Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Onko Harry väkivaltainen?
Ei tiettävästi. Veljensä William tunnetusti on.
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009277501.html
Miksi Diana oli niin tykästynyt näihin lähi-idän miehiin? olen aina ihmetellyt mitä hän edes teki Pariisissa Dodi Fayedin kanssa... kotona odottivat oma kartano, lapset, ystävät, loput perheestä ja hevoset. Miksi jahdata näitä rikkaita arabimiehiä ympäri maailmaa? olisin itse vaatinut että saavat tulla paikan päälle Windsorin linnaan jos haluavat tavata minua. Isot portit pitivät myös paparazzin poissa, toisin kun Pariisin keskustassa sijaitseva viiden tähden hotelli.
Ymmärrän kyllä että tämä oli aikaa ennen internetiä ja whatsappia / facetimea, oli vaikeampi olla yhteydessä romanttisiin kiinnostuksenkohteisiin (etänä) kun nykypäivänä. Silti puhelin oli jo keksitty tietty.
Diana halusi Pariisiin, Ritziin, huvijahdille, lomailemaan. Ei hän halunnut kykkiä kotona. Pojat oli kai jossain sisäoppilaitoksessa.
Mielestäni aika outoja arvovalintoja. Mukava, helppo ja rento elämä olisi odottanut kotona Briteissä. En usko että moni tietää Dianan olleen miljonääri jo syntyessään Spencer-perheeseen (vauraaseen aristokratiaan). Ei hän mikään köyhä nainen ollut missään vaiheessa.
Monet vain haaveilevat tämän tyyppisestä elämästä.
Muumi-pappa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Miksi Diana oli niin tykästynyt näihin lähi-idän miehiin? olen aina ihmetellyt mitä hän edes teki Pariisissa Dodi Fayedin kanssa... kotona odottivat oma kartano, lapset, ystävät, loput perheestä ja hevoset. Miksi jahdata näitä rikkaita arabimiehiä ympäri maailmaa? olisin itse vaatinut että saavat tulla paikan päälle Windsorin linnaan jos haluavat tavata minua. Isot portit pitivät myös paparazzin poissa, toisin kun Pariisin keskustassa sijaitseva viiden tähden hotelli.
Ymmärrän kyllä että tämä oli aikaa ennen internetiä ja whatsappia / facetimea, oli vaikeampi olla yhteydessä romanttisiin kiinnostuksenkohteisiin (etänä) kun nykypäivänä. Silti puhelin oli jo keksitty tietty.
Diana halusi Pariisiin, Ritziin, huvijahdille, lomailemaan. Ei hän halunnut kykkiä kotona. Pojat oli kai jossain sisäoppilaitoksessa.
Mielestäni aika outoja arvovalintoja. Mukava, helppo ja rento elämä olisi odottanut kotona Briteissä. En usko että moni tietää Dianan olleen miljonääri jo syntyessään Spencer-perheeseen (vauraaseen aristokratiaan). Ei hän mikään köyhä nainen ollut missään vaiheessa.
Monet vain haaveilevat tämän tyyppisestä elämästä.
Diana ei ollut miljonääri syntyessään. Itse asiassa koko Spencerien perintöomaisuus meni Dianan pikkuveljelle, joka taas on joutunut myymään paljon mm. taidetta ja vanhaa tavaraa rahoittaakseen pakollisia remontteja.
Mutta miksi ne koiran jalat oli kipsissä? Patellaluksaatio tai ristiside korjattu yhtäaikaa molemmista???
Vierailija kirjoitti:
Body Language Guy lopettaa Sussexien käsittelemisen. Sanoo että heidän mt-ongelmat on niin ilmeisiä, ettei ole enää mieltä.
Ts. kukaan ei enaa maksa hopinoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ne koiran jalat oli kipsissä? Patellaluksaatio tai ristiside korjattu yhtäaikaa molemmista???
Kun hakee Meghan dog break legs niin löytää useita artikkeleita että onnettomuuden vuoksi mitä ei tarkennettu Meghanin rescue beagle mursi kaksi jalkaansa. Ja että tämä tapahtui hiema sen JÄLKEEN kun pari julkisti kihlauksensa. Ja Netflixin kihlaustapahtuman uudelleen ohjauksessa oli mukana koira kipseineen, se missä Meghan höpöttää nyt se tapahtuu Jes ystävälleen puhelimessa Eli tämä oli todellakin tehty uusiksi jotta saatiin jännitysnäytelmä purkkiin ja hyvät puitteet.
Muumi-pappa kirjoitti:
Ja *nyt* tämä kirurgi sitten asustaa Englannissa, ja silloin vuonna 1997 Dianan piti mietiskellä, tulisiko Pakistanissa asumisesta mitään, kun mies oli siellä kuin tatti! Ehkä Lontoo olisi ollut huono paikka pariskunnan asua, paparazzit ja kaikki, mutta kai sitä jostain jokin lintukoto olisi voinut löytyä noiden kahden paikan ulkopuoleltakin. Mutta ehkä ei sitten ollut sitä yhteistä halua ratkaista ongelmaa. Vanha biisikin sen sanoo: sometimes love just ain't enough.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry kertoo kirjassaan anekdootin, että hänet potkittiin pubista ulos, koska hän oli alkanut tapella kännissä. Kotimatkalla hän yritti haastaa riitaa henkivartijansa kanssa, joka ei reagoinut mitenkään, kun Harry kävi päälle ja läimäytteli tätä mukaan päähän. Omien sanojensa mukaan hän halusi satuttaa henkivartija-Billyä. Alaista, joka ei voinut lyödä takaisin.
Kädet ylös, kuka uskoo, että tämä sama tyyppi itki murtuneena viattomana uhrina koirankupin päällä.
Jos oli suunnitellut tätä kostoaan jossain muodossa jo silloin aikoinaan, on hyvin mahdollista että feikkasi itkien loukkaantuneensa koirankuppiin. Muuten ei ole laisinkaan uskottavaa.
Kun katsoo tuon M&H-parin yhteensopivuutta tässä "itsenäisen elämän bisneksen teossa" (hovin solvaaminen ja rahastus) niin yhteinen suunnitelmahan tämän on täytynyt olla alusta lähtien. Hämmästyttävää yhteistyötä.
Voisin kuvitella, että vuosien avioliitossa olleet alkavat vihata jompaakumpaa appivanhempaa ja alkavat vihakampanjansa, kenties perintöä kytäten ja painostaen, mutta että jo melkein häiden jälkeen alkoi prosessi ja kuvaukset ja kai tallennukset pyörivät koko ajan.
Kuinkahan moni ihastuisi puolisonsa ehdotukseen alkaa herjata kumppanin omaisia, jotta siitä saisi rahaa? Mittavaa mustamaalausta, ei voi kuin ihmetellä. Ja kun se on jo kääntynyt itseä vastaan ja omaan nilkkaan.
Meghan vedättänyt tyhmää Harryä Dianalla. Ei Harry ollut mikään vihakampanjamies aikaisemmin - päinvastoin - vaan hauska, kaikkien tykkäämä huumorimies.
En uskoisi että Harry olisi Meghanin kanssa jos ei jollain lailla manipuloisi tuolla Diana-pakkomielteellään.
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Ja *nyt* tämä kirurgi sitten asustaa Englannissa, ja silloin vuonna 1997 Dianan piti mietiskellä, tulisiko Pakistanissa asumisesta mitään, kun mies oli siellä kuin tatti! Ehkä Lontoo olisi ollut huono paikka pariskunnan asua, paparazzit ja kaikki, mutta kai sitä jostain jokin lintukoto olisi voinut löytyä noiden kahden paikan ulkopuoleltakin. Mutta ehkä ei sitten ollut sitä yhteistä halua ratkaista ongelmaa. Vanha biisikin sen sanoo: sometimes love just ain't enough.
Dianahan ei viihtynyt maalla ollenkaan ja pelkäsi hevosia. Maalaiselämä kartanossa - vaikka kuinka hienossa - ei ollut Dianaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Tämä rasvausjuttu paljastaa sen että on todella kertonut kaiken mitä mieleen pulpahdellut. Hajuaisti on aivojen muisti ja näin varmaan tahtomattaan käynyt että tuli äiti tutusta tuoksusta mieleen mutta perverssiä tässä on se miksi käyttää naisten ihovoidetta paleltumavammaan peniksessä ja miksi tämänkin mielleyhtymän alapäästään nyt haluaa jakaa maailman kanssa ja tähänkin sotkee kuolleen äitinsä?
Outoa liittää tällainen juttu kirjaan varsinkin jos arvostaa äitiään... tuskin Diana olisi halunnut että kirjoitetaan ja yhdistetään iljettävään seikkaan varisinkin omalta pojaltaan. Harry on törkeä ja piittaamaton.
Voiko olla niin että kehtaa esimerkiksi uudessa kirjassaan arvostella myös kuningatar Elisabethin toimia... jos on niin niin se on viimeinen naula arkkuun. Jos on yhtään tahdikkuutta nyt varsinkin kuninkaan poikana niin jättäisi kuningaskunnan oman arvoonsa ja hankkisi sitä raha muulla tavalla... vai onko niin laiska ja osaamaton kun ei jaksa tehdä kunnon töitä kun on tottunut parempaan.
Vierailija kirjoitti:
En uskoisi että Harry olisi Meghanin kanssa jos ei jollain lailla manipuloisi tuolla Diana-pakkomielteellään.
Jos jollain on pakkomielteitä, niin sulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumi-pappa kirjoitti:
Dianahan ei viihtynyt maalla ollenkaan ja pelkäsi hevosia. Maalaiselämä kartanossa - vaikka kuinka hienossa - ei ollut Dianaa varten.
Olisi nyt ainakin sietänyt yltiörikasta ja etuoikeutettua kartanoelämää hevosten kanssa siihen asti kunnes Harry on siinä 18-vuoden kieppeillä. Treffailla voi sen jälkeen kun lapset ovat tarpeeksi isoja, ei sillon kun ovat vielä pieniä. En ymmärrä mikä kiire hänellä oli ryhtyä uuteen parisuhteeseen.
Harry oli jo ennen Meghania tunnettu arvaamattomuudestaan ja agressiivisuudestaan. Sitä ei ole avattu että oliko hän väkivaltainen. Sellainen olo tulee nyt että Harryn todellisesta luonteesta tulee ihan kattava selvitys, mutta milloin ja kenen puolesta.... Harry pelkää nyt sen verran että on jo uhkaillut kuninkaallista perhettä uudella "paljastuskirjalla" Tämä kirja ei paljastanut mitään kuninkaallisesta perheestä mutta kylläkin sen että Harry on kateellinen, ahne, epälojaali, harhainen valehtelija.
Kolumnissaan Clarkson kirjoitti vihaavansa Meghania ja fantasioivansa siitä, että tämä häpäistäisiin julkisesti. Clarkson kirjoitti myös toivovansa, että Meghania ”marssitettaisiin kaduilla alasti ihmisten heittäessä tämän päälle ulostetta”.
– Kaikki ikäiseni ajattelevat samalla tavalla, Clarkson kirjoitti.
The Sun poisti myöhemmin artikkelin sivuiltaan.
Clarkson kertoi maanantaina Instagram-tilillään olevansa hyvin pahoillaan kirjoittamastaan kolumnista. Vain hetki ennen anteeksipyyntöä Amazon Primen uutisoitiin mitä todennäköisemmin lopettavansa yhteistyön Clarksonin kanssa.
Clarksonin mukaan kolumni valmistui ”kiireessä” eikä hän ehtinyt lukea sitä läpi ennen julkaisua.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vastaus
Harry ja Meghan ovat nyt vastanneet Clarksonin anteeksipyyntöön. Herttuaparin jakamassa lausunnossa kielletään väite, että Clarkson olisi tavoitellut heitä molempia. Lausunnon mukaan kohujuontaja otti yhteyttä vain Harryyn.
– Vaikka herra Clarkson julkaisi uuden julkisen anteeksipyynnön, olisi syytä puuttua hänen pitkäaikaiseen tapaan kirjoittaa artikkeleita, joissa levitetään viharetoriikkaa, vaarallisia salaliittoteorioita ja naisvihaa, lausunnossa lukee.
Tekstissä heitetään vielä yksi kuitti Clarksonin suuntaan.
– Ellei hänen muutkin tarinansa ole kirjoitettu ”kiireessä”, ei kyseessä ole vain yksittäinen vihamielinen artikkeli.
Muumi-pappa kirjoitti:
Ehkä halusi tuntea olevansa perusteellisen vapaa noista puritaanisista ympyröistä. Ja miten kansa olisi ottanut tuon, kun arabimies yöpyy Windsorin linnassa? Imagokysymys.
Uusi elämä, uusi ympäristö, mutta lapset jäivät kyllä vaille huomiota. Ja Juu, olihan heillä isäkin, mutta näyttää siltä, että kyllä he äitiään kovasti rakastivat ja kaipasivat. Vaikka Harrylla on pahoja ongelmia mielenterveytensä kanssa, niin on varmaankin jäänyt katkeruus päälle tästä juuri. Siellä taustalla jyllää, vaikka äitiään suorastaan pyhimyksenä pitää. Otaksuisin näin.
Vierailija kirjoitti:
Kertomansa mukaan päästänyt hengiltä monta miestä kuin peliä olisi pelannut. Haaveillut jostain suuremmastakin väkivallasta, ainakin käyttämästään r e n a z i puvusta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiettävästi. Veljensä William tunnetusti on.
Siis tunnetusti nopeasti tulistuva, mutta ei tarkoita sitä että väkivaltainen. Harryhan se on enemmän ollut nyrkit pystyssä.