Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Faktantarkastajilla olisi ollut töitä ennen kirjan julkaisua. Mm. Daily Mailissa:
"Harry kertoo lukijoille, mitä hänen isänsä "väitetysti sanoi" prinsessa Dianalle hänen syntymäpäivänä vuonna 1984: "Ihanaa! Nyt olet antanut minulle perillisen ja varaosan työni on tehty. Hän olettaa vitsiksi, ennen kuin lisää: "Toisaalta muutama minuutti tämän korkean komedian esittämisen jälkeen isän sanottiin menneen tapaamaan tyttöystäväänsä."
Harmi, että hän ei luottanut äitinsä versioon tapahtumista. Diana: Her True Story, kirjan, jonka parissa hän teki salaa yhteistyötä Andrew Mortonin kanssa, mukaan prinssi Charles todella sanoi: "Voi, se on poika ja hänellä on jopa ruosteiset hiukset." (Yleinen Spencer-perheen väritys.) Morton kirjoittaa: "Näillä halveksivilla huomautuksilla hän lähti pelaamaan pooloa."
Diana on itse sanonut, että Harryn syntymän aikoihin avioliitto oli onnellisimmillaan ja Camilla ja Hewitt tulivat kuvioihin vasta pari vuotta myöhemmin.
Royal Rota -lehden "kuninkaallinen toimittaja" yrittänyt pestä mustaa valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Diana on itse sanonut, että Harryn syntymän aikoihin avioliitto oli onnellisimmillaan ja Camilla ja Hewitt tulivat kuvioihin vasta pari vuotta myöhemmin.
Hölynpölyä. Camilla oli koko ajan kuvioissa.
Hewitt tuli kuvioihin pari vuotta myöhemmin.
Ei se itse asiassa ollut koko aikaa kuvioissa, vaan palasi taas kun Charlesin avioliitto ajautui lopullisesti umpikujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se just noista Reitmansin kuvauksista pöllinyt kengät?
Liikkeen nimi on Reitman. Reitman's = Reitmanin, ei siis Retmansin, ei samaa kahteen kertaan.
Ei ole
"Reitmans.com
Reitmans was founded in 1926 by Herman and Sarah Reitman, in Montreal, Quebec. The immediate success of the first store on Saint Laurent Boulevard prompted the Reitmans to open a second store which sold exclusively women's clothing."
Omistaja on Reitman perhe, liike on Reitman's, heittomerkki jatetaan pois kun sita on melko mahdoton saada katevasti nimikilpeen.
Liike on Reitmans. Usko jo nyt.
Ja usko sina nyt etta ei sinun tarvitse kanadalaiselle eika usalaiselle opettaa englantia. Liikkeen perustaja oli Reitman ja hanen kauppansa Reitman's shop. Kaytannon syista nykyaan jatetaan heittomerkki pois vaikka se tarkasti ottaen muuttaakin merkityksen monikkoon, Reitmannit. Peruskoulun englannilla tata voi olla vaikea ymmartaa mutta usko nyt edes huviksesi etta isommat tietaa paremmin.
Reitmans.com
Levi perusti myös firman. Ei ne housut ole levit, vaan levikset.
Hennes et Mauritz ei ole Hon et Mauritz.
Ovat Levis tai Levi's, molempia muotoja kaytetaan, ei missaan tapauksessa levikset.
Totta kai käytetään. Hölmö.
Miksi nimittelet sinulle tuntematonta noin rumasti? Kohottaako se jotenki egoasi?
Kysyy hullu ääkkönen joka ei muuta osaakaan kuin nimitellä kaikkia tuntemattomia äärettömän vastenmielisesti, pitäisi jonkun pestä sen suu saippualla ja monta kertaa. "Hölmö" ei ole mitään sun törkeyksiesi rinnalla, hullu ääkkönen. Mutta nyt ainakin kerroit, että sen lisäksi että sulla on vakavia päihdeongelmia ja todella vakavia mt-ongelmia rankalla lääkityksellä (nehän olet täällä itse kaikki kertoillut) niin sulla on suuria vaikeuksia itsetuntosi kanssa ja ainoa mitä kykenet keksimään nostaaksesi egoasi on heitellä törkeyksiä tuntemattomille anonyyminä netissä. On sulla surkea elämä.
Hei Toope, sulle on sanottu biljoonasti, että älä aina viitsi peilata niitä omia ongelmiasi tuntemattomiin ihmisiin! Hae vaan rohkeasti apua mt- ja päihdeongelmiisi niin alkaa helpottaa. Nettiriippuvuuskin varmasti helpottaa samalla.
Ole nyt hiljaa ääkkönen, kaikki ovat kyllästyneitä suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se itse asiassa ollut koko aikaa kuvioissa, vaan palasi taas kun Charlesin avioliitto ajautui lopullisesti umpikujaan.
Kyllä Camilla oli rotweilerina koko ajan ruuhkauttamassa CD:n avioliittoa.
Raskausaikanakin Diana voi todella huonosti Charlesin käytöksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Diana ihastui turvamieheen vuonna 1984, tämä mies vaihdettiin pois. Vasta Harryn syntymän jälkeen tapahtui ensimmäinen pettäminen kyseisen miehen kanssa. Vuonna 1985 tilalle vaihdettiin uusi turvamies johon Dianalla oli yli vuoden kestävä suhde. Kunnes hänkin sai lähteä. 1987 tämä mies kuoli autoonnettomuudessa. Toisen suhteen jälkeen Charles luovutti ja avioliitto oli käytännössä ohi. Koko tuon ajan Camilla oli ulkomailla miehensä kanssa.
Diana tapasi ensimmäisen miehen Senior Officers of the Metropolitan Police Royalty and Diplomatic Protection Department tapahtumassa vuonna 1988. Ja kyseinen mies ei lämmennyt uudelleen ajatukselle suhteesta.
Pariskunta erosi epävirallisesti vuonna 1985.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana ehti ensin.
Speaking in a new CNN documentary, Allan Peters claims Charles only started seeing his ex-girlfriend Camilla again after Diana began an affair with another Scotland Yard minder, Barry Mannakee.
https://www.theroyalobserver.com/p/did-princess-diana-cheat-first
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hewitt tuli kuvioihin pari vuotta myöhemmin.Ei se itse asiassa ollut koko aikaa kuvioissa, vaan palasi taas kun Charlesin avioliitto ajautui lopullisesti umpikujaan.
Diana ehti ensin.
Speaking in a new CNN documentary, Allan Peters claims Charles only started seeing his ex-girlfriend Camilla again after Diana began an affair with another Scotland Yard minder, Barry Mannakee.
Ja te jaksatte vääntää näitä 100 eaa. tapahtuneita asioita koska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hewitt tuli kuvioihin pari vuotta myöhemmin.Ei se itse asiassa ollut koko aikaa kuvioissa, vaan palasi taas kun Charlesin avioliitto ajautui lopullisesti umpikujaan.
Diana ehti ensin.
Tämä on Charlesin väite ollut koko ajan. Samaten Dianan kirjan mukaan varsinainen suhde Camillan kanssa alkoi vasta myöhwmmin.
Henkisesti Charles taisi nojautua Camillaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana ehti ensin.
Dianalla oli suhde Graham Smith kanssa ennen Barry Manakeeta.
Minusta se kohta kirjasta jossa Harry vain toteaa miten Hewitt oli one of mommys lovers oli kyllä käsittämättömän surullinen ilmaisu.
Niin arkinen asia hänelle että toteaa vain tuollaisen arkisesti faktana.
Charles oli ostanut Camillalle lahjan ja jättänyt näkyville niin, että Diana löysi sen.
Kaikki tämä hääpäivän aamuna.
Hieno mies.
Diana oli tutkinut yleisöä, että missä se rotikka istuu, kun käveli alttarille.
Hyvä alku liitolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana ehti ensin.
Dianalla oli suhde Graham Smith kanssa ennen Barry Manakeeta.
Diana oli selvästi ihastunut.
https://fi.pinterest.com/pin/433049320419260131/
Opetelkaa nyt edes se koirarotu kirjoittamaan oikein: rottweiler.
En tiennytkään että pyhällä Dianalla oli noin paljon miehiä. Oikea miestennielijä. Charles sentään on rakastanut yhtä ainoaa. Onneksi saivat loppujen lopuksi toisensa.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että pyhällä Dianalla oli noin paljon miehiä. Oikea miestennielijä. Charles sentään on rakastanut yhtä ainoaa. Onneksi saivat loppujen lopuksi toisensa.
Diana oli myös useassa avioliitossa kolmantena pyöränä. Oli myös puhelinhäirikkö ja ainakin yhtä miesystävän vaimoa stalkkasi.
Olen aina ihmetellyt miten hän loi sen pyhimyksen maineen itselleen.
Diana ja Charles olivat täysin vääriä toisilleen. Itseäni on aina ärsyttänyt se, että Charlesin syyksi laitettiin kaikki. Molemmissa oli vikaa, ehkä jopa Dianasta enemmän. Dianalla tosin tuntui olevan todella syvällä lapsuuden hylkäämiskokemukset ja ehkä siksi janosi miesten huomiota. En usko, että kukaan mies olisi oikeasti pysynyt hänen kanssaan pitkään. Dianan onneksi koitui aikainen kuolema, joka jätti hänen ikinuoreksi kaunottareksi, joka ei voinut tehdä kenellekkään pahaa. Jos Diana olisi elänyt, hänen sädekehänsä olisi taatusti himmennyt vuosien ja eri miehien myötä.
Harry taas on rikas poikarukka, joka ei osannut löytää paikkaansa. Näille kuninkaallisten perheiden kakkoselle ja kolmosille tuntuu osalla olevan vaikeaa suhtautua asemaansa, kuten Tanskassakin on nähty. Toisaalta Ruotsissa on kakkoselle löytynyt hyvin luonteva rooli ykkösen tukijana. Harrykin oli kuitenkin mahdollista muokata paljonkin rooliaan ja ennen Meghania ja hänen kanssaan aluksi se tuntui löytyneenkin. Harry olisi vain tarvinnut huomattavasti maanläheisemmän ja brittiläistä kulttuuria tuntevamman puolison. William ja Katekin elivät ensimmäiset vuotensa hyvin yksityistä ja rauhallista elämää, tämä olisi ollut Harryllekin mahdollista.
Prince Harry. Puhuu paljon ja pazkaa.
Vierailija kirjoitti:
Diss saa na kun olisi nainut Dodinnja tehnyt pari muksua niin miettikää mitä urputusta irtoaisi heh
Ai että sitä ulinaa, kun Harry ei olisikaan jäänyt kuopukseksi. Mommy dearest ei olis mitään enää sen jälkeen. Tai no enintään petturi.
Oisko sekään noin? Totuus peräpukamista selviää pian, voide kenties mamin käyttämää.