasi kiinni!