Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ja miehelle iski 2h sisällä horkka. Onko normaalia että kummallekin tulee ja vielä noin liki?

Vierailija
06.01.2023 |

Mietin että onko ruokamyrkytys mahdollinen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että teillä mole mmilla on korona. Jääkää kotiin ja pyytäkää jotakuta ostamaan teille kotitestit, niin saatte asiasta varmempaa tietoa, jos taudin nimi kiinnostaa.

Kotitestit ei ainakaan ole mitään näyttääneet, mutta oltaisiinkin muutenkin kotona tänään niin teen illalla testin. Meillä on kaapissa aina vähintään 8 testiä kun mun mielestä niitä kuuluu ennakkoon ostaa eikä kipeänä vasta hakea.

Ap

Vierailija
22/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teittekö sen influenssatestin, luulen että se on infl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teittekö sen influenssatestin, luulen että se on infl.

Meidän lähiapteekki on auki ma 10-17 ja la 10-14 niin en ole viitsinyt ajaa sen takia yli 100km matkaa. Koronatestit on negoja, huomenna apteekkiin. Tänään ollut kyllä veto pois ja pieni kuume, palelukohtaus ei oo vielä iskenyt. Mieskin oli eilen pahemmassa kunnossa kun tänään.

Vierailija
24/25 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa kamomillateetä ja hunajaa joukossa kun on vähän jäähtynyt. Timjamitee on myös tehokasta.

Maitohappobakteerit pitää suoliston kunnossa ja auttaa elimistön puolustuskyvyssä.

Lämpimästi päälle kun palelee ja peiton alle jos ei vaatetus riitä, lepoa kunne olo on mennyt ohi.

Vierailija
25/25 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla myös ruokamyrkytys tai vatsatauti influenssan lisäksi. Itselle noussut kaikissa noissa se "horkka", eli olen palellut ja tärissyt hullun lailla. Vatsataudissa ei noussut lämpö 37 korkeammalle, enkä edes oksentanut. Olo oli järjettömän heikko muutaman päivän. Ruokamyrkytyksessä nousi illalla päivällä syödystä ruuasta ensin kova kuume ja tärinähorkka, ja yöllä oksensin puolen tunnin välein. Influenssassa kuume nousi yhtäkkiä ja paleli silloin kovasti. Olo oli horkkamaisuudessaan silti kaukana kahdesta edellä mainitusta. Kaikki karseita tauteja, influenssa oli sitkein ja kuumetta monta päivää.