Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
31641/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia sitten.

Mikä on ydin? Tyyppi jaarittelee liikaa.

Brittilehdissä on viime vuorokauden aikana kerrottu, että Harry haluaisi palata "auttelemaan" hovia, jos häntä pyydetään ja jos Wiliiam pyytää häneltä anteeksi. Onko tuossa kyse samasta jymyuutisesta?

Lehtien keksintoa kun missasivat sen Harryn matkan muistotilaisuuteen. Otsikko: Bring Harry in from the Cold on sama mita kaytettiin kylman sodan aikana vakoojista jotka tuotiin takaissin kotimaahan. On niin tekopyhaa lampoa kirjoittaa etta Harry otetaan vastaan mutta jattakoon vaimonsa USAaan.

Telegraf julkaisi myöhemmin sitten uutisen jossa kerrottiin että Harry ei todellakaan ole aikeissa palata hoviin, ja brittilehdistö nolasi itsensä kun paljastuivat valehtelijoiksi TAAS.

Harry kertoi CNN haastattelussa Anderson Cooperille että hän ei aio palata britteihin.

Vierailija
31642/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia sitten.

Brittilehdissä on viime vuorokauden aikana kerrottu, että Harry haluaisi palata "auttelemaan" hovia, jos häntä pyydetään ja jos Wiliiam pyytää häneltä anteeksi. Onko tuossa kyse samasta jymyuutisesta?

Lehtien keksintoa kun missasivat sen Harryn matkan muistotilaisuuteen. Otsikko: Bring Harry in from the Cold on sama mita kaytettiin kylman sodan aikana vakoojista jotka tuotiin takaissin kotimaahan. On niin tekopyhaa lampoa kirjoittaa etta Harry otetaan vastaan mutta jattakoon vaimonsa USAaan.

Telegraf julkaisi myöhemmin sitten uutisen jossa kerrottiin että Harry ei todel

Anderson Cooper

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31643/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun ihan selva valehtelu ja omasta paasta keksiminen loppuu, loppuu minunkin korjaamiset ja valiintulo. Tassa ketjussa vaan on kirjoittelijoita jotka yrittavat selittaa mustaa valkoiseksi. Nain paksuun puppuun harvoin muualla tormaa. Muissa ketjuissa osataan vaihtaa ajatuksia. Muista, etta kun rienaat niin rienaa niin hyvin etta sanomisiasi ei ole helppo todistaa valheeksi. Mieti tuota."

Jutellaanko siitä sinun yliopistotutkinnostasi?

Juttele vaan, sinako sen olet keksinyt? Mina olen vain maininnut testin joka minut pakoitettin lapaisemaan en mitaan muuta. Et edes tieda minka alan ihmisia olen. Mutta jauha vaan jatkuvasti jostain vanhasta asiasta joka kiertaa aivoissasi, tilaahan siella on.

Eivät nämä sinun viimeviikkoiset kirjoituksesi niin vanhoja ole.

"Kielenkayttosi on rumaa ja sivistymatonta. FYI: Ol

"Kavin kuulustelussa ja lapaisin! Kelpaisiko tuo huonon suomeni sijaan? Herranjestas etta tuollaisesta pikkuasiasta nipotetaan ja viela jaksetaan selata ketjua todisteiden haussa!  On varmaan koko yliopiston maine mennyt moisesta havaistyksesta. 🤣🤣🙄🙄"

Valehtelit ja jäit kiinni. Koska et tunne asiaa, et edes tajua, miten ääliömäiseksi itsesi teit. Ja nyt räyhäät oikein kuvien kanssa siinä toivossa, että kiusallinen asia unohtuisi.

Myönnä pois, että et ole päässyt pääsykokeista läpi, jos edes olet yrittänyt päästä, etkä ole opiskellut yliopistossa päivääkään. Kaikki ymmärtävät, että halusit vain saada väitteillesi painoarvoa keksimällä itsellesi tutkinnon.

Tämän kirjoituksesi tuosta ylempää saat lukea uudelleen ja miettiä sen valossa omia touhujasi:

"Heti kun ihan selva valehtelu ja omasta paasta keksiminen loppuu, loppuu minunkin korjaamiset ja valiintulo. Tassa ketjussa vaan on kirjoittelijoita jotka yrittavat selittaa mustaa valkoiseksi. Nain paksuun puppuun harvoin muualla tormaa. Muissa ketjuissa osataan vaihtaa ajatuksia. Muista, etta kun rienaat niin rienaa niin hyvin etta sanomisiasi ei ole helppo todistaa valheeksi. Mieti tuota."

Vierailija
31644/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän yksi seuraavista Ääkkösen kommenteista kuulu: "Mikä minä olen teidän kyselyihinne vastaamaan ja teille tietoa etsimään! Kysykää vaikka itse Harrylta ja Meghanilta, mistä minä heidän aikeensa voisin tietää", vaikka on itse juuri esiintynyt heidän aivoitustensa tulkkina väittämällä näiden kokeneen olleensa vieraalla maalla Kanadassa sekä kovin ikävöineen Doriaa.

Hello Kaistapaa! Vai tykkaisitko enemman Kaheli-nimityksesta? Kun en mitaan kommentoi niin sina keksit panna sanoja suuhuni. Olet sina epeli, paivieni aurinko!

Niin, olen pahoillani, että vein nenäkkään nautinnon nenäsi edestä. Mutta olet kuitenkin muutoin saanut ahkeroitua tuttuun tapaasi tänä iltana. "Respect!"

Vierailija
31645/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia sitten.

Telegraf julkaisi myöhemmin

Laitoin sydamia Andersonin nimen peraan mutta ketju ei nakojaan niita hyvaksy. Ihana tama uudistunut palsta, vuosipaiva on ihan nurkan takana.

Vierailija
31646/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksi Harryn suojatyöpaikoista siis, tai pikemminkin suojapaikoista. Eivät suuret sanat suuta halkaise."

Eipä sitten ainakaan roiku Kelan ylläpitämänä. Mikä sinusta olisi niin upea teko tai homma että voisit sanoa jotain positiivista? Vai polvistummeko vain hiljaa kunnioittaen kuninkaallista hovia ihailemaan ja palvomaan?

En huomannut, että jotain positiivista olisi pitänyt sanoa. Tartuin vain niihin tosiseikkoihin, että Harry ei ole mikään monimiljardifirman pääjehu, kuten tuossa edellä joku selvästi uskoo.

Piti sinunkin kyllä hakea aika kaukaa, jotta keksit jotain positiivista sanottavaa. Mutta tottahan se toisaalta on, että Kela ei Harrya pahemmin sponssaa.

Vierailija
31647/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän yksi seuraavista Ääkkösen kommenteista kuulu: "Mikä minä olen teidän kyselyihinne vastaamaan ja teille tietoa etsimään! Kysykää vaikka itse Harrylta ja Meghanilta, mistä minä heidän aikeensa voisin tietää", vaikka on itse juuri esiintynyt heidän aivoitustensa tulkkina väittämällä näiden kokeneen olleensa vieraalla maalla Kanadassa sekä kovin ikävöineen Doriaa.

Hello Kaistapaa! Vai tykkaisitko enemman Kaheli-nimityksesta? Kun en mitaan kommentoi niin sina keksit panna sanoja suuhuni. Olet sina epeli, paivieni aurinko!

Niin, olen pahoillani, että vein nenäkkään nautinnon nenäsi edestä. Mutta olet kuitenkin muutoin saanut ahkeroitua tuttuun tapaasi tänä iltana. "Respect!"

" Tana iltana"? Tama on luppoaikaa aamiaisen ja lounaan valissa.

Vierailija
31648/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi Harryn suojatyöpaikoista siis, tai pikemminkin suojapaikoista. Eivät suuret sanat suuta halkaise."

Eipä sitten ainakaan roiku Kelan ylläpitämänä. Mikä sinusta olisi niin upea teko tai homma että voisit sanoa jotain positiivista? Vai polvistummeko vain hiljaa kunnioittaen kuninkaallista hovia ihailemaan ja palvomaan?

En huomannut, että jotain positiivista olisi pitänyt sanoa. Tartuin vain niihin tosiseikkoihin, että Harry ei ole mikään monimiljardifirman pääjehu, kuten tuossa edellä joku selvästi uskoo.

Piti sinunkin kyllä hakea aika kaukaa, jotta keksit jotain positiivista sanottavaa. Mutta tottahan se toisaalta on, että Kela ei Harrya pahemmin sponssaa.

Minä olen kyllä huomannut että teki Harry mitä tahansa niin aina on väärinpäin. Ei sellaista tekoa olekaan mistä Harry saisi kiitosta tässä ketjussa. 

Vierailija
31649/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko typerys vai näytteletkö vaan sellaista? 

Alkaa niin olla kypsää tavaraa tuo sinun ylimielisyytesi. Ja nyt on Harrykin jo suomalainen. Mitä seuraavaksi? 

Ei tietysti pitäisi mennä trolliansaan (kaikki narsistit ovat samanlaisia trolleja),  mutta jos jokin minua raivostuttaa, se on ylimielisyys ja hubris. Joten haukunpa sittenkin. 

Vierailija
31650/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa niin olla kypsää tavaraa tuo sinun ylimielisyytesi. Ja nyt on Harrykin jo suomalainen. Mitä seuraavaksi? 

Ei tietysti pitäisi mennä trolliansaan (kaikki narsistit ovat samanlaisia trolleja),  mutta jos jokin minua raivostuttaa, se on ylimielisyys ja hubris. Joten haukunpa sittenkin. 

Ja kaikki hovitrollit on tolleroita.

Vierailija
31651/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia sitten.

Telegraf julkaisi myöhemmin sitten uutisen jossa kerrottiin että Harry ei todel

Telegraf? Kirjoitetaanko se noin venäjäksi? 

Mitä ihmettä sinä oikein vikiset? Totta kai Harry sanoo noin, koska häntä ei hoviin enää oteta. William ei katso enää häneen päinkään, vaikka olisi samassa huoneessa, eikä isukki puhu Harrylle edes puhelimessa. Harry on hovissa persona niin grata ja britit inhoavat häntä ja rouvaansa vieläkin enemmän, mikä käy ilmi jokaikisestä mielipidetutkimuksesta. 

Vierailija
31652/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä huomannut että teki Harry mitä tahansa niin aina on väärinpäin. Ei sellaista tekoa olekaan mistä Harry saisi k

Harry oli nuorena ihan kiva poika, vaikkakin viinaanmenevä ja harkitsematon. Sitten hän meni piloille.

Vierailija
31653/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia sitten.

Telegraf julkaisi myöhemmin

Niin grata?

Vierailija
31654/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis persona non grata. Prkl ennakoiva tekstinsyöttö puhelimessa. 😠

Vierailija
31655/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia sitten.

Harryn tapauksessa "bring in from the cold" ei kuitenkaan viittaa vakoojiin millään tavalla. Tavallisempikin merkitys on olemassa.

Vierailija
31656/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas otti sydamesta niin kovasti! Pysy kaukana ketjusta niin ei tarvitse raivostua.

Vierailija
31657/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas otti sydamesta niin kovasti! Pysy kaukana ketjusta niin ei tarvitse raiv

Joo, tota, en. Sorry. 

Vierailija
31658/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun ihan selva valehtelu ja omasta paasta keksiminen loppuu, loppuu minunkin korjaamiset ja valiintulo. Tassa ketjussa vaan on kirjoittelijoita jotka yrittavat selittaa mustaa valkoiseksi. Nain paksuun puppuun harvoin muualla tormaa. Muissa ketjuissa osataan vaihtaa ajatuksia. Muista, etta kun rienaat niin rienaa niin hyvin etta sanomisiasi ei ole helppo todistaa valheeksi. Mieti tuota."

Jutellaanko siitä sinun yliopistotutkinnostasi?

Juttele vaan, sinako sen olet keksinyt? Mina olen vain maininnut testin joka minut pakoitettin lapaisemaan en mitaan muuta. Et edes tieda minka alan ihmisia olen. Mutta jauha vaan jatkuvasti jostain vanhasta asiasta joka kiertaa aivoissasi, tilaahan siella on.

Hahhah vaikkei edes naurata. Ihan omien sanomisiesi perusteella olet nolannut itsesi. Ja jäänyt kiinni valheista. Tuo ei edes ole ainoa asia siinä pitkässä ketjussa. Ja muuten, tosiaan, valheista puheen ollen, se Archien koulujuttu? Kerkiäisitkö vihdoin vastaamaan edes siihen?

Vierailija
31659/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry perusti 2019 Travalystin, jota johtaa, ja  jonka  arvo on 3 biljoonaa dollaria (three trillion dollars).

Travalystin viiden yhteistyökumppanin - joista yksi on pikkutekijä nimeltään Google - yhteenlaskettu arvo on tuon verran. 

Heti esiintyneisiin syytöksiin lentelemisestä pitkin maailmaa kestävän kehityksen turismin kokouksissa hän vastasi nenäkkäästi, että kukaan ei ole täydellinen. Äskettäin Harry on vähin äänin kadonnut organisaation julkisuuskuvasta, koska hän ei henkilönä sovi ollenkaan sen edustajaksi.

Paitsi että tässä kuussa osallistuu Travalystin konferenssiin puhujana New Yorkissa.

Perustajaa on paha kieltää pyrk

Niin vain niitä perustajiakin jotka ovat johtaneet yhtiöitä on potkittu pois omista yrityksistään. Harry ei ole mitenkään ihmeellinen eikä korvaamaton.

Vierailija
31660/46129 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Harry perusti 2019 Travalystin, jota johtaa, ja  jonka  arvo on 3 biljoonaa dollaria (three trillion dollars).

Travalystin viiden yhteistyökumppanin - joista yksi on pikkutekijä nimeltään Google - yhteenlaskettu arvo on tuon verran. 

Heti esiintyneisiin syytöksiin lentelemisestä pitkin maailmaa kestävän kehityksen turismin kokouksissa hän vastasi nenäkkäästi, että kukaan ei ole täydellinen. Äskettäin Harry on vähin äänin kadonnut organisaation julkisuuskuvasta, koska hän ei henkilönä sovi ollenkaan sen edustajaksi.

Paitsi että tässä kuussa osallistuu Travalystin konferenssiin puhujana New Yorkissa.

<

Totta. Invictus-pallikin horjuu. Korsu-Harry on huono keulakuva kovia kokeneille veteraaneille.

Ketju on lukittu.