Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin sitä Williamin uutta nimitystä ja tuota Harryn visiittiä. Voiko olla niin että Charlesin kertomus pitää paikkaansa, että Harry tietää että julkisuuteen ei esitetty koko totuutta ja siksi Williamin nimitys oli Charlesin vastine Harryn uhriutumiseen? Nimitysuutinenhan tuli julkisuuteen tunti Harryn tiedotteen jälkeen eli voisin kuvitella että Buckinghamin palatsissa on kuohunut.
Mirrorissa sanoivat että Harry oli kyynelissä tuon uutisen jälkeen, erityisesti siksi että tuo oli hänelle tärkeä juttu ja arvo annettiin sille ihmiselle joka Harrysta on kaikkien ongelmien alkujuuri - William. Arvo siirtyy ilmeisesti Williamille todella nopeasti, jo huomenna. Kuulostaa todellakin siltä että sillat on poltettu.
Todellako luuseriharry luuli vielä saavansa jotain kunniaa? Jos luuli niin on se sitten vieläkin tyhmempi kuin oletetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näihin kahteen valehtelevaan sikaan uskoo. Ja ihmettelen heidän puolustajiaan, haluavaisitko he tuollaisen pariskunnan omaan sukuunsa? Nytkin joku geenitestin tehnyt menee nigeriaan ja valehtelee siellä olevansa nigerialainen?
Kaverini joka teki geenitestin on sen mukaan 30% eskimo, laittoi juuri viestiä että aikoo tehdä valtiovierailun Grönlantiin ja ruveta heidän prinsessakseen.
Mulle tyli 15% Brittein saarilta, joten olen kai kuninkaallista perhettä minäkin.
Sinne vaan prinsessoimaan, niistähän heillä on nyt pulaa. Muista kuitenkin haastatteluissa korostaa että haluat pitää yksityisyytesi.
Muista myös kirjoittaa pari kirjaa ja tehdä pari dokumenttia joissa haukut jo etukäteen miten huonosti sinua on kohdeltu hovissa.
Ja että haluat olla taloudellisesti riippumaton. Kirjoitat sitten vaan C:lle kiristyskirjeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jo käsitelty täällä? Sussexeista tulossa uusi saksalainen dokkari
New Harry and Meghan documentary will 'give insight into their lives in Montecito' - Mirror Online
Ulrike Grunewald ilmeisesti tekee tuota dokkaria ja matkustanut Kaliforniaan haastatteluja varten. Ilmeisesti Meghan ja Harry eivät ole mukana tässä dokkarissa, mutta siinä haastatellaan heitä lähellä olevia henkilöitä.
Lähellä olevia henkilöitä? Uskaltaako joku työntekijä tai ystävä puhua mitään julkisuudessa, kun heidät herkästi haastetaan oikeuteen? Mm on harrastanut sitä paljon aikuisena.
Vai tarkoitettiinko tässä heidän l'hellään asuvia ihmisiä ja näiden mahdollisia arvailuja pariskunnasta?
Ei vaan heidän lähipiirinsä on heidän surkea pr koneistonsa. Tietenkin myös hörhödoria otetaan mukaan valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa oppinut tänään uuden englanninkielisen sanan tai oikeammin käsitteen: second hand embarrasment eli myötähäpeä. Olin luullut, ettei tälle käsitteelle juuri löytyisi muista kielistä vastineita, mutta tietysti löytyi! Tätä sanaa toimittajat käyttävät kirjoittaessaan Sussexien Nigerian-vierailusta.
Harryn sairaalavierailukin näytti oudon lavastetulta: kovasti ehjiä nuoria miehiä makaili sängyillä, ei puuttuvia raajoja, ei kipsejä tai sidoksia, ei edes laastaria sormessa. Ei mitään sairaalavälineistöä, ei tippatelineitä ja -pulloja, ei monitoreja, potilailla ei edes sairaalarannekkeita, ei vesimukeja eikä mitään muutakaan yöpöydillä. Pyjamatkin muistuttivat pikemminkin kirurgien työasua kuin sairaalavaatteita, olivat jopa paremmin silitetyt kuin Megsun mekot koskaan.
Ja kaiken tämän keskellä laupias samarialainen Harry pitelemässä *potilasta* kädesta ihan niin kuin ä
Samanlaista feikkiteatteria, kuin äitinsäkin glorianhaku. Huomiohuoraamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenpa oppinut tänään uuden englanninkielisen sanan tai oikeammin käsitteen: second hand embarrasment eli myötähäpeä. Olin luullut, ettei tälle käsitteelle juuri löytyisi muista kielistä vastineita, mutta tietysti löytyi! Tätä sanaa toimittajat käyttävät kirjoittaessaan Sussexien Nigerian-vierailusta.
Harryn sairaalavierailukin näytti oudon lavastetulta: kovasti ehjiä nuoria miehiä makaili sängyillä, ei puuttuvia raajoja, ei kipsejä tai sidoksia, ei edes laastaria sormessa. Ei mitään sairaalavälineistöä, ei tippatelineitä ja -pulloja, ei monitoreja, potilailla ei edes sairaalarannekkeita, ei vesimukeja eikä mitään muutakaan yöpöydillä. Pyjamatkin muistuttivat pikemminkin kirurgien työasua kuin sairaalavaatteita, olivat jopa paremmin silitetyt kuin Megsun mekot koskaan.
Ja kaiken tämän keskellä laupias samarialainen Harry
Olipa alatyylisesti sanottu, mutta ihan asiaa. Dianan touhuja katseltaisiin samalla paheksuvalla silmällä kuin nykyään Harryn, mutta Diana sattui kuolemaan riittävän nuorena juuri oikeaan media-aikaan. Hän tarjosi medialle aineistoa, ja media juoksi tottelevaisesti pyytämässä lisää. Dianan satunnaisia neronleimauksia oli tituleerata itseään sydänten kuningattareksi ja pitää yllä mielikuvaa siitä, että hän olisi ollut tavallinen tyttörukka eikä mikään eliitin perijätär. Hän onnistui siinä, mitä Harry nyt yrittää turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja
Mitä ihmeen alatyylistä näet tuossa lainaamassasi kommentissa? Etkö tiedä, mitä alatyylinen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja k
Ei Diana itse itseään sydänten kuningattereksi leimannut, kyllä sen teki ihan kansa.
Minusta tuntui että Diana oikeasti piti sairaiden ja köyhien auttamisesta.
Ei Diana itse itseään sydänten kuningattereksi leimannut, kyllä sen teki ihan kansa.
Kyllä se nimenomaan oli ihan Diana itse, joka sen nimityksen itselleen kutsui, siinä pahamaineisessa BBC:n haastattelussa 1995 lanseerasi sen.
Hovikuvaaja Harriman oli photoshopannut kuusi varvasta madamelle. Eikö tämä ole sama ihminen, joka väitti, ettei photoshoppaa Murkinan ja Pelle Hermannin kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nimenomaan oli ihan Diana itse, joka sen nimityksen itselleen kutsui, siinä pahamaineisessa BBC:n haastattelussa 1995 lanseerasi sen.
Toimittaja kysyi, uskooko Diana olevansa jonain päivänä vielä kuningatar. Tähän Diana vastasi että ei, ei, hän haluaisi olla queen of people's hearts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja kysyi, uskooko Diana olevansa jonain päivänä vielä kuningatar. Tähän Diana vastasi että ei, ei, hän haluaisi olla queen of people's hearts.
Okei, kiitos selvennyksestä. Minusta Diana kuitenkin aina vaikutti siltä että ihan aidosti halusi auttaa muita.
Toki olen ollut niin nuori silloin kun hän oli elossa ja vain jotain juttuja lukenut/katsonut hänestä.
Diana oli nuori ja vaikutuksille altis, hänellä pyöri myös tämä julkkisporukka ympärillä. Yhdestähän tuli Harryn kummi eli tästä vanhasta homosta, joka myöhemmin kertoi, kuinka oli nähnyt kun kuningatar oli antanut litsarit jollekin lapsenlapselleen joka ei ollut käyttäytynyt kunnolla. Ilmeisesti ristiäisissä. Diana ei varmaan tätä vanhan kansan kuritusta sietänyt.Kuninkaallisisa on aina ollut kapinallisia, mutta he eivät ole pesseet pyykkiä julkisuudessa kuten Diana ja Harry ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn sairaalavierailukin näytti oudon lavastetulta: kovasti ehjiä nuoria miehiä makaili sängyillä, ei puuttuvia raajoja, ei kipsejä tai sidoksia, ei edes laastaria sormessa. Ei mitään sairaalavälineistöä, ei tippatelineitä ja -pulloja, ei monitoreja, potilailla ei edes sairaalarannekkeita, ei vesimukeja eikä mitään muutakaan yöpöydillä. Pyjamatkin muistuttivat pikemminkin kirurgien työasua kuin sairaalavaatteita, olivat jopa paremmin
"Mitä ihmeen alatyylistä näet tuossa lainaamassasi kommentissa? Etkö tiedä, mitä alatyylinen tarkoittaa?"
Näin tämnä palsta toimii nykyään.
Kommenttini oli heti jatkona kirjoitukselle, jossa Dianan touhuja nimitettiin huomiohu*raamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä videosta se lähti. Diana on niin huono näyttelijä, että ulkoa opetellut vuorosanat tulevat koneellisesti ja äänenkäytössä kuuluu puolitiehen jäänyt puheopetus. Uhriutumisen ja kostonhimo määrä on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Diana oli nuori ja vaikutuksille altis, hänellä pyöri myös tämä julkkisporukka ympärillä. Yhdestähän tuli Harryn kummi eli tästä vanhasta homosta, joka myöhemmin kertoi, kuinka oli nähnyt kun kuningatar oli antanut litsarit jollekin lapsenlapselleen joka ei ollut käyttäytynyt kunnolla. Ilmeisesti ristiäisissä. Diana ei varmaan tätä vanhan kansan kuritusta sietänyt.Kuninkaallisisa on aina ollut kapinallisia, mutta he eivät ole pesseet pyykkiä julkisuudessa kuten Diana ja Harry ovat tehneet.
Diana ei kolmevitosena enää ollut nuori ja viaton, vaan tiesi täsmälleen, mitä oli tekemässä. Hän oli hyvä äiti silloin, kun suvaitsi olla paikalla, ja muulloin kiersi maailmaa esittämässä urheaa ja oikeamielistä kapinallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin sitä Williamin uutta nimitystä ja tuota Harryn visiittiä. Voiko olla niin että Charlesin kertomus pitää paikkaansa, että Harry tietää että julkisuuteen ei esitetty koko totuutta ja siksi Williamin nimitys oli Charlesin vastine Harryn uhriutumiseen? Nimitysuutinenhan tuli julkisuuteen tunti Harryn tiedotteen jälkeen eli voisin kuvitella että Buckinghamin palatsissa on kuohunut.
Mirrorissa sanoivat että Harry oli kyynelissä tuon uutisen jälkeen, erityisesti siksi että tuo oli hänelle tärkeä juttu ja arvo annettiin sille ihmiselle joka Harrysta on kaikkien ongelmien alkujuuri - William. Arvo siirtyy ilmeisesti Williamille todella nopeasti, jo huomenna. Kuulostaa todellakin siltä että sillat on poltettu.
Todellako luuseriharry luuli vielä saavansa jotain kunniaa? Jos luuli niin on se sitten vieläkin
No kun mamikin sanoi, että Big King Harry, mutta papi näyttää olevan eri mieltä. Luuseri on se penaalin tylsin, on todistanut sen ihan itse moneen kertaan.
Eiku Nigeriaan vaan, ja diilejä tekemään. Kun rahat on kupattu, nigget tuumaavat, että recollections may vary :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näihin kahteen valehtelevaan sikaan uskoo. Ja ihmettelen heidän puolustajiaan, haluavaisitko he tuollaisen pariskunnan omaan sukuunsa? Nytkin joku geenitestin tehnyt menee nigeriaan ja valehtelee siellä olevansa nigerialainen?
Kaverini joka teki geenitestin on sen mukaan 30% eskimo, laittoi juuri viestiä että aikoo tehdä valtiovierailun Grönlantiin ja ruveta heidän prinsessakseen.
Mulle tyli 15% Brittein saarilta, joten olen kai kuninkaallista perhettä minäkin.
Auf wiedersehen, Mountbattenit (oik. Battenberg) ovat saksalaista geeniperimää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa nahda kuinka hyvin Sussexeilla menee. Selva kontrasti Walesien Jamaikan katastroofiin.
Oli epäkohteliasta vastaanottaa kuninkaallinen pariskunta vierailulle ja sitten kohdella heidä niin tympeästi kuin Williamia ja Katea silloin kohdeltiin. He eivät muutenkaan ole vastuussa mistään, mitä on tapahtunut historian aikana. Korkeintaan he ovat vastuussa siitä, miten kohtelevat lapsiaan ja lähisukulaisiaanja miten käyttäytyvät hoitaessaan asemaansa liittyvä tehtäviä.
Heitä ei oltu edes kutsuttu Jamaikalle, kunhan tunkivat sinne. Heidän oma tiiminsä oli suunnitellut kaikki kullatulla valtaistuimella istumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellako luuseriharry luuli vielä saavansa jotain kunniaa? Jos luuli niin on se sitten vieläkin
Niinkuin sinäkin.
Joojoo eivät ole mukana tietenkään. Eiväthän he olleet siinä kirjassakaan mukana siihen asti kunnes taasen jäivät valheesta kiinni.