Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Jaha, ääkkösettömän "ite oot" -jankuttaminen ei riittänyt, vaan paikalle näkyy saapuneen hänen sivupersoonansa "eikä oo" -jankkaaja. Kummallakaan ei ole oikein mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, ääkkösettömän "ite oot" -jankuttaminen ei riittänyt, vaan paikalle näkyy saapuneen hänen sivupersoonansa "eikä oo" -jankkaaja. Kummallakaan ei ole oikein mitään annettavaa.
Mutta hulluhan hän ei toki ole.😆
Vierailija kirjoitti:
"Eipähän tuo tämänkään ketjun Sussex-fani mikään mielenterveyden riemuvoitto ole. Siis tuo joka kuvittelee asuvansa Usassa ja joka riehuu täällä vainoharhaisena aamusta iltaan."
Nyt itse panit selkasi seinaa vasten. Todista etta vain kuvittelen asuvani USAssa ja etta olen mielenvikainen ja vainoharhainen, asiantuntijan lausunnot ketjuun.
"Todista etta vain kuvittelen asuvani USAssa ja etta olen mielenvikainen ja vainoharhainen, asiantuntijan lausunnot ketjuun."
Todistapa itse asuinpaikkasi ja mielenterveytesi tila. Antamasi näyttö viittaa siihen, että asuinpaikkasi on haavetta ja mielenterveytesi vinksallaan, mutta nyt sinulla on tilaisuus todistaa toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eipähän tuo tämänkään ketjun Sussex-fani mikään mielenterveyden riemuvoitto ole. Siis tuo joka kuvittelee asuvansa Usassa ja joka riehuu täällä vainoharhaisena aamusta iltaan."
Nyt itse panit selkasi seinaa vasten. Todista etta vain kuvittelen asuvani USAssa ja etta olen mielenvikainen ja vainoharhainen, asiantuntijan lausunnot ketjuun.
"Todista etta vain kuvittelen asuvani USAssa ja etta olen mielenvikainen ja vainoharhainen, asiantuntijan lausunnot ketjuun."
Todistapa itse asuinpaikkasi ja mielenterveytesi tila. Antamasi näyttö viittaa siihen, että asuinpaikkasi on haavetta ja mielenterveytesi vinksallaan, mutta nyt sinulla on tilaisuus todistaa toisin.
Ei keskustelu toimi noin, mina en syyttanyt ketaan valehtelusta joten minulla ei ole mitaan todistettavaa. Tama yksi palstahullu on jatkuvasti kimpussani vaittaen etta asun Suomessa. Todistakoon vaitteensa tai tai tottukoon sitten ketjuvalehtelijan nimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustelu toimi noin, mina en syyttanyt ketaan valehtelusta joten minulla ei ole mitaa
Kommenttini ydin olikin se, että sinä et voi todistaa asuinpaikkaasi tai mielenterveysasioitasi. Ei voi kukaan muukaan. Täällä ollaan nimettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keskustelu toimi noin, mina en syyt
Mt-ongelmat kuitenkin on selkeästi pääteltävissä tuon häirikön käytöksestä.
Ja jos ihminen ei osaa englantia, aika looginen päätelmä on sekin, että ei hän ainakaan englantia puhuvassa maassa asu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mt-ongelmat kuitenkin on selkeästi pääteltävissä tuon häirikön käytöksestä.
Ja jos ihminen ei osaa englantia, aika looginen päätelmä on sekin, että ei hän ainakaan englantia puhuvassa maassa asu."
Päätelmiä voimme toki tehdä, mutta emme pysty todistamaan. Siksi on turha syytellä. Hauskasti kyllä ketjun ylivoimaisesti tuotteliain syyttelijä on ääkkösetön itse.
Ja jos ihminen ei osaa englantia, aika looginen päätelmä on sekin, että ei hän ainakaan englantia puhuvassa maassa asu."
Päätelmiä voimme toki tehdä, mutta emme pysty todistamaan. Siksi on turha syytellä. Hauskasti kyllä ketjun ylivoimaisesti tuotteliain syyttelijä on ääkkösetön itse."
Who decided that I don't speak English? You? What are your qualifications to rate somebody's language skills? Umpteen times I have asked these people to answer in English, to no avail.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan paparazzi ole vielä saanut Rachelista kuvaa, kun hän sourssin mukaan on lentänyt yksityiskoneella Amy Griffinin emännöimään G9 summittiin Hamptoniin? Page Six on näin kertonut, muttei ole saanut mitään vahvistusta Rachelin edustajilta. Annetaanko taas ymmärtää, että Rachel on päässyt mukaan A-julkkisten tapaamiseen? Aikoinaan kuvia Sussexeista miljardööri Ken Griffinin seurassa konsertissa julkistettiin hetimiten. Missä luuraa BackGrid?
On sieltä kuva: Meghan tapansa mukaan ryppyisessä valkoisessa, selän ja hartiat paljastavassa jakussa, valtavat housut lahkeet maata laahaten. Totuuden nimessä: eivät ne kaksi muuta kuvassa olevaa leidiä kyllä sen hehkeämpiä ole. Se keskimmäinen pieni nainen lienee se kosmetiikkatyyppi, joku Brown.
Se JOKU Brown on kosmetik
Tämä joku Brown on silti tuntematon Suomessa, miljoonistaan huolimatta. Ehkä joissain kosmetiikan ammattilaispiireissä tunnettu, mutta uskaltaisin väittää, että meille tavallisille kuluttajille tuo nimi ei sano mitään. Amerikan Virtanen.
"Tämä joku Brown on silti tuntematon Suomessa, miljoonistaan huolimatta. Ehkä joissain kosmetiikan ammattilaispiireissä tunnettu, mutta uskaltaisin väittää, että meille tavallisille kuluttajille tuo nimi ei sano mitään. Amerikan Virtanen."
Ei se silti oikeuta ketään puhumaan hänestä vähättelevästi. Maailma on täynnä Suomessa tuntemattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Päätelmiä voimme toki tehdä, mutta emme pysty todistamaan. Siksi on turha syytellä. Hauskasti kyllä ketjun ylivoimaisesti tuotteliain syyttelijä on ääkkösetön itse."
Who decided that I don't speak English? You? What are your qualifications to rate somebody's language skills? Umpteen times I have asked these people to answer in English, to no avail.
Minä kirjoitin tuon "päätelmiä voimme toki tehdä" -kommentin. En puuttunut kielitaitoosi ollenkaan. Kommenttisi tuli väärään kohtaan.
Englanninkielisten vastausten vaatiminen on turhaa näinä käännössovellusten ja nettihakujen aikoina. Et sinäkään voi todistaa sitä, että yllä oleva englanninkielinen kirjoitus olisi sinun laatimasi.
Minun työtehtäviini muuten kuuluu englannin kielen taitotason arviointi, ja koulutus ja kokemus ovat ihan kohdillaan. Arviointia ei kuitenkaan voi tehdä hajanaisten tekstinpätkien perusteella, joten en osallistu riitelemiseen. Mielestäni kenenkään muunkaan ei tarvitsisi arvostella sen enempää kuin rehvastellakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä joku Brown on silti tuntematon Suomessa, miljoonistaan huolimatta. Ehkä joissain kosmetiikan ammattilaispiireissä tunnettu, mutta uskaltaisin väittää, että meille tavallisille kuluttajille tuo nimi ei sano mitään. Amerikan Virtanen."
Ei se silti oikeuta ketään puhumaan hänestä vähättelevästi. Maailma on täynnä Suomessa tuntemattomia ihmisiä.
Tässä ketjussahan ei koskaan puhuta vähättelevästi kenestäkään. Eiku, mites se menikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussahan ei koskaan puhuta vähättelevästi kenestäkään. Eiku, mites se menikään?
Tyler Perrykin oli PR-firman juoksupoika kun ei ollut Suomessa tunnettu. 🙄
"Minun työtehtäviini muuten kuuluu englannin kielen taitotason arviointi, ja koulutus ja kokemus ovat ihan kohdillaan. Arviointia ei kuitenkaan voi tehdä hajanaisten tekstinpätkien perusteella, joten en osallistu riitelemiseen. Mielestäni kenenkään muunkaan ei tarvitsisi arvostella sen enempää kuin rehvastellakaan."
In that case I would have expected an answer in English.
Vierailija kirjoitti:
"Minun työtehtäviini muuten kuuluu englannin kielen taitotason arviointi, ja koulutus ja kokemus ovat ihan kohdillaan. Arviointia ei kuitenkaan voi tehdä hajanaisten tekstinpätkien perusteella, joten en osallistu riitelemiseen. Mielestäni kenenkään muunkaan ei tarvitsisi arvostella sen enempää kuin rehvastellakaan."
Älä höpsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpsi.
Nobody asked you for a comment.
^ Onko aivan pakko joka ilta jankuttaa samaa typeryyttä?
Jamie Kern on instassaan kehuskellut Marklen ystävyyttä ja kannustavaa kädellä koskettelua häntä kohtaan Hamptonsissa. Eli taas narsku onnistui hurmaamaan sen, jonka yksityiskoneella pääsi lentelemään ja siipeilemään.
Vierailija kirjoitti:
^ Onko aivan pakko joka ilta jankuttaa samaa typeryyttä?
Jamie Kern on instassaan kehuskellut Marklen ystävyyttä ja kannustavaa kädellä koskettelua häntä kohtaan Hamptonsissa. Eli taas narsku onnistui hurmaamaan sen, jonka yksityiskoneella pääsi lentelemään ja siipeilemään.
Oli ketjussa sentään vielä tilaa pisteliäälle kommentillesi, helpottiko?