Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
1/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt sinänsä ole mikään kummoinen vaatimus, mutta erittäin tökerösti ilmaistu.

Vierailija
2/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.

Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille, että tyypin elämä ei ole muuta kuin shoppailua ja esittämistä.

Vierailija
4/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.

Ei teillä ole edes rahaa millä maksaa mitään.

Vierailija
5/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä siltä, että mies itse kaipaa maksajaa omalle hulluttelevalle elämäntavalleen. Ja luultavasti joku kokoomuslainen ihmisvihaaja muutenkin. Ei eteenpäin.

T: nainen joka tienaa tuon verran.

Vierailija
6/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin ääliöitä.

Vierailija
7/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on huonoja kokemuksia köyhistä naisista? Omallakin kohdalla kaksi viimeistä vähemmän tienaavaa ex-naista suuttui siitä, että asetin yhteisen elintason naisen elintasoon sopivaksi.

Vierailija
8/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi helppoa, mutta näköjään liian vaikeaa niille fiksuille miehille. Ei vaan kiinnostu tekorin noista ja ankkahuulista. Normaalinainen ei tarvitse miestä maksamaan.

Vierailija
9/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilua kertoa tuosta. Voisin itse toimia samoin, vaikka en mies olekaan. 

Vierailija
10/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin

Vierailija
11/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ymmärrettävää että ihmiset pariutuvat mielellään ihmisten kanssa, joilla on samanlaiset resurssit niin henkisesti kuin aineellisesti. Esimerkiksi jos tienaat hyvin ja pidät matkustelusta, mieluusti olet ihmisen kanssa joka nauttii samasta asiasta ja hänellä on varaa maksaa oma matkansa. Mutta tuo tapa ilmaista asia on vain tyhmä. 

M53

Vierailija
12/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaan katkeralta. Ei jatkoon.

Vierailija
13/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä ole edes rahaa millä maksaa mitään.

Kenellä ei ole? Millä perusteella? Kellään miehellä ei ole rahaa? En ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.

Vierailija
14/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo 50k€ on oikeasti sellainen järkevä vaatimus, johon moni pystyy ja kertoo taloudellisesta itsenäisyydestä. Se olisi eri asia kun vaatisi vaikka 100 tontun tuloa niin alkaisi porukka olla aika harvassa.

Vierailija
15/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen toive, ei halua laskea omaa elintasoaan, toki törkeästi esitetty.

Itse olisin valmis laskemaan omaa elintasoani, tapahtuisi väkisinkin, mutta eipä ole ollut tarvetta kun minut pyyhkäistään aina vasemmalle.

Vierailija
16/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on oma tuottava yritys muttei korkeakoulututkintoa? Sad.

Vierailija
17/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.

Vierailija
18/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin ääliöitä.

Paitsi jos suostuvat alistumaan maksueunukeiksi, joita naiset saavat käyttää taloudellisesti hyväksi?

Maksueunukki? Kyvytön maksamaan? 😌

Vierailija
19/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä nainen ja asun loppuelämän vuokra-asunnossa. Minua kiinnostaa enemmän lepäily ja omat harrastukset kuin jonkun toisen omistaman asunnon ilmaissiivous.

Eikä kukaan huomauta, jos syön pakastepizzan.

Olen hyvä kokki, mutta olen kyllästynyt kaikelaiseen negatiiviseen arvosteluun ja huomautteluun ja mielummin olen kotona yksin.

Vierailija
20/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin

Syystä että?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä