Fazer Pullava suklaalevy
Mielipiteitä?
Ei se kyllä maistu pullalta eikä kanelilta, miksi nämä erikoismaut on aina täysin mauttomia? Ajatellaanko ettei saa olla liian mausteisia, koska suomalaiset ei tykkää?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Se banaanidumle -suklaalevy oli myös ihan hirveää kuraa. Sen jälkeen en ole enää koskenut noihin Fazerin levyihin. Ne ei oikeesti enää maistu yhtään miltään!
Joo, se on kyllä karmea esanssipaskatuote.
Siis tuo kuulostaakin niin ällöttävältä, että kenelle tulee mieleen ostaa? Tulee pullava olo jo pelkästä nimen kuulemisesta, ei houkuttele maistamaan.
Tuskin tulee pitkäkestoista tuotetta.
Fazerin purkkijäätelöt on myös ihan mauttomia.
Olen sekä suklaan että Pullavan ystävä joten ostin muutama päivä sitten levyn kokeeksi, mutta ei ole tehnyt mieli syödä muutamaa palaa enempää. Outo maku, ei maistu sen enempää suklaalle kuin Pullavallekaan. Harvoin minulla jää suklaat syömättä, mutta nyt ehkä jää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee pitkäkestoista tuotetta.
Niinpä. Pakko vaan tuutata joku uutuustuote markkinoille aina joulun jälkeen ja kun ei muuta ole keksitty niin tulos on sitten tämä. Miksi niitä uutuuksia on pakko aina olla, jos kunnollisia ideoita ei ole?
Joku kanelipullan makuinen pussikaurapuuro pakkaus jäi myös syömättä, ei ollut onnistunut tuote. Fazer tai Elovena mikäli.
Kaikki fazerin makusuklaat toteutetaan lisäämällä sillä maulla aromoituja nahkeita pieniä kiteitä suklaan sekaan. Epämiellyttävää.
Paljon mieluummin makusuklaan halutessani valitsen jonkun Maraboun, jossa maku tuodaan lisäämällä pehmeitä osioita sitä itse asiaa.
Läskeille piti alkuvuodesta heti joulun jälkeen saada joku uusi suklaalevy myyntiin, että uudenvuodenlupaukset tyssää heti alkuun. Sopivasti tuli tämäkin myyntiin heti joulun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se banaanidumle -suklaalevy oli myös ihan hirveää kuraa. Sen jälkeen en ole enää koskenut noihin Fazerin levyihin. Ne ei oikeesti enää maistu yhtään miltään!
Joo, se on kyllä karmea esanssipaskatuote.
Eikä ole! Se on tosi hyvä 😋🍌
Nämä Fazerin makusuklaat eivät ole olleet kovin onnistuneita. Ainoa mistä oikeasti tykkäsin oli se turkinpippuri ja sitä ei taideta enää valmistaa
Äklö ja liian makea. Cittarista tuli tilauksen mukana näytteenä levy. Omalla rahalla en ostaisi ikinä, kuten en niitä muitakaan sotkuja.
Uutuus , jota en aio ostaa. Ei tunnu houkuttelevalta.
Hintakin oli kova
Luulin sitä Omar suklaaksi. Kovia Omarin paloja mutusteltu suklaaseen sisään Jouduin vielä parikn kertaan katsomaan käärettä, että lukeeko siinä pullava vai omar.
ei jatkoon.
Minun makuuni tuo Pullava-Fazer oli oikein sopiva, ostan useamminkin.
Marianne ja muut piparminttusuklaat jätän ostamatta, piparminttu ei sovellu oikeastaan mihinkään.
Tässäkin on, että toisten mielipiteet voivat vaikuttaa omaan mieltymykseensä.
Osa tekijöistä psyykekin on sellainen mikä vaikuttaa makuun. Jos haluaa uskoa että jokin on pahaa niin se todennäköisesti maistuukin pahalle, mutta ennakkoluulottomatta se sama tuote voi maistua todella hyvälle.
Luulot ohjailee meitä, joten kaikkien kannattaa tehdä omat päätökset ennakkoluulottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Fazerin makusuklaat eivät ole olleet kovin onnistuneita. Ainoa mistä oikeasti tykkäsin oli se turkinpippuri ja sitä ei taideta enää valmistaa
Tykkään Avec -levystä.
Keksisuklaata kaipaan edelleen. Tosin parempi, ettei sitä enää ole, koska lihoisin palleroksi.
Ostin tänään ja oli täysin mautonta. Fazerin suklaat ovat muuttuneet rasvaisiksi, pahoiksi.
Mun mielestä sana "Pullava" on luotaantyöntävä. Ei todellakaan houkuta ostamaan.