Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin Meghanin ja Harryn dokkarin. Olihan se imelää, mutta kyllä minun on helppo uskoa ne väitteet

Vierailija
06.01.2023 |

Esim väitteet Meghanin siskopuolesta tuntuvat uskottavalta, ja intuitioni sanoo, että Meghanin siskolla on itsellään nasistinen häiriö. Ja isä taas uhriutunut. Ja Harryn perhe elää omassa, vanhanaikaisessa kuplassaan.

Kyllä sanoisin, että olen Meghanin ja Harryn puolella.

Enimmäkseen tuntuu, että mielikuvitus on ottanut ihmisillä vallan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin sitä dokkarisarjaa yhden jakson. En jaksanut sitä lässytystä enempää. Mutta sekä Harrylla että Meghanilla on omat traumansa eikä tarpeeksi arviointikykyä olla käsittelemättä niitä julkisuudessa. Itselläni on myös traumatausta ja osa muistoista täysin blurria. En siis tiedä, että valehtelevatko he tarkoituksella vai tekeekö traumatiosoitunut mieli temppuja. Joka tapauksessa ainoa oikea ratkaisu olisi pysyä poissa julkisuudesta noiden juttujen kanssa.

Luultavasti ainakin Harry uskoo kaiken. Katsoin koko dokkarin ja maallikkonakin tajusin, miten traumatisoitunut Harry on äitinsä kuolemasta. Megan on jonkinlainen äidin uusi inkarnaatio, jonka Harry yrittää pelastaa pahalta medialta. Meganista en osaa sanoa mitään, mutten ehkä luottaisi.

Vierailija
42/46 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaahas, tulihan ne hyeenat tähänkin ketjuun. Paha mieli teillä.

Tästä huomaa, että vain pieni osa kansasta on oikeasti älykkäitä. Suurin osa jää siihen keskiarvoon, ja sillä älykkyydellä on odotettavissa tällaista sontaa.

Olen Meghanin ja Harryn puolella, koska he puhuvat järkeä. Teistä ei voi sanoa samaa.

Sinun mielestäsi se todistaa korkean älykkyysosamääräsi, että uskot kaiken, mitä H&M sanovat. Tekstisi perusteella vaikutat jopa hiukan yksinkertaiselta. Itse olen saanut testissä tuloksen keskimääräistä akateemista älykkyysosamäärää korkeamman arvion, enkä ole tässä asiassa kenenkään puolella. En osaa edes arvioida, kuka puhuu totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tekevät näillä teoksellaan rahaa, pelkästään rikastuakseen. Mikään ei ole pyhää kun dollarin kuva vilkkuu silmissä. Jopa lapset esitellään ja kaupataan kiinnostuksen herättämiseksi. Media ja Marklen pariskunta rahastavat yhdessä.

Vierailija
44/46 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin kyllä kun William ja Meghan on ottanut yhteen.

He says William "pointed a finger" at Meghan and said: "Well, it's rude, Meghan, these things are not done here."

Harry writes that Meghan responded with: "If you don't mind, keep your finger out of my face."

Tuossa varmaan tiivistyy uuden miniän pahuus.

Muistuttaa ihan omia yhteenottojani ex kälyn kanssa..

Vierailija
45/46 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta dokkarista tulee selvästi ilmi brittihovin rasistisuus, sisäänpäinkääntyneisyys ja viha ei-valkoisia kohtaan. Tulee todella surullinen fiilis mihin kuningashuone on kehittynyt, vaikka Britit muuten ovat todella kulttuuririkas yhteiskunta. Toivottavasti Harry ja Meghan saavat monarkian kaadettua ja heidän salaisuudet paljastettua koko maailmalle. 

Vierailija
46/46 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monarkia ei kaadu pariskunnan pikkumaisiin paljastuksia.