Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Kylläpä on kuninkaalla turvonneet kädet. Kättelyjonossa piilottelee vasenta kättään.
Royal faux pas. Kuningattaren vaivaisenluut kai vaivasivat kun piti ottaa kengät pois jalasta kesken valtiovierailua.
Mitä olisi tapahtunut jos Meghan olisi tehnyt noin? Olisi vähintään lynkattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry kärsii munuaisongelmista. Tästä saatte sitten kuulla julkisuudessa myöhemmin.
Hyväntekijä Meggi luovuttaa miehelleen munuaisen. Näin ainakin pääsee taas parrasvaloihin ja uhriutumaan, olemaan jalo ja ylevä. Me Meghan, melkein jumalasta seuraava.
Harrykin on nyt 5 promillen nigerialainen?
Hahhaahahaa, no vähintään. Saa uutta potkua taas syytellä hovia rsismista, kun eivät suostu tapaamisiin. Kun ainakin 5 promillea !!! ;D
Rass isti riehaantui!!! Syvällä istuu erilaisuuden pelko metsäläisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oo Montecitossa kirjoilla missä asuu.
Ai, siella pappilassako? Ei ole Englannin valtionkirkolla kirkkoa Montecitossa.
Häh? Ei ole kirjoilla olemisessa mitään tekemistä minkään kirkon kanssa. Minä olen pelkästään väestörekisterissä, koska minua ei mikään kirkko tai lahko ole onnistunut huijaamaan, ja olen kirjoilla Turussa, olen ollut marraskuusta 1992 saakka. Turku on kotipaikkani ja saan äänestää kuntavaaleissa edustajaa Turun kaupunginvaltuustoon.
Täällä onkin useammalla erikoisia käsityksiä siitä, miten ihmisistä pidetään lukua. Kirjoilla olemisessa ei enää tarvitse olla tekemistä kirkon kanssa, mutta ennen oli paljonkin. Nyt on tuo näppärä nimity
Se mitä ennen oli, oli ennen. Luuletko, etten tiedä kirjoilla olemisen etymologiaa? Ev.lut. kirkkoon minut kastettiin, mutta lähdin sieltä 14-vuotiaana 1979 isän mukana, äiti oli lähtenyt paria vuotta aiemmin. Nyt olen pelkästään väestörekisterissä jo aiemmin kertomastani syystä.
Olen joskus miettinyt, olisiko minulla vieläkin kaksi henkilötunnusta, jos olisin jäänyt kirkkoon. Viidennen luokan keväällä 1977 saimme ensimmäisen kerran todistuksen A4-koossa ja siinä oli myös henkilötunnus, tai sosiaaliturvatunnus, niin kuin sitä silloin kutsuttiin. Syntymäaika oli oikein, mutta lopun numero-kirjainyhdistelmä oli väärä. Tunsin jo oman henkilötunnukseni siihen aikaan, koska sairausvakuutuskortti (nykyään puhutaan Kela-kortista) oli tullut tutuksi, sairaalassa ja apteekeissa kun tuli hypittyä useamman kerran pikkutyttönä. Kerroin opettajalleni asiasta ja kysyin, mistä tuo väärä tunnus oli peräisin. Seurakunnasta, kuului vastaus. Eli ev.lut. kirkko oli itse jostain keksinyt minulle henkilötunnuksen, joka poikkesi virallisesta. Opettaja sanoi korjaavansa asian, ja hainkin hänen luotaan uuden todistuksen oikealla henkilötunnuksella varustettuna seuraavana päivänä. Ja se minulla on tallella vieläkin.
Olisiko minulle ollut joskus hyötyä kahdesta eri henkilötunnuksesta? En saa sitä koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oo Montecitossa kirjoilla missä asuu.
Ai, siella pappilassako? Ei ole Englannin valtionkirkolla kirkkoa Montecitossa.
Häh? Ei ole kirjoilla olemisessa mitään tekemistä minkään kirkon kanssa. Minä olen pelkästään väestörekisterissä, koska minua ei mikään kirkko tai lahko ole onnistunut huijaamaan, ja olen kirjoilla Turussa, olen ollut marraskuusta 1992 saakka. Turku on kotipaikkani ja saan äänestää kuntavaaleissa edustajaa Turun kaupunginvaltuustoon.
Täällä onkin useammalla erikoisia käsityksiä siitä, miten ihmisistä pidetään lukua. Kirjoilla olemisessa ei enää tarvitse olla tekemistä kirkon kanssa, mut
TMI = too much information = kirjoita aiheesta, ei sen vierestä.
Joo, niin kuin täällä aina tehdään, kirjoitetaan aiheesta? Harry ei taida olla penaalin terävin kynä on aihe. Ei siis Catherine, Kate tai Katjuska, tai Williamin hiusten puute. Tai Catherinen äiti.
Sorry, mutta kirjoitan mistä kirjoitan. Skrollaa yli, jos ei kiinnosta. Niin minäkin teen näille contula- ja ääkköskinaajille ja meghanismivideoita vyöryttäville idiooteille.
Ja kas, taas oli yksi meghanismivideoidiootti eksynyt ketjuun sillä aikaa kun kirjoitin edellistä kommenttiani. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Royal faux pas. Kuningattaren vaivaisenluut kai vaivasivat kun piti ottaa kengät pois jalasta kesken valtiovierailua.
Tässä oli nyt kyse Harryn isästä ja tämän vaimosta, ei millään tavalla sinun Meghanistasi ja sen luukintuista. Se saa isoilla jaloillaan tallustella miten tykkää, kunhan pysyy vaivaisenluineen kaukana hovista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry kärsii munuaisongelmista. Tästä saatte sitten kuulla julkisuudessa myöhemmin.
Hyväntekijä Meggi luovuttaa miehelleen munuaisen. Näin ainakin pääsee taas parrasvaloihin ja uhriutumaan, olemaan jalo ja ylevä. Me Meghan, melkein jumalasta seuraava.
Hahhaahahaa, no vähintään. Saa uutta potkua taas syytellä hovia rsismista, kun eivät suostu tapaamisiin. Kun ainakin 5 promillea !!! ;D
Voi että kuinka hän siellä noiden tollojen puolesta taas loukkaantui :D Rasismia ei lähimaillakaan, kun hovi tollotulijan hoiviinsa otti, maksoi ökyhäät ja merkkivaatteet, mutta missä uhriutuva nigeriantollo, siellä aina rasismi, koska ei kuningattareksi päässyt.
Tollo itse on rasisti, kun sopivan paikan tullen haluaa unohtaa juurensa, leikkautti nenänsä ja suoristaa tukkansa. Naamassa värit vaihtuvat. Siinäpä sinulle aitoa rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli nyt kyse Harryn isästä ja tämän vaimosta, ei millään tavalla sinun Meghanistasi ja sen luukintuista. Se saa isoilla jaloillaan tallustella miten tykkää, kunhan pysyy vaivaisenluineen kaukana hovista.
Kylläpä on nyt tunteet pinassa! En omista yhtään Meghania. Duchess of Sussexilla ei tietääkseni ole aikomustakaan ilahduttaa läsnäolollaan kenenkään hovia, sinunkaan.
Harry on harvinaisen terävä kun ei alistu mukisematta kohtaloonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kuinka hän siellä noiden tollojen puolesta taas loukkaantui :D Rasismia ei lähimailla
🦨🦨🦨🦨🦨🦨🦨🦨🦨🦨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on nyt tunteet pinassa! En omista yhtään Meghania. Duchess of Sussexilla ei tietääkseni ole aikomustakaan ilahduttaa läsnäolollaan kenenkään hovia, sinunkaan.
Kovinpa vaan tunteet pinnassa riensit idoliasi puolustelemaan, vaikka kukaan ei siitä tollosta sanallakaan mitään maininnut. Näet Meghanin joka lauseessa, päässäsi on melkoinen tunnekaruselli, Meghan, Meghan...rauhoita nyt edes hieman itseäsi, ei se sinun pikkumeghanisi nyt noin ihmeellinen sentään ole.
Vierailija kirjoitti:
Stephen Colbert on saman Northwestern Yliopiston kasvatteja kuin Meghankin. Colbert lausuu nimensä Col- bear, ei Col-bert niinkuin tuossa videossa.
"ei millään tavalla sinun Meghanistasi ja sen luukintuista."
Kirjoittajalle #36853: Kyllä minusta tuossa Meghan mainittiin. Ehdotan että luet kommentin ensin suurennuslasin kanssa ennenkuin alat kritisoimaan. Vai tuliko lauantaipullo avattua vahingossa jo perjantaina?
Camillalla ja Charlesilla on terät katkennut jo syntyessä.
Vierailija kirjoitti:
Camillalla ja Charlesilla on terät katkennut jo syntyessä.
Mitä tuo tarkoittaa suomeksi?