Lue keskustelun säännöt.
Turkulainen 6 lapsen yh, jolla kolme alle 2v
24.10.2006 |
Kysymys sille turkulaiselle yksinhuoltajalle, jolla kolme kouluikäistä ja sitten 1,2 v kaksoset ja vauva 2kk.
Miten olet päätynyt yksinhuoltajaksi, kun vauvakin on vasta noin pieni?
Onko kaikilla lapsilla sama isä?
En kysele ilkeyttäni, vaan ihan puhtaasti uteliaisuuttani.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla