Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs negatiivista te kaksi miinustajaa nyt keksitte tästäkin videosta? Antaa tulla ja ihan omin sanoin.
^ Harry on muka "omana itsenään" jotain parempaa kuin muut kuninkaalliset. Ja silti hän se juuri jakeli heimopäälliköille Sussex Royal-monogrammiaan. Oli näköjään pakko "eleveitata" omaa egoaan. Ilman kruunua ei ole mitään kenenkään silmissä, joten turha hehkutella kingiksi. Ei ole Invictustakaan luonut. Kannustaakaan ei kykene muuta kuin kaljoissa.
Kun on asiaa puhuttavana niin voi puhua ihan rauhallisesti. E tarvitse kikattaa ja kääkättää.
Vierailija kirjoitti:
^ Harry on muka "omana itsenään" jotain parempaa kuin muut kuninkaalliset. Ja silti hän se juuri jakeli heimopäälliköille Sussex Royal-monogrammiaan. Oli näköjään pakko "eleveitata" omaa egoaan. Ilman kruunua ei ole mitään kenenkään silmissä, joten turha hehkutella kingiksi. Ei ole Invictustakaan luonut. Kannustaakaan ei kykene muuta kuin kaljoissa.
Kylläpä sinua nyt kaikertaa ja syvältä. Olitko paikalla todistamassa mitä ja miksi Harry antoi lahjan isännilleen? Et ollut mutta pitää kuitenkin jotain rääväsuista sanottavaa keksiä.
Eihän Harry itse kuninkaaksi havittele vaan brittimediahan siitä haaveilee kun näistä nykyisistä ei ole yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sinua nyt kaikertaa ja syvältä. Olitko paikalla todistamassa mitä ja miksi Harry antoi lahjan isännilleen? Et ollut mutta pitää kuitenkin jotain rääväsuista sanottavaa keksiä.
Eihän Harry itse kuninkaaksi havittele vaan brittimediahan siitä haaveilee kun näistä nykyisistä ei ole yhtään mihinkään.
Itse pyysit negatiivisia kommentteja. Sait mitä tilasit. Harry ei ole enää HRH, mutta leikkii silti monogrammillaan. Kruunu siinä on kirjainten yllä. Rachelin pikkurillissä ja pukupusseissa sama painatus. Varmaan joku kankkutatuointikin.
Vierailija kirjoitti:
Kun on asiaa puhuttavana niin voi puhua ihan rauhallisesti. E tarvitse kikattaa ja kääkättää.
Kai tuo oli ironiaa? Kelasin viisi-kuusi minuuttia eteenpäin ja kuului kamalaa räkätystä huonolla mikrofonilla äänitettynä. Sussexien kehumista en kuuntelisi muutenkaan, mutta noin huonoa kamaa en taatusti mistään kiinnostavastakaan aiheesta jaksaisi kymmentä sekuntia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyysit negatiivisia kommentteja. Sait mitä tilasit. Harry ei ole enää HRH, mutta leikkii silti monogrammillaan. Kruunu siinä
Voithan sinäkin teettää itsellesi monogrammin, kai sinulla nimi on? Ei ole ilmainen homma varsinkin jos teetät siitä kultaisen sormuksen pikkurilliisi.
Tuleeko monogrammin mukana HRH, tai suomeksi HKK?
Vierailija kirjoitti:
Maalaisetko täällä kyselee? Monogramminhan voi kirjailla vaikka tyynyliinaan eikä käyttäjää tarvitse miksikään korkeudeksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka monta kertaa pitää selittää, että käyttävät sitä vanhaa Sussex Royal - monogrammia, jonka saivat naimisiin mentyään? Vaikka kuningatar Elisabet kielsi heiltä HRH:n käytön, kun eivät ole enää working royals. Tässä monogrammissa on siis kruunu kirjainkietoutuman päällä. Pariskunta ei siis saisi käyttää sitä enää julkisesti.
Ai niin, ja viime vuonna Sussexien henkilökunta alkoi käyttää rintapielessään vastaavia pinssejä.
Kisoissa nähtiin myös Harryn henkivartijoiden ammatillinen näyttö osaamisestaan. Harry oli itse rientänyt istumalentopallon kultamitalistien, brasilialaisten joukkoon poseeraamaan. Joko Harry ei päässyt omin jaloin ylös tai selfien ottajat tulivat liian tiiviisti ympärille, mutta se johti siihen, että kaksi Sussexien vakihenkivartijaa pääsivät "pelastamaan" Harryn. Kyllä tarvittaisiin enemmän henkivartijoita, kun yleisömäärä kisoissa on niin valtava, että rammatkin pääsevät uhkaamaan henkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kisoissa nähtiin myös Harryn henkivartijoiden ammatillinen näyttö osaamisestaan. Harry oli itse rientänyt istumalentopallon kultamitalistien, brasilialaisten joukkoon poseeraamaan. Joko Harry ei päässyt omin jaloin ylös tai selfien ottajat tulivat liian tiiviisti ympärille, mutta se johti siihen, että kaksi Sussexien vakihenkivartijaa pääsivät "pelastamaan" Harryn. Kyllä tarvittaisiin enemmän henkivartijoita, kun yleisömäärä kisoissa on niin valtava, että rammatkin pääsevät uhkaamaan henkeä.
Ketjumutsit vähättelevät kisoja senkun kerkiävät mutta avajaisissakin oli 40,000 katsojaa. Että sellaiset kemut.
Meghan ei osaa tehdä mitään julkista esiintymistä oikein tai kunnialla, ei mitään. Aina menee yli tai ali tai vierestä tai päin mäntyä.
Tuossa Invictuksen spontaanin ? puheen aikana oli selvästi joko pienessä sievässä tai pilvessä tai pöllyissä. Rasti ruutuun. Selvänä ei ollut. Samaa vibaa oli siinä Lastensairaalan sekoilussa.
Vierailija kirjoitti:
Rammat uhkasivat Harry-paran henkeä? 😂🤣
No nyt tuli ulvottua naurusta, tuli niin hauska kuva silmiin. En ihan vähään aikaan sitä ollut tullut tehneeksi eli kiitos siitä. 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs negatiivista te kaksi miinustajaa nyt keksitte tästäkin videosta? Antaa tulla ja ihan omin sanoin.
Miinustajia on tällä hetkellä seitsemän. Minä miinustin siksi, että sinä edelleen spämmäät tätä ketjua noilla turhanaikaisilla videoillasi.
Siinä sinulle omin sanoin, ei ollut vaikeaa. Vaan sinä se oletkin kumma tyyppi, kun vaadit perusteluja miinuspeukuille (kaikertaako??), oikein "omin sanoin", vaikka itse et kykene edes omaa introa noihin videoihisi rustaamaan.
Mutta tietenkään et, siinähän vesittyisi koko spämmimisen idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli ulvottua naurusta, tuli niin hauska kuva silmiin. En ihan vähään aikaan sitä ollut tullut tehneeksi eli kiitos siitä. 😁👍
Höpsis, eivät ne nyt oikeasti uhanneet. Turvamiesten väliintulon ideana oli "pullistella" eli näyttää meille taviksille, kuinka merkittävä henkilö Harry on - hänen turvallisuudestaan tehdään iso numero.
Harrylla ja Megsillä on pitkä tausta tuossa turvamiespullistelussa: olihan Megsilläkin liuta huitovia turvamiehiä mukanaan poistuessaan mistä lie viime gaalasta sinne roskiskujalle. Ovatpa pariskunnan turvamiehet joskus aiemmin jopa yrittäneet käsillään peitellä sekä sanallisesti määräillä kuvaavia faneja lopettamaan - ah, miten ekslusiivista! Oikein takavuosien julkkumeininkiä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, eivät ne nyt oikeasti uhanneet. Turvamiesten väliintulon ideana oli "pullistella" eli n
No, sitäpä juuri tarkoitin. 😏