Siis miksi koronasta uutisoidaan taas niin ristiriitaisesti? Noin viikko sitten sanottiin, että koronaan voi suhtautua kuin tavalliseen flunssaan
ja kun pahimmat oireet on menneet, voi mennä töihin.
Mutta nyt viime päivinä taas lietsottu hysteriaa ja vaaditaan maskipakkoa.
Siis missä nyt oikeasti mennään?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiurun viimeiset hetket parrasvaloissa! 3kk eduskuntavaaleihin ja sitten loppuu tuo koronamölinä!
Tämä. Katsoin aamun haastattelun ja hän ei edes vastannut kysymyksiin. Lähinnä kysymysten kiertäminen. Kysyttiin myös miksi tilanne uudessa lastensairaalassa on niin huono , en saanut kunnon vastausta.
Lisäksi perusteltiin terveydenhuollon tilannetta korona kuormalla vaikkei se ole ainoa syy
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009312545.html
Oi miksi. Jos jotain pitää vaatia niin eikö se neg. testitulos kertoisi enemmän
No, ainakin helpottaa itseäni. Siis sen puolesta, että tiedän ainakin rajata matkustuskohteistani tuon pois. Vaihtoehtoja kun on niin paljon, että hankala päättää
Mä en edes ajattele enää koronaa kun pidän juhlia jne.
Sit jotkut vieraat öyhöttää , ettei uskalla tulla
Miten muuten long covid? Onko uusia tutkimuksia?
Sairastin itse 2022 helmikuussa koronan ja sen jälkeen ollut väsymystä ja jaksamattomuutta, masentunut olo ja sellainen outo aivosumu. En ole hakeutunut hoitoon, koska pelkään, ettei uskota
Vierailija kirjoitti:
Krista Kiurun viimeiset hetket parrasvaloissa! 3kk eduskuntavaaleihin ja sitten loppuu tuo koronamölinä!
Vieläkö muistatte Kiurun vedonneen EU:sta hänelle henkilökohtaisesti tulleeseen ns patistelu/moittimiskirjeeseen 🤣?
Suhtautuu kuten itse parhaaksi näkee, kuuntelematta ketään asiantuntijoita tai mediaa. Ei hae ohjetta yhtään keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on riski, että korona mutatoituu vaaralliseksi?
Muistaakseni aikaisemmissa epidemioissa, kuten espanjantaudossa, se vaarallisin vaihe oli toinen ja kolmas mutaatio.
Espanjantaudissakin viimeisin aalto oli tappavin, koska suhtautuminen virukseen oli muuttunut eikä väkeä enää kiinnostanut, aivan kuten nyt on käynyt koronan kanssa. Vaikka koronavirus ei ole muuttunut vaarallisemmaksi, on nykyvariantteihin kuollut valtavasti enemmän väkeä kuin alkuperäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen maskin ole edes todettu auttavan joten miksi sellaisia suositellaan. Maskitehtaiden osingot varmaan kiinnostaa?
Haista oma jalkovälisi! Maskien hyödyistä on vaikka kuinka monta tutkimusta. Googlaa niin löydät äläkä levitä valheitasi ja harhojasi.
Joo paitsi että vain sellaset erikoismaskit on tehokkaita, kirurgimaskit jotka tarkoitettu bakteereita vastaan ei juurikaan auta mutta kaipa se tuo hyvää mieltä joillekin.
Ja just näitä hyldyttömiä vaippoja näet suurimman osan naamalla ja voi naureskella miten siinä lampaat taas vauhdissa.
Ne on oikein hyviä kaupungilla kulkiessa. Ei pääse kenenkään yskänroiskeet omiin hengitysteihin. Ei ole tapana hengata koronaisten kanssa jossain, missä mikrobeja on kaikkialla suljetussa tilassa. Sitä varten tarvitsee järeämpää suojausta.
Vierailija kirjoitti:
Kiuru kokee poliittista painetta tehdä järjen vastaisia päätöksiä... taas, ja niitähän tulee.
Onneksi 2.4. käydään eduskuntavaalit ja Kiurusta päästään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
THL vähättelee koronaa, mutta nytkin on kuollut koronaan 260 ihmistä viikossa ja terveydenhuolto on tukossa.
Mitä mieltä itse olet? Että ihmiset kuolevat vain lievästi?
Olen sitä mieltä, että ihmisiä kuolee nyt oikeasti eniten r....den takia. Se vain laitetaan kaikki koronan syyksi.
Nyt pitäisi ymmärtää lopettaa rokottaminen ja katsoa, tasaantuuko edes hieman kuolemantapaukset.
Esikoista sitten, ettei uutisoida suuresta yllättävästä huolleisuudesta siinä väestön osassa joka on melkeen 100% rokotettu useemminkin.
Itse olen hoitaja ja ystäväni ovat suureltaosin hoitajia, enkä ole edes kiertoreittejä kaverin kaverilta kuullut, että hoitajia olisi poikkeuksellisen paljon kupsahdellut.
Ehkä se piikki aiheuttaakin enempi tympääntymistä työhönsä 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Katsoin aamun haastattelun ja hän ei edes vastannut kysymyksiin. Lähinnä kysymysten kiertäminen. Kysyttiin myös miksi tilanne uudessa lastensairaalassa on niin huono , en saanut kunnon vastausta.
Lisäksi perusteltiin terveydenhuollon tilannetta korona kuormalla vaikkei se ole ainoa syy
Ovat itse lisänneet koronakuormaa, kun pakottivat hoitajia ottamaan rokotteita ja monet hoitajat ottivat lopputilin sen vuoksi. Tietenkin monilla tuo rokotusoakko katkaisi vain kamelin selän, mutta jotkut olisivat voineet jatkaakin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset tarvitsevat erillisen maskisuosituksen asiantuntijoilta. Ne ketkä haluaa pitää, pitäkööt. Mä kärsin liikaa noiden rättien takia.
Vähän kun sillon joskus 2020 THL asetti maskisuosituksen , se oli silloinkin vain suositus. Täällä ei ole koskaan ollut maskipakkoa, eikä tule!
Kärsit? Voi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmiset tarvitsevat erillisen maskisuosituksen asiantuntijoilta. Ne ketkä haluaa pitää, pitäkööt. Mä kärsin liikaa noiden rättien takia.
Vähän kun sillon joskus 2020 THL asetti maskisuosituksen , se oli silloinkin vain suositus. Täällä ei ole koskaan ollut maskipakkoa, eikä tule!
Kärsit? Voi sinua.
Kyllä. Kärsin fyysisesti ja psyykkisesti. Tiesitkö, että on huomattu, että lapset jopa ovat oireilleet näiden takia psyykkisesti
Krista Kiuru on suurin yksittäinen syy hoitajapulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen maskin ole edes todettu auttavan joten miksi sellaisia suositellaan. Maskitehtaiden osingot varmaan kiinnostaa?
Haista oma jalkovälisi! Maskien hyödyistä on vaikka kuinka monta tutkimusta. Googlaa niin löydät äläkä levitä valheitasi ja harhojasi.
Joo paitsi että vain sellaset erikoismaskit on tehokkaita, kirurgimaskit jotka tarkoitettu bakteereita vastaan ei juurikaan auta mutta kaipa se tuo hyvää mieltä joillekin.
Ja just näitä hyldyttömiä vaippoja näet suurimman osan naamalla ja voi naureskella miten siinä lampaat taas vauhdissa.
Minä olen pysynyt terveenä juuri "vaipan" ansiosta. Naureskele vapaasti, sillä sanotaanhan, että hulluilla on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuru kokee poliittista painetta tehdä järjen vastaisia päätöksiä... taas, ja niitähän tulee.
Onneksi 2.4. käydään eduskuntavaalit ja Kiurusta päästään eroon.
Voisiko Kiuru löytää munansa ja nostaa ryhtinsä ja voimansa yhteiseksi hyväksi. EU-kirjelmillä voisi lämmittää vaikka takkaa.
Eihän tästä pitänyt tulla pandemiaa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009312545.html
Oi miksi. Jos jotain pitää vaatia niin eikö se neg. testitulos kertoisi enemmän