Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?

Vierailija
06.01.2023 |

Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.

Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!

Kommentit (798)

Vierailija
141/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääksnei tämä oli niin selkeää kuin olla ja voi.

Vierailija
142/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jajajaja plaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50e. Armanin Code.

Naiset tykkää - Ovat kommentoineet, kuinka hyvältä tuoksun.

Vierailija
144/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, että nauroin katketakseni😂.

Joku tuolla kirjoitti, että laittaa kallista hajuvettä saadakseen itsevarmuutta tindertreffeille.

Ihan niinku mies tietäisi, onko se haju kotoisin kahden vai kahdensadan euron putelista😂😂

Det är väl lite som att gå på arbetsintervju? Då man har tvättat sig, rakat sig, klätt sig i en välsittande kostym, knutit slipsen rätt, valt en passlig ytterkappa, hatt och handskar, så kan man koncentrera sig helt och hållet på det som är målet.

Vierailija
145/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
146/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin maalitolpat siirtyy.

Vierailija
147/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt hajuvesiä vuosiin. Joskus käytin. Silloin rahalla ei ollut merkitystä, jos olin mieltynyt johonkin tuoksuun. Olin aika tarkka ja kranttu, minuun ei voinut vaikuttaa mainonnalla tai "tämä on ollut yleensä hyvin suosittu" -puheilla. Vain sillä oli merkitystä, mikä tuntui omaan nenääni hyvältä. Joskus oli kokeilevia kausia, mutta usein käytin vain jotain lempituoksua. Yleensä ne maksoivat aika paljon, mutta en muista kuinka paljon. En tiedä nykyisiä hintoja, niin vaikea myös verrata jotain 10 vuoden takaisia hintoja nykyisiin. Veikkaisin, että noin 100 e oli tyypillinen hinta.

Hajuvesien käyttö jäi, kun miesystäväni ilmeni tuoksuyliherkiksi, samoin hyvälle ystävälleni puhkesi paha yliherkkyys. Eivät johtuneet minusta, niin paljon en sentään tuoksutellut :D  Eräs ystäväni taas käytti niin paljon parfyymiä, ettei hän enää tuntenut itse sitä hajua, lisäsi vaan uutta aina. Hänen seurassaan minua alkoi aina yskittää ja silmät alkoivat vuotaa ja päätä särkeä, vaikken ole allerginen edes. Piti ihan pyytää,  ettei hän käyttäisi niin paljon.  

Nykyisin on välillä vähän ikävä hajuvesiä. Jos ei tarvitsisi ajatella muiden allergioita ja herkkyyksiä, käyttäisin varmaankin. Joskus, kun joku hyvätuoksuinen on laittanut aivan minimaalisen vähän parfyymia itselleen, se herättää lähes kaihoisaa nostalgiaa. Puhun kuin ikäloppu, vaikka olen kuitenkin vasta 37.

Vierailija
148/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möi möi vaan.

Vierailija
149/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊

Söis maksaa 120e tuoksusta jonka tilasin alesta 70e :D

Ja minä tori. fi:stä kerran kokeiltuna 20e 😉

Vierailija
150/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D

Vierailija
151/798 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )

Vierailija
152/798 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistas.

Vierailija
153/798 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli

Vierailija
154/798 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidekampanjointi jatkuu

Vierailija
155/798 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amouagen Sunshine. Maksoi tarjouksessa noin 240 euroa. Miellyttävä ja pitkäkestoinen, yksi suihkaus kestää koko päivän.

Vierailija
156/798 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka

Vierailija
157/798 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Henna roskikseen trollaamaan.

Vierailija
158/798 |