Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät joko tunnista tai tajua, minkä näköinen on hyvän näköinen mies?

Vierailija
06.01.2023 |

Todella erikoisen näköisiä miehiä on useillakin hyvän näköisillä, etenkin julkkisnaisilla.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kokonaisuus vaikuttaa. Nuorempana sitä tuijotti nenän tai perseen muotoa. Vanhempana viisastuu.

Apua, sain tästä parhaat naurut pitkään aikaan, koska mulla oli nuorempana ihan sama juttu. Ensin katsoin, että miehellä on suora hyvänmallinen nenä ja kunnon Levi's perse :D

Toi oli läppä :D. Oikeasti olen vain katsonut miehiä, jotka ovat olleet tarpeeksi sitkeitä.

Vierailija
22/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten miesmaku on outo

Tämä. Muistan että täällä miehet haukkuivat jossain ketjussa Miki Liukkosen rumaksi, mutta Jaajoa ja Iivo Niskasta pidettiin komeina.

Jaajo on hirveän näköinen. Epäsiisti olemus eikä naamakaan nyt mikään katseen kestävä. Varmasti ihan kiva ihminen, mutta olen pitänyt ihan vitsinä näitä naistenmiesjuttuja kun eihän siinä ole mitään mikä vetoaisi.

Minustakaan ei ole mitenkään miellyttävä. Beetta selkeästi. Viimeiset julkisuusuutiset osoittavat. Samaa tasoa Aleksi Valavuoren kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan nähnyt komeita miehiä seksikkäinä. Miehessä pitää olla tietynlaista epätäydellisyyttä, etenkin ulkonäössä, jotta hän saa minut syttymään.

Ja olen halunnut puolisokseni sellaisen ihmisen, jonka itse näen seksikkäänä.

Vierailija
24/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö ap, että muilla ihmisillä on eri maku? Olisiko aika nostaa nenä omasta navasta?

Vierailija
25/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tajua autismin takia. Miesmakuni on outo.

Laumakäyttäytyminen on selkeä mittari. Parveilevat naiset.

Mutta olen juuri tämän takia saanut hämmentävän hyviä miehiä. Kun minuun ei tunnu mikään tekevän vaikutusta.

Nuorempana ulkomailla saatoin mennä baaritiskillä juttelemaan joidenkin ammattilaiskoripalloilijoiden kanssa ilman mitään ongelmaa. Pitivät minua coolina.

Vierailija
26/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten miesmaku on outo

Tämä. Muistan että täällä miehet haukkuivat jossain ketjussa Miki Liukkosen rumaksi, mutta Jaajoa ja Iivo Niskasta pidettiin komeina.

Jaajo on hirveän näköinen. Epäsiisti olemus eikä naamakaan nyt mikään katseen kestävä. Varmasti ihan kiva ihminen, mutta olen pitänyt ihan vitsinä näitä naistenmiesjuttuja kun eihän siinä ole mitään mikä vetoaisi.

Minustakaan ei ole mitenkään miellyttävä. Beetta selkeästi. Viimeiset julkisuusuutiset osoittavat. Samaa tasoa Aleksi Valavuoren kanssa.

Naama ei ole symmetrinen. Symmetria kertoo usein hyvistä geeneistä.

Vierailija
27/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten miesmaku on outo

Höpsis. Paitsi että kuka on Miki Liukkonen.

Miki Liukkonen on tosi hyvännäköinen. Tosi laiha vain. Jotain ongelmaa syömisen kanssa.

Vierailija
28/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitä? Miehiltäkö sitä pitäisi kysyä kuka mies on hyvännäköinen :D

Kyllähän miehiltä voi kysyä heidän omaa miesmakuaan. Ap:kin varmasti näin homomiehen silmin näkee miehet eri tavalla kuin suurin osa naisista.

Vierailija
29/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten miesmaku on outo

Naama ei ole symmetrinen. Symmetria kertoo usein hyvistä geeneistä.

Kyseenalaistatko myös Bradley Cooperin ja Milo Ventimiglian geenien laadun epäsymmetrisyyden vuoksi?

Vierailija
30/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan nähnyt komeita miehiä seksikkäinä. Miehessä pitää olla tietynlaista epätäydellisyyttä, etenkin ulkonäössä, jotta hän saa minut syttymään.

Sama. Liian siloiset posket ja lihakset ja liian nätti ja täydellinen, niin siinä ei vain ole sellaista särmää, joka sytyttää.

Vierailija
31/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet bodarit ovat hyvän näköisiä, vaikka naiset eivät sitä ihan oikein tiedostakaan. Alhaiset rasvat, suonikkuus ja järkälemäinen koko luovat turvallisuuden tunteen.

Vierailija
32/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Can Yaman, Jonathan Viatge, Stephan Hauser, David Gandy ovat erityyppisiä/-näköisiä miehiä; miehiä, jotka ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä; he eivät kuitenkaan ole mitään "kiiltokuvapoikia."

Vierailija
33/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Can Yaman, Jonathan Viatge, Stephan Hauser, David Gandy ovat erityyppisiä/-näköisiä miehiä; miehiä, jotka ovat omalla tavallaan hyvännäköisiä; he eivät kuitenkaan ole mitään "kiiltokuvapoikia."

Korjaus: Stjepan Hauser

Vierailija
34/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet bodarit ovat hyvän näköisiä, vaikka naiset eivät sitä ihan oikein tiedostakaan. Alhaiset rasvat, suonikkuus ja järkälemäinen koko luovat turvallisuuden tunteen.

Homomiehelle varmaan joo, mutta naiset ei yleensä syty bodareista.

Vierailija
35/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse random vauvapalstalaismiesten apua tunnistaakseni, millainen mies miellyttää minua.

Vierailija
36/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkalta haiseva mies. 🤮

Rasvaprosentti ei herätä minussa turvallisuudentunnetta.

Vierailija
37/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä komean miehen tunnistaa, Suomessa niitä ei vaan tahdo löytyä. Täällä niitä "komeita" on just joku Jaajo, Aku Hirviniemi, Peltsi, Roope Salminen, Tomi Björklund ja muut kokit, siis aivan kauheita!!

Vierailija
38/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homomiehelle varmaan joo, mutta naiset ei yleensä syty bodareista.

Bodarit eivät herätä minkäänlaista mielenkiintoa; ilmapallo lihakset eivät tuo sen enempää turvallisuuden tunnetta.

Vierailija
39/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, eikös ne naiset nyt olekaan vain pitkien, tummien saalistaja-silmä-laatikko-leuka-miesten perään?

Vierailija
40/135 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Liian siloiset posket ja lihakset ja liian nätti ja täydellinen, niin siinä ei vain ole sellaista särmää, joka sytyttää.

Yleensähän nämä täydelliset "pretty boyt" tietävät itsekin olevansa täydellisiä, ja se sitten heijastuu negatiivisella tavalla käytökseen. Mulle riitti kerta sitä erää. Kiinnostukseni on luontevasti suuntautunut ihan toisen tyyppisiin, juurikin sellaisiin karulla tavalla komeisiin, joita välttämättä kaikki eivät edes pidä komeina. Usein nämä ovat myös karismaltaan aivan eri tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän