Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
39301/46129 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartsalla on piikki auki asianajalle. Ja iskälle menossa raha-avustuspyyntö.

Harryllahan tulvii rahaa ikkunoista ja ovista, mihin hän pihin isänsä puntia tarvitsisi? 

Miksi se sitten jäkättää oikeussalissa, että tarttee ilmaisen poliisivartioinnin, jos rahaa tulvii ikkunoista ja ovista? Ei kai Harry vaan ahne ole???

Et sitten ole seurannut yhtään mitään mitä  Harryn oikeustapauksessa on käsitelty? Kun vastaus kaikkeen ehdotettuun, omakustannukseenkin, vastaus on ollut EI. Miten sinulla on otsaa tulla ketjuun jäkättämään asiasta josta et mitään tiedä? 

On minulla otsaa. Ihan vain sinun kiusakses 

Kuusikymppinen nainen. Harry-fanaatikot ovat niitä ylilautalaisia.

Vierailija
39302/46129 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paikalla joku, jolla on kaksi poikaa? Miten te olette makkaraongelman ratkaisseet? Oletteko muistaneet antaa pikkuveljelle enemmän makkaraa, koska se on kuopus ja olette kumminkin rakastaneet isoveljeä enemmän? 

Ja molemmille omat tuubit sinappia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39303/46129 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camilla the rat exposed. (Channel 4) 

Joo, ei. Lisää megsuvalheita. 

Vierailija
39304/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpas esiin taas tämä asia, josta pitäisi puhua, koska tämä juttu on ihan uusi ja ihmiset vielä eläviä. Harryn Uljas Uusi Dokumenttisarja Netflixissä.  

Puolen minuutin kohdalla myötähäpeä kävi melkein liian suureksi, kun yksi luigi-manolito hieroi jäätelöpuikkoa huuliinsa viekoittelevissa merkeissä. Loppufilmi olikin sitten tylsä. On taidettu palkata elokuvantekijöiksi kakkosluokan ammattilaisia.

Myötähäpeää ovat tunteneet muutkin. Artikkelissa kerrotaan, että media on joko pitänyt traileria naurettavana tai jättänyt sen kokonaan kommentoimatta. Harryn ja Meghanin tähdenlento on sammumassa.

'One former friend of Harrys who played polo with him as a teenager said, Its hilarious, but not in a good way. Its so tacky and cringey, it is literally all the worst things about polo. I watched it in appalled hysterics.'

https://www.thedailybeast.com/harry-and-meghans-tacky-polo-show-derided…

Vierailija
39305/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpas esiin taas tämä asia, josta pitäisi puhua, koska tämä juttu on ihan uusi ja ihmiset vielä eläviä. Harryn Uljas Uusi Dokumenttisarja Netflixissä.  

Puolen minuutin kohdalla myötähäpeä kävi melkein liian suureksi, kun yksi luigi-manolito hieroi jäätelöpuikkoa huuliinsa viekoittelevissa merkeissä. Loppufilmi olikin sitten tylsä. On taidettu palkata elokuvantekijöiksi kakkosluokan ammattilaisia.

Myötähäpeää ovat tunteneet muutkin. Artikkelissa kerrotaan, että media on joko pitänyt traileria naurettavana tai jättänyt sen kokonaan kommentoimatta. Harryn ja Meghanin tähdenlento on sammumassa.

'One former friend of Harrys who played polo with him as a teenager said, Its hilarious, but not in

Harry oli kuvauksissa ihan pihalla. Taputteli Nachoa paikkoihin joihin vain vaimo tai lääkäri saisi koskea. Lisäksi Harry jankutti hevosten panemisesta. Nacho pelasti koko ohjelman.

Vierailija
39306/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paikalla joku, jolla on kaksi poikaa? Miten te olette makkaraongelman ratkaisseet? Oletteko muistaneet antaa pikkuveljelle enemmän makkaraa, koska se on kuopus ja olette kumminkin rakastaneet isoveljeä enemmän? 

Meillä on viisi poikaa, ja jokainen saa syödäkseen sen verran kuin jaksaa syödä. Jos ekan makkaran jälkeen on nälkä, saa ottaa lisää. Kolmannen jälkeen ei enää saa lisää, makkara ei ole terveellistä (suomalaiset makkarat on isompia kukn peribrittiläiset sausaget). 

Sinä et päde, koska poikia on enemmän kuin kaksi. Ajan tässä takaa sitä kuuluisaa Kain ja Aapeli -tilannetta. Esikoinen ja kuopus. Kumpaa rakastetaan enemmän, kumpi saa makkaroita kaksi ja isomman huoneen? 

Itse olen 2-vuotta nuoremman pikkuveljen isosisko ja kun oltiin lapsia, mulla oli huomattavasti isompi huone kuin pikkuveljellä, ja pikkuveli ei ikinä kritisoinut tätä systeemiä. Kai se johtui sitten siitä kun mä olin vanhempi. Näin jälkikäteen se oli vikaratkaisu: mä olin hissukka introvertti lukutoukka jonka kaveripiiri oli yhden käden sormilla laskettavissa. Mun veli oli ekstrovertti, jonka kaveripiiri käsitti "puoli kauupunkia" ja hänellä oli paljon vaihtuvia harrastuksia. Hän olisi nyt ajatellen tarvinnut mun tilavan huoneen jonne olisi mahtunut iso sohva sängyn lisäksi ja mun tilavat kaapit hänen harrastusvälineilleen. En sano, että mua olisi rakastettu enemmän. Pikemminkin veli oli se "yleisönsuosikki" ja häntä vähän "lellittiin". Selvittiin kuitenkin lapsuudesta ilman traumoja ja ollaan parhaita kavereita, jotka voi puhua toisilleen kipeistäkin asioista ja puolustetaan toisiamme ym.

Harrya ymmärrän sillä tavoin, että hän on "taviksen" näkökulmasta elänyt super etuoikeutetun elämän, vaikka Diana yritti aikoinaan totuttaa häntä tavis-elämään ja otti poikia mukaansa tapaan köyhien perheitä ym. Niin Harrylle ei tajua kuinka valtavan etuoikeutettu hän oli, koska hän vertasi omaa elämäänsä veljensä elämään. Aivan kuten moni suomalainen pikkupoika on katkera joutuessaan käyttämään veljelle hankittuja mutta pieneksijääneitä merkkivaatteita, polkupyöriä ja luistimia. Hänellä ei ole perspektiiviä nähdä että maailmassa valtaosalla hänen ikäisistään lapsista ei ole ikinä varaa edes haaveilla moisista vehkeistä. 

Vierailija
39307/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Lady Colin Campbell'in podcastin pari päivää sitten ja hän kertoi järkyttävän tarinan Dianasta. On jo aikaisemmin tullut ilmi, kuinka Diana oli sanonut että William on windsor mutta Harry on Spencer. Dianan isä ja veli oli, ja on, luonnehäiriöisiä ja kyvyttömiä rakastamaan puolisoitaan ja perheenjäseniä ja isä kohteli Dianan äitiä niin julmasti että tämän mielenterveys alkoi horjua. Lady mainitsi että myös Dianassa oli Spencerien julmuutta: hän mm. suutuspäissään paistoi Charlesin rakkaan koiran uunissa elävältä. Tästä syytettiin julkisuudessa Dianan palvelijaa mutta oli julkinen salaisuus että käsky tuli Dianalta. 

Harry on perinyt Spencerien luonnehäiriön. Hän mm. pelasi pooloa ponilla joka oli raskaana ja huolimatta itse kuningattaren ankarasta kiellosta. Käsky tuli siis itse kuningattarelta mutta Harry uhmasi käskyä, otti ponin, poni sai sydänkohtauksen, menehtyi ja myös varsa menehtyi.

Vierailija
39308/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin Lady Colin Campbell'in podcastin pari päivää sitten ja hän kertoi järkyttävän tarinan Dianasta. On jo aikaisemmin tullut ilmi, kuinka Diana oli sanonut että William on windsor mutta Harry on Spencer. Dianan isä ja veli oli, ja on, luonnehäiriöisiä ja kyvyttömiä rakastamaan puolisoitaan ja perheenjäseniä ja isä kohteli Dianan äitiä niin julmasti että tämän mielenterveys alkoi horjua. Lady mainitsi että myös Dianassa oli Spencerien julmuutta: hän mm. suutuspäissään paistoi Charlesin rakkaan koiran uunissa elävältä. Tästä syytettiin julkisuudessa Dianan palvelijaa mutta oli julkinen salaisuus että käsky tuli Dianalta. 

Harry on perinyt Spencerien luonnehäiriön. Hän mm. pelasi pooloa ponilla joka oli raskaana ja huolimatta itse kuningattaren ankarasta kiellosta. Käsky tuli siis itse kuningattarelta mutta Harry uhmasi käskyä, otti ponin, poni sai sydänkohtauksen, menehtyi ja myös varsa menehtyi.

Ainoat luonnevikaiset ja järkyttävät tässä tarinassa ovat Lady C ja tämä kirjoittaja joka uskoo hänen satujaan.

Vierailija
39309/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana työnsi äitipuolensa alas portaista ja asensi mikrofoneja lehdistölle. Sekä möi prinssit lehdistölle. Huvipuistoretki oli sovittu toimittajan kanssa jotta juttu Dianan rakastajasta ei tulisi lehteen. Harry jatkaa samaa linjaa kuin äitinsä. Nyt on vain vaikeampi piilottaa totuutta eläinten rääkkämisestä.

Vierailija
39310/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on perinyt Spencerien luonnehäiriön. Hän mm. pelasi pooloa ponilla joka oli raskaana ja huolimatta itse kuningattaren ankarasta kiellosta. Käsky tuli siis itse kuningattarelta mutta Harry uhmasi käskyä, otti ponin, poni sai sydänkohtauksen, menehty

Aivan sekopäisiä juttuja täällä, jos koira paistetaan elävänä niin ulina kuuluisi varmaan Ranskaan saakka.

Vierailija
39311/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on perinyt Spencerien luonnehäiriön. Hän mm. pelasi pooloa ponilla joka oli raskaana ja huolimatta itse kuningattaren ankarasta kiellosta. Käsky tuli siis itse kuningattarelta mutta Harry uhmasi käs

Niin? Diana inhosi Charlesin koiraa Harveylta jopa potkaisi koiraa.

Vierailija
39312/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on perinyt Spencerien luonnehäiriön. Hän mm. pelasi pooloa ponilla joka oli raskaana ja huolimatta itse kuningattaren ankarasta kiellosta. Käsky tuli siis itse kuningattarelta mutta Harry uhmasi käskyä, otti ponin, poni sai sydänkohtauksen, menehty

Et voi tosissasi uskoa Lady C:tä. Hänhän on täysin kujalla oleva ihminen jonka omat lapset on hankittu erittäin epämääräisellä tavalla. 

Vierailija
39313/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei, onneksi heti alkuun lävähti teksti, Harry ja Meghan, suuseksin herttua ja herttuatar. Ettei keneltäkään pääse unohtumaan ansaitsemattoman tittelit.

Vierailija
39314/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie oorailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on viisi poikaa, ja jokainen saa syödäkseen sen verran kuin jaksaa syödä. Jos ekan makkaran jälkeen on nälkä, saa ottaa lisää. Kolmannen jälkeen ei enää saa lisää, makkara ei ole terveellistä (suomalaiset makkarat on isompia kukn peribrittiläiset sausaget). 

Sinä et päde, koska poikia on enemmän kuin kaksi. Ajan tässä takaa sitä kuuluisaa Kain ja Aapeli -tilannetta. Esikoinen ja kuopus. Kumpaa rakastetaan enemmän, kumpi saa makkaroita kaksi ja isomman huoneen? 

Itse ol

Englannin koko systeemi on mätä. Perustuu harvojen perittyyn etuoikeuteen. 

Vierailija
39315/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa kuninkaallisten kuvista otetaan etukäteen sovittuna. 

Vierailija
39316/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianalta oli huono onni elämässään. Naitettiin miehelle jota ei rakastanut. Nyt myös miesystävän isä saanut erittäin kyseenalaista huomiota. 

Vierailija
39317/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantaaotto makkaragateen: Totta, aivan sysipaska perustelu palvelijalta kyllä tuo "tulevan kuninkaan tulee kasvaa vahvaksi". Olikohan miespalvelija? Ehkä hän luuli olevansa jotenkin hauska mutta myttyyn meni. Olisi ennemmin perustellut asiaa sillä, mikä luultavasti oli se todellinen syy Williamin "suosimiseen" eli poikien ikäero ja se, että vanhempi lapsi todennäköisesti jaksaa vetää napaansa sen yhden makkaran enemmän SEKÄ syödä jotain muutakin (esim. jotain terveellisempää) kun taas nuorempi todennäköisesti söisi itsensä ähkyyn niitä pelkkiä makkaroita TAI se kolmas makkara jäisi lautaselle. 

Onpa harmillista, että edes Meghan, nykyisin kahden eri-ikäisen pienen lapsen hellä äiti, ole osannut selittää Harrylle tätä asiaa vaikka Harry niin selvästi KÄRSII tästä hänelle jääneestä epäreiluuden tunteesta ja suosimismielikuvasta.

Ei varmaan kysein

Paul Burrell on yksi iso valehtelija ja varas.

Kuvistä päätellen myös alkoholiongelmainen.

Vierailija
39318/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianalta oli huono onni elämässään. Naitettiin miehelle jota ei rakastanut. Nyt myös miesystävän isä saanut erittäin kyseenalaista huomiota. 

Puhumattakaan että hänen ympärillä oli Mountbatteneita (Philip Ghislaneen kanssa), Yorkin Andrew (kaikki tietää Andyn jutut), Heini Wathenin aviomies Muhammed ja Charles joka petti Dianaa jo heti alussa. 

Vierailija
39319/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan että hänen ympärillä oli Mountbatteneita (Philip Ghislaneen kanssa), Yorkin Andrew (kaikki tietää Andyn jutut), Heini Wathenin aviomies Muhammed ja Charles joka petti Dianaa jo heti alussa. 

Kauniit naiset keräävät ympärilleen sekopäisiä miehiä. 

Vierailija
39320/46129 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei, onneksi heti alkuun lävähti teksti, Harry ja Meghan, suuseksin herttua ja herttuatar. Ettei keneltäkään pääse unohtumaan ansaitsemattoman tittelit.

Tuo suuseksi toimii vain Suomessa samoin kuin Kamala Harris. Mutta onhan se hyvä että ainakin jotakuta naurattaa.

Ketju on lukittu.