Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
36121/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin nyt on peruste nähdä lapset, jos ne ovat olemassa. On vakituinen lomakoti kaukana kotoa, ja ainakin jossain vaiheessa matkaa kaksi pientä ihmistä pitää mukana näkyä. Ne ovat jo sen verran isoja, jos ovat olemassa, että ne kävelevät itse. 

Paitsi tietysti niin, jos Harry tunkee ne edelleenkin matkalaukkuihin niin kuin tähänkin asti matkustaessaan ympäri maailmaa, jotta saa niiden kasvua seurata joka päivä. 

:D Niin ja välillä katsella kuvia heistä ja näyttää niitä eri tilaisuuksissa, ihmetellä miten onkin Lilyn hiukset jo kasvaneet, ajatella, melkein jo takamuksen alle ylettyvät.

Tälläistä kuvaa kyselin jo pari viikkoa sitten. Siis sitä missä näkyy 3 vuotiaan lilliputin paksut, persiiseen asti ylettyvät hiukset joilla Hartsa kehu

Av:lla kyselit kuvia Lilliputista? Miksi? Kuvitteletko että Hairy käy täällä kirjottelemassa? 

Vierailija
36122/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrysta on laitettu näytille videopätkä, jossa hän surffailee. Ei kuitenkaan missään meren rannalla, vaan todennäköisesti mestarisurffari Kelly Slaterin keinotekoisella surffialtaalla, joka on rakennettu maalle. Olikin odotettavissa, että tulee julkisuuteen Harry surffailemassa juuri, kun Charles ja Camilla ovat menossa Australiaan. Markle esitellyt jo etukäteen surffihiuksiaan ja loma-asuntoa hankittu. Vähän vois käyttää mielikuvitusta mutkun ei. 

Joko Vanessa on löytynyt? 🤫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36123/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kiinteistökaupalla paljon matkittu Yorkin nuoremman prinsessan asumisoloja. Meghan ei kykene muuhun kuin matkimiseen.

Tai sitten Jack sai juuri mukavat bonukset? Alue on kuulemma "Portugalin Hamptons",  josta myös Clooneyt etsiskelevät asuntoa. Mitä nyt katselin verkkosivuja, niin alueella on oma golf-kenttä, ratsastusalue, "kylä", ja parisensataa loma-asuntoa. Paikallisia toki kiukuttaa kun asuntojen hinnat ovat niin kalliita ettei niihin ole heillä varaa.

Vierailija
36124/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne ostaneet taas talon? Millä rahalla? Milloin niiden rahat loppuu kun siitä jatkuvasti puhutaan että ne on P.A?

Vierailija
36125/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa Marklen ja prinssin läsnäolo toisi portugalilaisille ja asuin paikkakunnalle. Jälleen yksi keino näyttää ylemmyyttään 

Vierailija
36126/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisabet laittoi komiasti ruotuun Meghanin ja Harryn vuonna 2020, ja vielä vuonna 2022 kolmisen kuukautta ennen kuolemaansa laitatti Harryn ja Meghanin kirkossa vähempiarvoisten kuninkaallisten joukkoon. Muistathan: kun Harry kysyi usherilta, kuka heidät tähän riviin on määrännyt, usher vastasi "your grandmother". 

Elisabet ei enää viimeisinä vuosinaan laittanut ketään ruotuun. Hänen hovinsa ehkä mutta ei E itse. 

Vierailija
36127/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisabet laittoi komiasti ruotuun Meghanin ja Harryn vuonna 2020, ja vielä vuonna 2022 kolmisen kuukautta ennen kuolemaansa laitatti Harryn ja Meghanin kirkossa vähempiarvoisten kuninkaallisten joukkoon. Muistathan: kun Harry kysyi usherilta, kuka heidät tähän riviin on määrännyt, usher vastasi "your grandmother". 

Juuri noin!  Elisabetin keho oli hauras mutta mieli kirkas ja tahto rautainen. 

Et ole tainnut tavata häntä? Itse olen. 

Vierailija
36128/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisabet ei enää viimeisinä vuosinaan laittanut ketään ruotuun. Hänen hovinsa ehkä mutta ei E itse.

Ja sinä tiedät sen siksi, että olit itse paikalla? Selevä.

Vierailija
36129/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aussit antaa kylmää kyytiä kuninkaalle. Mitä jos kukaan ei mene vastaan?

Tämä oli jo uutisissa. Charles jättää syöpähoidot väliin kun William ei jaksa/viitsi edustaa. Ja ottaa aikamoisen riskin veritulpan vuoksi. 

Ja australialaisen ei edes kiinnosta.Poliitikot ei halua tavata Charlesia.  Milloinkohan Australia ja Kanada eroaa kansainyhteisöstä. 

Ne jotka Elisabetia ja kansainyhteisöä vastustivat pilkkaavat nyt niitä aussi politiikkoja jotka eivät Charlesia halua tavata: "Itsepähän äänestitte kainsainyhteisön puolesta, miksi ette edes halua tavata Charlesia". Charlesin seura ei

Workshy Wills lusmuilee jossain. Sen sijaan isäpappansa lähti rpätoivoiselle matkalle Australiaan vaikka edes aussit eivät häntä sinne halua. 

Vierailija
36130/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasi mm. pääministerin joitain päiviä ennen kuolemaansa. PM kävi kai satuja kuningattarelle lukemassa? 

Vierailija
36131/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta romahtaa lisää kulisseja..

Tarkoitatko Philipistä tehtyä elämäkertaa? 

Onko hänestä tulossa elämäkerta? Ainakin yksi kulissi saattaisi kirjassa paljastua, nimittäin erittäin läheinen pitkä ystävyys Penelope "Penny" Knatchbulliin, siinä ei sikäli olisi mitään uutta, paitsi mikäli paljastuisi jotain lisääkin. Elisabetin kerrotaan katsoneen näiden kahden pitkäikäistä  "ystävyyttä" viisaasti läpi sormien. Penny oli myös Philipin tehdessä kuolemaa, rakkaan ystävän ominaisuudessa, Philipin kutsumana vierellä. Eikös Philipin testamentin kerrottu olevan salattu sadaksi vuodeksi?! Elisabetilla ei ollut tällaista.

Philipistä kirjoitettiin elämä

Philip perheineen halusi päästä lähelle hovia. Hyvä uhri sattui olemaan Ellu. P sai Ellun rakastumaan itseensä. Ellulle jäi mielikuva että hän valitsi Philipin vaikka asia oli toisinpäin. Kreikan kuninkaallisia on aina ollut hinku rahaan ja hoviin. Näin järjestettiin hyvä rahakas avioliitto. Tanskan ja Englannin hovi elätti pitkään kreikkalaisten hovia. 

Vierailija
36132/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen tavannut paavin mutta ei siitä sen enempää. Elizabeth oli kova luu viimeiseen hengenvetoonsa asti. Hänen viimeisiä toiveitaan oli että kumpa se kamala nainen ei tulisi hänen kuolinvuoteelleen. Harry tämän kuultuaan raivostui ja alkoi Harryileen että kyllä Meghanin on ehdottomasti päästävä kuningattaren kuolinvuoteelle koska hän tahtoo! Tämä sähläily johti siihen, että Catherine päätti että hänkin jää pois ja Harry tyyntyi kuultuaan tästä. Riidoissa ja säätämisessä meni sen verran aikaa, että kun Harry ja William pääsivät sopuun ja paikalle, oli kuningatar jo kuollut.

Samalla viikolla ennen kuolemaansa hän tapasi vielä uuden pääministerin. Legendan mukaan tämä "sisupussi" oli vielä vähän aikaa sitten kumartunut lattialle leikkimään Lilibetin kanssa vaikka terminaalivaiheen luusyöpä jo runteli ja aiheutti sietämättömiä kipuja luihin ja ytimiin. Tämän virallisen tiedon antoi Meghan joten se on tosi luotettava. (sarkasmia)

Vierailija
36133/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tietoa täällä on tuosta Lissabonin asunnosta? Jossain luki että asumus on CostaTerra Golf and Ocean Clubilla, joka sijaitsee Melidesissä, Lissabonin läheisyydessä. Ja onkohan vielä niin että Eugenien mies siis työskentelee jotenkin tuolla CostaTerran myynnissä?

Tuosta spekuloitiin että ostos oikeuttaisi ns. kulta-viisumiin jolloin perheellä olisi viisumivapaa pääsy Schengen alueelle, Meghanhan ei kai ehtinyt hankkia Britannian kansalaisuutta?

Parin kerrotaan olleen näillä mega-salaisilla matkoillaan pitkin vuotta, ovat lentäneet Dusseldorfin kautta Lissaboniin.

2024 Update: Portugals Golden Visa Program went through serious changes in October 2023. The changes have no retroactive effect on existing applications. However, the program ceases to accept real estate purchases and real estate related funds as qualifying investment options. Certain Portuguese funds continue to be an eligible investment. You can read the details of the changes here.

Tuo ylläoleva oli tällä sivulla https://getgoldenvisa.com/portugal-golden-visa-program Ja sieltä lisää:

Remaining Investment Opportunities

In contrast, the residency program will still be operational through other investment alternatives:

Capital transfers equal to or exceeding €500,000 in qualifying venture capital funds (with no real estate investments or ties)

Creation of at least 10 jobs

Capital transfer equal to or more than €500,000 in research activities conducted by public or private scientific research institutions

Capital transfers of €250,000 or more in supporting artistic production, recovery, or maintenance of national cultural heritage

Capital transfers of €500,000 or more for forming a commercial company based in the national territory with the creation of five permanent jobs

Eli jos olivat liikkeellä ennen lokakuun kuudetta viime vuonna, onnistuu Golden Visa kiinteistön ostolla, mutta sen jälkeen ei. Silloin tarvitaan vähän muutakin puuhaa.

Vierailija
36134/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin että olen tavannut hänet. 

Vierailija
36135/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasi mm. pääministerin joitain päiviä ennen kuolemaansa. PM kävi kai satuja kuningattarelle lukemassa? 

Niin. Tuo on vain muodollisuus tuo tapaaminen. Siitä otetaan valokuva. Hovin työntekijät ja pääministerin avustajat hoitavat kaiken muun. Tapaaminen ei edes kestä kovin kauaa. 

Vierailija
36136/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen tavannut paavin mutta ei siitä sen enempää. Elizabeth oli kova luu viimeiseen hengenvetoonsa asti. Hänen viimeisiä toiveitaan oli että kumpa se kamala nainen ei tulisi hänen kuolinvuoteelleen. Harry tämän kuultuaan raivostui ja alkoi Harryileen että kyllä Meghanin on ehdot

Nyt tuli jännä sattuma. Mietin, että kenen muun olen tavannut ko maassa missä tapasin Elizabethin ja Philipin  valtiovierailulla ja se oli paavi. 

Vierailija
36137/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen tavannut paavin mutta ei siitä sen enempää. Elizabeth oli kova luu viimeiseen hengenvetoonsa asti. Hänen viimeisiä toiveitaan oli että kumpa se kamala nainen ei tulisi hänen kuolinvuoteelleen. Harry tämän kuultuaan raivostu

Toinen jännä sattuma: E ja paavi kävivät tutustumassa samaan paikkaan. 

Vierailija
36138/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin että olen tavannut hänet. 

😄

Vierailija
36139/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Workshy Wills lusmuilee jossain. Sen sijaan isäpappansa lähti rpätoivoiselle matkalle Australiaan vaikka edes aussit eivät häntä sinne halua. 

---

Näytti tehneen työtä kodittomuuden poistamiseksi taas, täysin turhaa hommaa kenties jonkun kommentoijan mielestä. Eihän se toki ole mikään dokumentti poolosta tai muuta ylevää mutta jotain täytyy yrittää. 

Vierailija
36140/46129 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kiinteistökaupalla paljon matkittu Yorkin nuoremman prinsessan asumisoloja. Meghan ei kykene muuhun kuin matkimiseen.

Tai sitten Jack sai juuri mukavat bonukset? Alue on kuulemma "Portugalin Hamptons",  josta myös Clooneyt etsiskelevät asuntoa. Mitä nyt katselin verkkosivuja, niin alueella on oma golf-kenttä, ratsastusalue, "kylä", ja parisensataa loma-asuntoa. Paikallisia toki kiukuttaa kun asuntojen hinnat ovat niin kalliita ettei niihin ole heillä varaa.

Eli Harrylle on sijoituspaikka jos Trumpulasta tulee taas presidentti. Sikäli kiva että lapsilla olisi lyhyempi matka ukin luo kylään mikäli heitä joskus Charlesille esiteltäisiin. Jos Clooneytkin siellä lomailevat niin aina parempi. 

Ketju on lukittu.