Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas täällä mammat on kokoontuneet ja he keskenään leveilevät sillä että kellä on kallein tuoksu. Hävetkää!
En nyt näkis että tuo mikään leveilyn aihe on, enemminkin moinen kertoo ihmisen tyhmyydestä
Mitä tyhmyyttä on käyttää tuotetta josta todella nauttii? Useimmille laadukkaille Parfyymeille ei ole korvaajaa, eli ei voi ostaa "samanlaista mutta halvempaa" kun mikään muu ei yksinkertaisesti tuoksu samalle. Ja jos pullosta saa luokkaa 1000+ käyttöannosta, ei sillä ole väliä maksaako se 50 vai 300e.
Totta, mutta onhan se aika typerää leveillä tuoksun kalleudella. Hinta kun sinänsä ei takaa laatua.
Sun kannattaisi miettiä, miksi tulkitset ketjun kysymykseen neutraalisti vastaamisen leveilyksi. Jotain alemmuudentuntoa kenties?
Vierailija kirjoitti:
Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊
Hyvältä vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Yves Saint Laurent Black Opium taitaa olla oman kokoelman kallein tuoksu. Hintaa en ulkomuistista muista, mutta tykkään tosi paljon sen tuoksusta. Saan siitä tosi paljon itsevarmuutta ja rohkeutta esim ennen työhaastattelua. Tuota kun laittaa pulssipisteisiin niin miehillä kääntyy päät ;) ja höynäyttäminen onnistuu
1 keran sanut lahjaksi Kyseisen Yves Saint Laurent Opium. Ihana tuoksu talvihajuvesi. Koskaa ei rahaa itse ostaa sitä.Mutta ostan pienen pullon aina kun edellinen loppu hillityn: L`` Air du Temps Nina Ricci 30 ml, eau de toilertte
Hauskaa lukea idioottien tunnustuksia! Ja vielä ilmeisen ylpeinä kirjoitettuja.
Ei teistä valjuista persjaloista sen kummempia tule vaikka miljoonan hajuja lotraisitte.
Ostin joululahjaksi itselleni Guerlain Cherry Blossom by Kyoko:n. Olin hetken jo tuosta haaveillut ja sain suhteellisen halvalla niin oli pakko ostaa. Kyseessä kuitenkin keräilyharvinaisuus, niin selittää myös hintaakin.
Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Ostin tyttärelleni joululahjaksi Miss Diorin. Tarkkaa hintaa en muista mutta alle 100e ja sokokselta sai -20%.
Oli tyytyväinen lahjaansa ja on tosi söpö pullo
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Kallein on yksi Zoologist's.
165e. Se on kuin monivärisenä säihkyvä jalokivi. Tuoksu ei ole synteettinen. Kesto ja riittoisuus erinomaiset.
Joku 80-90€ taitaa olla kallein.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
En muista merkkiä mutta maksoi n. 50e.
En kerro nimeä, koska haluan olla yksi harvoja tuoksun käyttäjiä. Maksoi jotain 200e, 50 ml pullo.
Kallein oli Lancômen Trésor in love, 75 ml ja jotain noin 70 eur pari vuotta sitten. Vielä puolet käyttämättä, aika paljon mulla on hajuvesiä. Olen ostanut tori.fi:stä kalliimpia tuoksuja halvemmalla (mm. Burberryn London, La nuit Trésor, Dolce garden) ja hyviä ovat olleet yhä, luotan nenääni. Ja tarjouksia hyödynnän välillä, ostin 30 ml:n Poêmen tarjouksesta n. 40 eurolla viimeisimpänä ostoksena tällä viikolla, normaalisti olisi ollut jotain 56 euroa.
En ylenkatso edullisempiakaan tuoksuja, jos ne tuoksuvat hyville (mm. La riven tuoksut).