Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
1061/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja usein näillä miehillä on myös toiveena huomattavasti nuorempi nainen. Toi lause vois olla suoraan mun eksän suusta. Ukko on jo 40v., haluaa lapsia ja naisen pitää olla väh. 10v. nuorempi. Tienas useamman miljoonan vuodessa. Ei tarjonnut edes ravintolassa, vaikka itse mankui syömään. Ei päästy road tripille hänen ferrarillaan, koska mulla opiskelijana ei ollut rahaa maksaa/en suostunut maksamaan hänelle vaatimiaan bensarahoja!! Lähti sit toisen, jonku vanhemman yli 30v. naisen kans reissuun. Tää nainen oli kuulemma vaan liian vanha parisuhteeseen. Hyi että. Onneks on ex. Ja vaikea siitä oli päästä eroon. Vainos mua eron jälkeen ja se päättyi pahoinpitelyyn. Naapuri soitti häkeen. Onneks, koska muuten en tiedä mitä ois käyny.

Nuoremmat naiset ovat hedelmällisempiä sekä synnyttävät keskimäärin terveempiä lapsia.

Siksi nuorempi nainen mieluummin jos perhettä perustaa.

Sitten kannattaisi ymmärtää, ettei se opiskelija ole saavuttanut vielä riittävän hyvää tulotasoa. Aika vaikeaksi menee, kun on vaatimus tulotasosta ja naisen pitää olla alle 25v.

No semmoiset miehet voi sitten tyytyä tumputtamaan, jos ei kelpaa kuin 25v hyvätuloinen ja kaunis nainen joka mukisematta maksaa (miehen haluamat) lapset omasta pussistaan ja tekee kotityötkin. Ei kait se kenenkään muun ongelma ole, jos on epärealistiset vaatimukset.

Vierailija
1062/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen minä minä minä ja minun rahat -ajattelu kertoo ihmisen itsekyydestä ja epäkypsyydestä, kyvyttömyydestä olla jonkun kanssa oikeasti yhdessä, perheenä. Pysykää sinkkuina jos elämässä tärkeintä on se paljonko saa painaa rahaa menemään viikossa baariin ja vaatteisin. 

Niin, ja edelleen naiset hakevat 80% eroista. Että kenellähän se itsekkyys, kyvyttömyys ja minä minä -ajattelu oikein on? Miksi panostaa miehenä helvetisti resursseja johonkin (suhteeseen, avioliittoon jne), joka suurella todennäköisyydellä loppuu muutamassa vuodessa? 

Ei sinun kannatakaan, jos tappiomielialalla ja negatiivisesti olet jo lähtökohtaisesti liikenteessä. Itsensätoteuttava profetia. Siinä säästyt itse ja myös mahdollinen vastinkappale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen minä minä minä ja minun rahat -ajattelu kertoo ihmisen itsekyydestä ja epäkypsyydestä, kyvyttömyydestä olla jonkun kanssa oikeasti yhdessä, perheenä. Pysykää sinkkuina jos elämässä tärkeintä on se paljonko saa painaa rahaa menemään viikossa baariin ja vaatteisin. 

Niin, ja edelleen naiset hakevat 80% eroista. Että kenellähän se itsekkyys, kyvyttömyys ja minä minä -ajattelu oikein on? Miksi panostaa miehenä helvetisti resursseja johonkin (suhteeseen, avioliittoon jne), joka suurella todennäköisyydellä loppuu muutamassa vuodessa? 

Kyllä se usein on miehellä, ja juuri siksi naiset hakevat eroa.

Vierailija
1064/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän. Jos omat tulot on vaikka 5000,00 e/kk, voi sillä matkustaa ja viettää ihan mukavaa elämää. Ei tarvitse miettiä jokaista auton tankkausta tai halvinta mahdollista lentoa. Kuitenkaan nuokaan tulot ei ole sitä luokkaa, että voisi kustantaa kaiken kahdelle...säästöt alkaa kulua ja kyllä sitä miettii, että ottaako siipeilijänaista mukaan reissuun vai lähteekö kaverin kanssa. Jo muutamaan päivää Levillä voi kulua touhutonni.  On turhauttavaa tavata joku opiskelija tai vaatemyyjä, joka rakastaa matkustamista ja ulkona syömistä,  vaikka omat tulot on alle 1500,00 e/ kk verojen jälkeen käteen. Tuttava (mies) oli maksumiehenä muutaman vuoden opiskelijalle, joka asui miehen omistamassa asunnossa. Seuraava kumppani on lääkäri. Sanoi suoraa, että helpompaa on.

Tottakai on helpompaa jos on sama tulotaso. Aloituksen esimerkki oli vaan melko tökerösti ilmaistu.

Vierailija
1065/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun kannatakaan, jos tappiomielialalla ja negatiivisesti olet jo lähtökohtaisesti liikenteessä. Itsensätoteuttava profetia. Siinä säästyt itse ja myös mahdollinen vastinkappale.

Jep. Jos ei viitsi panostaa suhteeseen niin ei se kauaa tule kestämään. Jos taas panostaa niin on paljon paremmat mahdollisuudet sille että suhde kestää. Se on valintojen maailma. Se että 80% eroista tulee naisen aloitteesta ei tarkoita että 80% naisista eroaa, se tarkoittaa että miehet mieluummin roikkuu huonossa suhteessa kuin eroaa. Veikkaanpa että niistäkin suhteista jotka päättyvät miehen pettämiseen, on useammin nainen hakemassa eroa.

Vierailija
1066/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja usein näillä miehillä on myös toiveena huomattavasti nuorempi nainen. Toi lause vois olla suoraan mun eksän suusta. Ukko on jo 40v., haluaa lapsia ja naisen pitää olla väh. 10v. nuorempi. Tienas useamman miljoonan vuodessa. Ei tarjonnut edes ravintolassa, vaikka itse mankui syömään. Ei päästy road tripille hänen ferrarillaan, koska mulla opiskelijana ei ollut rahaa maksaa/en suostunut maksamaan hänelle vaatimiaan bensarahoja!! Lähti sit toisen, jonku vanhemman yli 30v. naisen kans reissuun. Tää nainen oli kuulemma vaan liian vanha parisuhteeseen. Hyi että. Onneks on ex. Ja vaikea siitä oli päästä eroon. Vainos mua eron jälkeen ja se päättyi pahoinpitelyyn. Naapuri soitti häkeen. Onneks, koska muuten en tiedä mitä ois käyny.

Nuoremmat naiset ovat hedelmällisempiä sekä synnyttävät keskimäärin terveempiä lapsia.

Sitten kannattaisi ymmärtää, ettei se opiskelija ole saavuttanut vielä riittävän hyvää tulotasoa. Aika vaikeaksi menee, kun on vaatimus tulotasosta ja naisen pitää olla alle 25v.

No semmoiset miehet voi sitten tyytyä tumputtamaan, jos ei kelpaa kuin 25v hyvätuloinen ja kaunis nainen joka mukisematta maksaa (miehen haluamat) lapset omasta pussistaan ja tekee kotityötkin. Ei kait se kenenkään muun ongelma ole, jos on epärealistiset vaatimukset.

Nimenomaan ei kuulu kellekään.

Kuka väitti vaatimuksia helpoiksi saati realistisiksi?

Mieluummin vaikka tumputtaa tai lyhyitä suhteita kuin kivireki perässä.

Luulisi siitä on etua teille kollektiivisesti loukkaantujille, että kriteerit on heti nähtävillä.

Vierailija
1067/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tapa esittää asia kertoo ehkä kymmenen kertaa paremmin miehestä kuin itse toive, joka voi olla yleisesti ja hänelle itselleen ihan perusteltukin.

45k€ vuodessa on suunnilleen keskitulo suomessa. Jos on itse yli keskituloinen, niin on ihan ymmärrettävää että toivoo kumppanin olevan about samalla tasolla.

Vierailija
1068/1081 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että naiset pääsääntöisesti jättävät erohakemuksen (sitähän tässä tarkoitat) johtuu siitä, että miehet eivät saa sitä aikaiseksi/osaa/pysty/kykene, vaan häipyvät sen uuden daaminsa kanssa jättäen vaimon ja lapset.

Vierailija
1069/1081 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, onhan se nähty ettei siinä asenne auta mitään. Useimmilla eroavilla on juuri otettuna isot lainat ja lapsikin vielä tehtynä liiton pelastamiseksi, mutta ei siinä mikään auta. Paljon parempi ottaa lähtökohtaisestikin vähän varovaisesti eikä laittaa ns. all-in heti. 

Vierailija
1070/1081 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mutta tuo tietysti onnistuu vain, jos ei näe sitä toista pelkkänä hyödykkeenä saavuttaa asioita. 

Vierailija
1071/1081 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kohta "miehen haluamat lapset", joka on totta ehkä promillessa tapauksista, mutta moni mamma haluaa sitä marttyyrimantrana käyttää.

Vierailija
1072/1081 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat ja naisellisimmat naiset ovat yleensä vähävaraisia. Siinä missaa parhaat naiset, jos vaatii naiselta maksukykyä. Mutta pitää olla tarkkana ettei tule taloudellisesti hyväksikäytetyksi.

Vierailija
1073/1081 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kohta "miehen haluamat lapset", joka on totta ehkä promillessa tapauksista, mutta moni mamma haluaa sitä marttyyrimantrana käyttää.

promillen? Oletko tehnyt ihan oman tutkimuksen asiasta? Oikein väitellyt tästä aiheesta? Joskus luin tästä ihan artikkelin, älä kysy mistä, mutta siinä kerrottiin että usein juuri mies alkaa haluta naisen kanssa lapsia kun kokee että nainen on se oikea. Meihin kaikkiin ihmisiin on ihan sisäänrakennettu tarve lisääntyä, se milloin se alkaa tuntumaan ajankohtaiselta, vaihtelee (jopa homomiehillä). Meillä oli tämä tilanne että mies alkoi kolmekymmentä lähestyessä haluamana lapsia, itse en ollut asiaa ollenkaan edes ajatellut. Toki lapset on nyt rakkaita mutta  homma lähti siis miehen aloitteesta.

Vierailija
1074/1081 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa toivoa ja vaatia mitä haluaa. Ymmärrän myös, että moni haluaa kumppaniltaan parasta ja jos on mahdollisuus tai tasoa vaatia tuollaista niin miksi ei vaatisi? Sitten jos ei saa niin joko lasketaan vaatimuksia tai ollaan yksin. Harva on niin suhdekipeä, että tyytyisi ihan alimpaan kastiin. Eli aina pitää jotain perustasoa olla ainakin.

Vierailija
1075/1081 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa toivoa ja vaatia mitä haluaa. Ymmärrän myös, että moni haluaa kumppaniltaan parasta ja jos on mahdollisuus tai tasoa vaatia tuollaista niin miksi ei vaatisi? Sitten jos ei saa niin joko lasketaan vaatimuksia tai ollaan yksin. Harva on niin suhdekipeä, että tyytyisi ihan alimpaan kastiin. Eli aina pitää jotain perustasoa olla ainakin.

Niin vaikka itsellä ei olisikaan. 

Naisen logiikka, osa 666.

Vierailija
1076/1081 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mielellään 100K tulot, jotta ei tartte miettiä kumpi maksaa ja laittaa jääkaappiin omat puolet.

Vierailija
1077/1081 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Mutta tuo tietysti onnistuu vain, jos ei näe sitä toista pelkkänä hyödykkeenä saavuttaa asioita. 

Ei kannata muuten ulkopuolisten miettiä hirveästi kuka käyttää ketä hyväksi ja miten, jos ei varmaa tietoa. Ei aina tiedetä kaikkea ja vaikka tiedetään voi olla erilaisia näkemyksiä ulkopuolisten mielestä, miten pitäisi mennä.

Vierailija
1078/1081 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulututkinto olisi, mutta humanistiselta alalta, joten oma tulotasoni ei tuon tinder-herran kriteereihin riitä. Sinänsä ihan jees että ilmoittaa tuollaiset kriteerit, miin eipä tule tuhlattua kummankaan aikaa ja mikä selvästi tärkeintä, tuon miehen rakkaita rahoja.

Vierailija
1079/1081 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä siltä, että mies itse kaipaa maksajaa omalle hulluttelevalle elämäntavalleen. Ja luultavasti joku kokoomuslainen ihmisvihaaja muutenkin. Ei eteenpäin.

T: nainen joka tienaa tuon verran.

No eihän noilla sun tuloilla edes voisi elättää miestä. 

t. nainen joka tienaa enemmän

Vierailija
1080/1081 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen mainoksen, jossa mies ja nainen on näyteikkunan edessä? Mies sanoo, että "rakastan sua" ja nainen vastaa, että "onko sulla varaa"? Oli ihanan realistinen.