Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi haluais ostaa 3v vanhan aktan istuimen 12-25kg toiselle lapsenlapselleen

Vierailija
14.11.2006 |

Paljonkohan siitä viitsis/ kehtais pyytää? Maksoi uutena muistaakseni 170¿. Yhdella lapsella ollut, siisti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, tällä istuimella enää käyttöikää jäljellä 2vee. 40e olisi minusta max hinta.

Vierailija
2/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on sun anoppis, niin et kai sä siitä istuimesta meinaa rahaa pyytää??? Jos nyt väkisin anoppi euroja tuputtaa, niin tuskin yli 40 euroa kannattaa vastaanottaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et anopilta et rahaa pyydä! ja eikös se anopin toinen lapsenlapsi ole kuitenkin omien lastes serkku... Älä ole ahne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan