Lue keskustelun säännöt.
Kaveri soitti. Ovat töistä ohjanneet sen katkasuhoitoon
07.11.2006 |
ja silti uhoo ja haukkuu töissä kaikkia jne. Kaikki on väärässä ja nipoja ja kyttää, oma perhe , vanhempansa myös minä välillä.
Ihminen on todella itsetuhoinen (yrittänyt itsemurhaakin jne)
Mitä voin tehdä?
Olen sanonut että tulisi päivisin meille jos on sairaslomalla ja kotona olo ahdistaa jne. Mutta ei tule : (
Kommentit (2)
Meillä töissä erästä ihmistä yritettiin katkaisuhoitoon ja hän vain haukkui kaikki toimitusjohtajaa myöten. Kaikki olivat idiootteja ja nipoja jne. Hän muuten ei sitten koskaan sinne hoitoon mennyt, mutta sai pitää työpaikkansa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos hän kieltäytyy työnantajan järjestämästä hoidosta ja alkoholin käyttö haittaa työntekoa, on työnantajalla käsittääkseni oikeus irtisanoa työntekijä. Omalta työpaikaltani on lähtenyt muutama johtotason henkilö irtisanomisen kautta ulos, kun eivät ole myöntäneet omaavansa ongelmaa, vaikka hilluivat hirveässä kännissä pitkin firmaa.