Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi koronasta uutisoidaan taas niin ristiriitaisesti? Noin viikko sitten sanottiin, että koronaan voi suhtautua kuin tavalliseen flunssaan

Vierailija
06.01.2023 |

ja kun pahimmat oireet on menneet, voi mennä töihin.

Mutta nyt viime päivinä taas lietsottu hysteriaa ja vaaditaan maskipakkoa.

Siis missä nyt oikeasti mennään?

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska koko muu maailma haluaa torjua koronatartuntoja, mutta THL tekee useamman vuoden kestävää tutkimusta suomalaisilla.

Kätevästi unohdit sen kuinka Ruotsissa oli vähemmän rajoituksia kuin Suomessa pandemian alussa. Ei taida sopia se fakta omaan agendaasi. 

Vierailija
102/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen maskin ole edes todettu auttavan joten miksi sellaisia suositellaan. Maskitehtaiden osingot varmaan kiinnostaa?

Haista oma jalkovälisi! Maskien hyödyistä on vaikka kuinka monta tutkimusta. Googlaa niin löydät äläkä levitä valheitasi ja harhojasi.

Joo paitsi että vain sellaset erikoismaskit on tehokkaita, kirurgimaskit jotka tarkoitettu bakteereita vastaan ei juurikaan auta mutta kaipa se tuo hyvää mieltä joillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL vähättelee koronaa, mutta nytkin on kuollut koronaan 260 ihmistä viikossa ja terveydenhuolto on tukossa.

Mitä mieltä itse olet? Että ihmiset kuolevat vain lievästi?

Ihmiset eivät kuole koronaan vaan rokotteiden heikentämään immuunipuolustukseen.

Jos THL tietää tämän, voisivat edes suositella maskien käyttämistä. Itse luotankin enemmän maskiin kuin rokotteeseen, vaikka olen ottanut sen määrän rokotteita, mitä on tarjottu.

Voisitko jumal...... ymmärtää että sinä voit kulkea loppuelämäsi maski naamalla mutta älä vaadi muita ihmisiä laittamaan maskia.

Vierailija
104/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteria ja joukkopsykoosi ovat vaarallisia terveydelle.

Vierailija
105/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitanko kolmannenkin kerran? kirjoitti:

Rokotteilla suoritettava väestön vähennys on vielä kesken ja vielä pitää saada lammasaivoja ottamaan lisää immuniteettiä pilaavia kansanharvennuspiikkejä.

Tämä. Onneksi en ole tässä joukossa mukana. Pilkka osui omaan nilkkaan. 

Onneksi olen rokotettujen joukossa. En kyllä kuvittelekaan silti eläväni ikuisesti, mutta tätä tautia vastaan vielä uusienkin varianttien aikana auttaa saamaan todennäköisesti lievemmän taudin.

Tuo on nimenomaan se vale mitä ihmisille syötetään... Luulin että ymmärtäisit sen jo... "vakavan" saamisen riski rokottamattomallakin on alle 1%.. Se on vaan puhasta matematiikkaa ja faktaa, jos et usko laske itse. 

Kaikki on liioiteltua. 

Meidän työpaikalla on 30 ihmistä. Heistä n. 20 on sairastanut koronan kerran tai pariin kertaan. Miten tämä sopii tuohon prosenttilukuun?

Vierailija
106/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodosta itse oma mielipiteesi ja elä sen mukaan. Tein näin jo aikoja sitten ja on helpottanut elämää kummasti.

Vierailija
107/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei haluta sanoa ehkä ääneen, mutta pandemiahan alkoi Kiinasta ja ehkä pelätään, ettei tilanteesta anneta kaikkea tietoa (ehkä näin onkin)

Siksi on tehtävä jokin toimenpide,jotta kansalla on turvallinen olo, eikä kukaan pääse sanomaan, että mitäs minä sanoin

Vierailija
108/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut boikotoimaan Krista Kiurua. En koskaan klikkaa nettiuutista auki, jos näen siinä tämän ministerin naaman tai nimen.

Vierailija
109/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen maskin ole edes todettu auttavan joten miksi sellaisia suositellaan. Maskitehtaiden osingot varmaan kiinnostaa?

Haista oma jalkovälisi! Maskien hyödyistä on vaikka kuinka monta tutkimusta. Googlaa niin löydät äläkä levitä valheitasi ja harhojasi.

Joo paitsi että vain sellaset erikoismaskit on tehokkaita, kirurgimaskit jotka tarkoitettu bakteereita vastaan ei juurikaan auta mutta kaipa se tuo hyvää mieltä joillekin.

Ja just näitä hyldyttömiä vaippoja näet suurimman osan naamalla ja voi naureskella miten siinä lampaat taas vauhdissa.

Vierailija
110/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa omaiset polttavat jo kuolleita kaduilla, ruumishuoneet täynnä ( uutiset). Sama asia oli 2020.

Viekäkö joku uskoo että kyseessä on joku harmiton variantti?

Kiinassa ei riitä maa ihmisten hautaamiseen joten siellä polttohautaus on maan tapa.

Vierailija
111/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja just näitä hyldyttömiä vaippoja näet suurimman osan naamalla ja voi naureskella miten siinä lampaat taas vauhdissa.

Eri

Eikös thl oo nyt sitämieltä, että korona on tavisflunssa eikä maskisuositusta/pakkoa ole? Tällähetkellä siis todelliset lampaat on ne jotka ei käytä maskia, ressukoita jotka ei osaa tehdä omia päätöksiä 😂

Vierailija
112/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näet oivalluksen esimerkin median ja politiikan sekä asiantuntijalaitoksen eroista. Sama taho ei ole nytkään antanut kahta erilaista viestiä.

Vierailija
113/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset tarvitsevat erillisen maskisuosituksen asiantuntijoilta. Ne ketkä haluaa pitää, pitäkööt. Mä kärsin liikaa noiden rättien takia.

Vähän kun sillon joskus 2020 THL asetti maskisuosituksen , se oli silloinkin vain suositus. Täällä ei ole koskaan ollut maskipakkoa, eikä tule!

Vierailija
114/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa koitettiin tukahduttaa tauti. Ei onnistunut.

Nyt kun rajoitustoimet poistettu, ei ihme, että leviää kuin kulovalkea

Vierailija
115/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole huomannut mitään hysteriaa ja maskipakkojuttuja.

Ei sitä ole missään muualla kuin avlla

Vierailija
116/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole huomannut mitään hysteriaa ja maskipakkojuttuja.

Ei sitä ole missään muualla kuin avlla

Jotkut jämähti sinne 2020 luvun alkuun

Vierailija
117/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Vierailija
118/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on tosiasia, että tämä ei katoa. Painimme muidenkin tautien kanssa. Silti olen varma, että tässä on jotain mitä joku ei kerro

Vierailija
119/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Sama. Tätä touhua kun on nyt nähnyt niin en ikimaailmassa ottaisi sitä ainetta kehooni. Koronan pari kertaa sairastuneena toinen kerta oli jo niin lievä että kyllä oma kroppa toimii juuri niin kuin pitääkin

Vierailija
120/204 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kiurun viimeiset hetket parrasvaloissa! 3kk eduskuntavaaleihin ja sitten loppuu tuo koronamölinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän