Ihanaa jäädä kotiin aamuisin
Taas ihana kiireetön aamu. Koululaiset menee kouluun, työläiset kiirehtii töihin, eläkeläiset on jo puuhissaan, ja me työttömät heräillään pikkuhiljaa aamukahvin keittoon.
Tsemppiä viikkoon, näin asioiden tuleekin pyöriä.
Kommentit (10)
Vietät taas koko päivän suljettujen sälekaihtimien takana katsomassa Satuhäiden uusintoja ja kirjoitat tänne näitä alakouluaineita?
Menen nukkumaan vasta aamulla. Se vasta mukavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän köyhä úliset.
Oot kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Siellähän köyhä úliset.
Uliset? Kuulostaa enemmän tyytyväiseltä hyrinältä. Sinä uliset ja kipeästi.
Kiireettömät aamut ovat ihania, nautin niustä näin työkyvyttömyyseläkkeellä. Tosin, jos voisin valita, tekisin palkkatöitä. Kerryttää näet eläkettä enemmän.
Mä tässä kuuntelen, kun naapurit lähtee töihin ja olen superonnellinen, ettei mun tartte.
Oon laittamassa taloa myyntiin, kun nyt nuorinkin lapsista on lähdössä kotoa ja kun saan talon myytyä, reissaan seuraavan vuoden matkailuautollani, ehkä sen aikana jalostuu ajatus, ostanko pienemmän omakotitalon vai jotain ihan muuta. Töihin en mene enää koskaan, kiusatkoot muita. Lisäksi omistan sijoitusasunnon, tahkoo pientä lisätuloa mukavasti ja tarvittaessa voi senkin laittaa lihoiksi, ellen itse muuta siihen.
N54 sinkku
Siellä varmaan työtön tosi laadukasta kahvia keittelee. Itse lähden tänään iltavuoroon. Toki mulla herätyskello soi ja tässä on nyt tunti juotu kahvia ja kohta ajattelin lähteä ruokakauppaan. Mut hienosti kirjoitat, että työttömien elämä on jotenkin luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän köyhä úliset.
Uliset? Kuulostaa enemmän tyytyväiseltä hyrinältä. Sinä uliset ja kipeästi.
Peppukipuun on myös lääke! Pupana forte 👴👍
Siellähän köyhä úliset.