Lue keskustelun säännöt.
Anoppi haluais ostaa 3v vanhan aktan istuimen 12-25kg toiselle lapsenlapselleen
14.11.2006 |
Paljonkohan siitä viitsis/ kehtais pyytää? Maksoi uutena muistaakseni 170¿. Yhdella lapsella ollut, siisti
Kommentit (3)
kyseessä on sun anoppis, niin et kai sä siitä istuimesta meinaa rahaa pyytää??? Jos nyt väkisin anoppi euroja tuputtaa, niin tuskin yli 40 euroa kannattaa vastaanottaa =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
et anopilta et rahaa pyydä! ja eikös se anopin toinen lapsenlapsi ole kuitenkin omien lastes serkku... Älä ole ahne!
eli, tällä istuimella enää käyttöikää jäljellä 2vee. 40e olisi minusta max hinta.