Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa lukea idioottien tunnustuksia! Ja vielä ilmeisen ylpeinä kirjoitettuja.
Ei teistä valjuista persjaloista sen kummempia tule vaikka miljoonan hajuja lotraisitte.
Oma viikkobudjettini pakollisten kulujen jälkeen on suunnilleen 500 euroa. Muutama satanen hajuveteen silloin tällöin ei ole mikään iso juttu. Mielestäni kirjoitin ihan neutraalisti, en ole ylpeillyt. En myöskään ajattele, että hajuvedellä pyrkisin mitenkään parantamaan itseäni. Ihan omaksi ilokseni niitä käytän ja nuuhkin.
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
mistä te sen arvelette johtuvan?
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Kallein on ysl black opium. Ostin tuon vähän vajaana käytettynä. 60-70€ on ollut mulle kipuraja tuoksussa. Kun taloustilanne paranee ostan toki mielelläni kalliimpiakin.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
En kerro.