Asiattomasti syyttelevä ystävä
Saa kohtauksia ja alkaa syyttelemään aggressiivisena minua. Tämä vaan jatkuu, yleensä liittyy alkoholinkäyttöön.
Ikäänkuin olisi kaksi eri persoonaa hänessä.
Miten suojautua näiltä hyökkäyksiltä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hänelle kuuluu missä käyt tai kenelle soittelet?
Ei kuulukaan mutta on katkera.
Katkeria ihmisiä kannattaa välttää, syytävät muiden niskaan omia ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hänelle kuuluu missä käyt tai kenelle soittelet?
Katkeria ihmisiä kannattaa välttää, syytävät muiden niskaan omia ongelmiaan.
Näin just on.
No älä hengaa sen kanssa kun se juo. Minua ystävät ja perheenjäsenet sekä aviomieheni perheenjäsenet pilkkaavat avoimesti ja naljailevat muka-humoristisesti. Tai sitten ovat teeskentelevinään, etteivät edes huomaa minua. Minut jätetään usein pois yhteisistä illanvietoista jne. Ja ovat keskenään muutenkin todella ilkeitä ihmisiä. Puhuvat rumasti ystävistään ja työkavereistaan sekä arvostelevat heidän ulkonäköään. En osaa olla mukana sellaisissa keskusteluissa. Ihmiset on mitä on.
En hengaa kuin harvoin. Se ottaa puhelimen ja soittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP anteeksi vain, mutta vaikutat todella avuttomalta nössöltä. Hankkiudu eroon tämmöisestä "ystävästä". Mitä oikeutta hänellä on sinua mistään syytellä? Välit poikki ja heti.
En ole avuton, katkaisin puhelun viimeksi.
Kyse on niin läheisestä ihmisestä ettei välejä voi katkaista noin vain.
Heh, ei ole mitään "niin läheistä ihmistä" kenen kanssa on pakko olla tekemisissä jos hän on tuollainen.
Itse pistin äitini kanssa välit poikki kun tilanne sitä vaati, edes sukulaisten kanssa ei tarvitse todellakaan olla tekemisissä jos kemiat ei kohtaa
Pysy erossa hänestä (ainakin ) silloin, kun juo.
Entä mikä estää kysymästä tätäKIN häneltä itseltään?
Vierailija kirjoitti:
Kun valitset puhelimestasi punaisen punaisen luurin, sinun ei tarvitse puhua hänen kanssaan. Viestit voi poistaa avaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun valitset puhelimestasi punaisen punaisen luurin, sinun ei tarvitse puhua hänen kanssaan. Viestit voi poistaa avaamatta.
En voi etukäteen tietää milloin on juonut.
Normaalitilassa tärkeä ja mukava ihminen.