Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
1041/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmäohjus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.

Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.

Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.

Touché.

Voi tota ressukkamiesparkaa , että maksumieheksi oikein ... :)

Jep.

Ihan riittävästi nähty tuotakin käytäntöä.

Vierailija
1042/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kamalaa, ettäkö miehen pitäisi maksaa oman lapsensa kuluja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän. Jos omat tulot on vaikka 5000,00 e/kk, voi sillä matkustaa ja viettää ihan mukavaa elämää. Ei tarvitse miettiä jokaista auton tankkausta tai halvinta mahdollista lentoa. Kuitenkaan nuokaan tulot ei ole sitä luokkaa, että voisi kustantaa kaiken kahdelle...säästöt alkaa kulua ja kyllä sitä miettii, että ottaako siipeilijänaista mukaan reissuun vai lähteekö kaverin kanssa. Jo muutamaan päivää Levillä voi kulua touhutonni.  On turhauttavaa tavata joku opiskelija tai vaatemyyjä, joka rakastaa matkustamista ja ulkona syömistä,  vaikka omat tulot on alle 1500,00 e/ kk verojen jälkeen käteen. Tuttava (mies) oli maksumiehenä muutaman vuoden opiskelijalle, joka asui miehen omistamassa asunnossa. Seuraava kumppani on lääkäri. Sanoi suoraa, että helpompaa on.

Vierailija
1044/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oltiin köyhiä opiskelijoita molemmat kun mentiin naimisiin mieheni kanssa <3

Sama täällä ja mies haluaa seksiä, vaikka painoni on vaihdellut ja rakastaa olin töissä tai en.

os on lapsi niin et pysty lähtemään persoonallisuushäiriöisen vaikutuspiiristä.

Viranomaiset ei ota persoonallisuushäiriöistä puhutteluun, hän saa esim. perhepiirissä ihan rauhassa jatkaa.

Moni nainen on vapaa, kun nuorin lapsi täyttää 18 - vuotta.

Tuon jälkeen saat asua omassa kotona rauhassa eikä kukaan hermostu pikkuasioista, saa raivokohtauksia jne.

Alkaa oikea elämä.

Harvinaisen viisasta tekstiä. Jos olet persoonallisuushäiriöisen kanssa niin ei kannata lähteä, ne osaa kyllä näytellä sen hetken, kun juttelevat sossun kanssa. Ja sitten lapset ovat vaarassa, kun ei ole enää sitä toista aikuista vahtimassa.

Moni aikuinen osaa näytellä myös rauhallista töissä, mutta tuttu joka on kaupassa töissä sanoi, että arvaas kuka asiakas kävi taas huutamassa myyjille. En ole itse kaupassa töissä, mutta tietyistä henkilöistä ei kyllä uskoisi, että löytyy se toinenkin puoli.

Ja tuollaisen miehen kanssa on harrastettava seksiäkin.

Ja joudut typ-palveluun.

Varmasti, jos traumatisoituu eikä pysty tekemään kokoaikatyötä.

Lehdessä oli kirjoitus naisesta jonka lapsi oli kuollut ja hänet laitettiin typ-palvelun kautta kuntouttavaan työtoimintaan. Hän ei pystynyt tekemään kokoaikatyötä.

Suomessa on se ongelma, että jos ihminen pitää itseään terveenä niin häntä ei voi määrätä hoitoon.

Jos raivokohtauksia saava ihminen on omasta mielestään terve niin häntä ei laiteta mihinkään.

Jos hänen vaimonsa ei hanki jaksaa raivokohtauksia niin vaimo on se mielenterveysongelmainen sitten.

Ei laitetakaan, tosin nyt on onneksi nykyään älykännykät kotona, että voi äänittää puolison sanomiset ja kuvata raivokohtaukset.

Joskus tuli dokumentti kuinka ulkomailla oli hotellissa jopa suihkupäässä vedenkestävä kamera joka kuvasi suoraan live-lähetykseen, kun asiakas oli suihkussa.

Itsellä ei ole rahaa matkustella niin ei tarvitse miettiä onko päätynyt ulkomailla live lähetyksiin

Vaimolle joka joutuu pelkäämään miehen raivokohtauksia joka päivä laitetaan typ-palveluun ja hommataan lääkkeet. Sellaista se on se viranomaisten auttaminen.

Kun lapsi täyttää 18 - vuotta niin vaimo / nainen on vapaa.

Mikä ihme on typ-palvelu? Miksi ei voi kirjoittaa niin, että kaikki tietää mistä on kyse? Typerää olettaa kaikkien tietävän mitä tarkoittaa jokin typ-palvelu.

TYP- palvelu lienee työvoimatoimiston erityispalvelut. Eli mm. kuntouttava työtoiminta yms.

Vierailija
1045/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.

Ainutkaan fiksu nainen ei huoli miestä maksueunukiksi.

Korkeasti koulutetut hyvässä työssä olevat naiset voivat sen sijaan valita älykkään miehen, joka ei ajattele lihaksillaan tai rahapussillaan.

Vierailija
1046/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan kamalaa, ettäkö miehen pitäisi maksaa oman lapsensa kuluja? 

Juuri siitähän oli täsmälleen kyse että mies ei halua osallistua lapsen kuluihin.

Mikään ihme että tulee eroja ja taistellaan kaikesta, kun osa haluaa nähdä ja kuulla asiat samoin kuin piru lukee raamattua.

Vierailija
1047/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ajattelisikin noin, sitä ei kuulu laittaa tinderiin. 

Tunnen itse asiassa miehen jolla on naisille negatiivisiä ohjeita Tinderissä. Ei koske tätä rahajuttua mutta muuta. Ne ovat turn-off, tyrmäystippoja. Jos heti alkuvaiheessa lähettää negatiivisiä viestejä niin miten mikään voisi silloin onnistua.

Niin siis tämä komea, akateeminen joskaan ei kovin rikas mies on etsinyt tällä luontaansatyöntävällä profiilitekstillään elämänsä naista varmaan niin kauan kun tinderi on ollut. 

Itse ajattelin tietty niin että MIEHELLÄ on akateeminen koulutus ja vähintään 50 k p.a. Mutta se ei mitään tarkoita että jo tindervaiheessa suunnittelisin yhteistä taloutta. Askel kerrallaan. Mut tää on nyt tätäpäivää,  ja itse olen poistanut tinderin. Juu kaksi korkeakoulututkintoa, oma asunto ja auto. 

Vierailija
1048/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo 50k€ on oikeasti sellainen järkevä vaatimus, johon moni pystyy ja kertoo taloudellisesta itsenäisyydestä. Se olisi eri asia kun vaatisi vaikka 100 tontun tuloa niin alkaisi porukka olla aika harvassa.

Järkevä vaatimus, mutta äärimmäisen typerästi ilmaistu. Lähtis kyllä vasuriin ja nopee.

Vierailija
1049/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainutkaan fiksu nainen ei huoli miestä maksueunukiksi.

Korkeasti koulutetut hyvässä työssä olevat naiset voivat sen sijaan valita älykkään miehen, joka ei ajattele lihaksillaan tai rahapussillaan.

Paitsi että nainen piiloutuu koulutuksen taakse. Hiljalleen mies huomaa olevansa korviaan myöten veloissa ja kiinni 4-5 henkisessä perheessä. Ero kiistoissa nainen vie. Vasektomia suojaa taloudelliselta hyväksikäytöltä.

Vierailija
1050/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo toki vähän mauton tapa ilmaista asia, mutta miten tuo olisi kohtuuttomampi tms pyyntö kuin vaikka minimipituus tai no ehkä painoluokka ois parempi verrokki, kun siihen sentään pystyy vaikuttamaan?

Vierailija
1051/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein näillä miehillä on myös toiveena huomattavasti nuorempi nainen. Toi lause vois olla suoraan mun eksän suusta. Ukko on jo 40v., haluaa lapsia ja naisen pitää olla väh. 10v. nuorempi. Tienas useamman miljoonan vuodessa. Ei tarjonnut edes ravintolassa, vaikka itse mankui syömään. Ei päästy road tripille hänen ferrarillaan, koska mulla opiskelijana ei ollut rahaa maksaa/en suostunut maksamaan hänelle vaatimiaan bensarahoja!! Lähti sit toisen, jonku vanhemman yli 30v. naisen kans reissuun. Tää nainen oli kuulemma vaan liian vanha parisuhteeseen. Hyi että. Onneks on ex. Ja vaikea siitä oli päästä eroon. Vainos mua eron jälkeen ja se päättyi pahoinpitelyyn. Naapuri soitti häkeen. Onneks, koska muuten en tiedä mitä ois käyny.

Vierailija
1052/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja usein näillä miehillä on myös toiveena huomattavasti nuorempi nainen. Toi lause vois olla suoraan mun eksän suusta. Ukko on jo 40v., haluaa lapsia ja naisen pitää olla väh. 10v. nuorempi. Tienas useamman miljoonan vuodessa. Ei tarjonnut edes ravintolassa, vaikka itse mankui syömään. Ei päästy road tripille hänen ferrarillaan, koska mulla opiskelijana ei ollut rahaa maksaa/en suostunut maksamaan hänelle vaatimiaan bensarahoja!! Lähti sit toisen, jonku vanhemman yli 30v. naisen kans reissuun. Tää nainen oli kuulemma vaan liian vanha parisuhteeseen. Hyi että. Onneks on ex. Ja vaikea siitä oli päästä eroon. Vainos mua eron jälkeen ja se päättyi pahoinpitelyyn. Naapuri soitti häkeen. Onneks, koska muuten en tiedä mitä ois käyny.

Nuoremmat naiset ovat hedelmällisempiä sekä synnyttävät keskimäärin terveempiä lapsia.

Siksi nuorempi nainen mieluummin jos perhettä perustaa.

Vierailija
1053/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat naiset ovat hedelmällisempiä sekä synnyttävät keskimäärin terveempiä lapsia.

Sitten kannattaisi ymmärtää, ettei se opiskelija ole saavuttanut vielä riittävän hyvää tulotasoa. Aika vaikeaksi menee, kun on vaatimus tulotasosta ja naisen pitää olla alle 25v.

Vierailija
1054/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee tulee mieleen että mihin se rakkaus unohtui? On vain toissijaisia vaatimuksia ja itsekkäitä tarkoitusperiä-turhaa niillä eväillä on parisuhteeseen, ainakaan kestävään yrittää hyvinä ja pahoina päivinä

Vierailija
1055/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaisi ymmärtää, ettei se opiskelija ole saavuttanut vielä riittävän hyvää tulotasoa. Aika vaikeaksi menee, kun on vaatimus tulotasosta ja naisen pitää olla alle 25v.

Happamia ovat.

Sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Vierailija
1056/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tossa kymmenen vuotta nuorempi sanottiin.

Eli kolmekymppinen kävis.

Se ero kannattaisi ymmärtää.

Vierailija
1057/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tossa kymmenen vuotta nuorempi sanottiin.

Eli kolmekymppinen kävis.

Se ero kannattaisi ymmärtää.

Kuulemma VÄH. 10v. nuorempi. Eksäni sanojen mukaan 30-vuotiaat naiset on jo mummoja. Älä multa kysy enempää. En seiso noiden sanojen takana enkä tiedä logiikkaa. Tuskinpa tiesi itsekään.

Vierailija
1058/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen minä minä minä ja minun rahat -ajattelu kertoo ihmisen itsekyydestä ja epäkypsyydestä, kyvyttömyydestä olla jonkun kanssa oikeasti yhdessä, perheenä. Pysykää sinkkuina jos elämässä tärkeintä on se paljonko saa painaa rahaa menemään viikossa baariin ja vaatteisin. 

Niin, ja edelleen naiset hakevat 80% eroista. Että kenellähän se itsekkyys, kyvyttömyys ja minä minä -ajattelu oikein on? Miksi panostaa miehenä helvetisti resursseja johonkin (suhteeseen, avioliittoon jne), joka suurella todennäköisyydellä loppuu muutamassa vuodessa? 

Vierailija
1059/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa kuinka luolamiesaikana olisi käynyt jos miehet olisivat metsästäneet vain itselleen. Äidit vauvat tississä roikkuen olisivat metsästäneet...

Niinpä. Tuolloin naiset vielä arvostivat miestä.

Nyt olette itsenäisiä ettekä tarvitse miestä, eikö ole hienoa?

Mikä ihme on tämä joidenkin miesten pakkomielle siihen että jonkun pitäisi heitä tarvita? Itse ei osaa olla kokonainen ilman jotain toista?

Ketsoitko mihin vastasin? Siinä uhriuduttiin. Kerroin etteikö ole hienoa kun naiset eivät tarvitse miestä.

Kyllä tässä uhriutuja on mies, jota harmittaa kun ei naiset arvosta häntä mielestään tarpeeksi.

Vierailija
1060/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen minä minä minä ja minun rahat -ajattelu kertoo ihmisen itsekyydestä ja epäkypsyydestä, kyvyttömyydestä olla jonkun kanssa oikeasti yhdessä, perheenä. Pysykää sinkkuina jos elämässä tärkeintä on se paljonko saa painaa rahaa menemään viikossa baariin ja vaatteisin. 

Niin, ja edelleen naiset hakevat 80% eroista. Että kenellähän se itsekkyys, kyvyttömyys ja minä minä -ajattelu oikein on? Miksi panostaa miehenä helvetisti resursseja johonkin (suhteeseen, avioliittoon jne), joka suurella todennäköisyydellä loppuu muutamassa vuodessa? 

No totta hemmetissä itsekkääksi minäminä-miehestä halutaan eroon. Ei kukaan jaksa semmoista loputtomiin katsoa.