Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Guccin hajuvesi Bloom, ostin finnairin lentokoneessa.
Louis Vuitton tuoksu (premium), ei köyhille.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä aloituksen kysymys tarkoittaa. Miksi joku haluaisi ostaa kallista hajuvettä? En ole ostanut yhtään hajuvettä ikinä.
Oletko joku vaja kki kun et ymmärrä mitään aloituksia täällä?
400 euroa maksava Tom Ford. Ainoa kerta kun olen ostanut yli satasen hajuvettä ja senkin ostin lahjakortilla.
YSL Y
Ostin sen pojalle joululahjaksi, koska se on niiiin hyväntuoksuinen. Itselle en noita kalliita osta, kun ole ikinä löytänyt niistä yhtäkään hyväntuoksuista. Käytän halvempia tuoksuja, tilaan ulkomailta kun niitäkään ei saa täältä.
Marc Jacobsin Daisy. Ihan paras tuoksu <3
Mä ihmettelen, kuinka tuollaisia hintoja maksetaan jostain Tom Fordeista ja muista tusinatuoksuista, mutta ne onkin jotain järkyttävän kokoisia tölkkejä. Kuka kerkee käyttämään 100 ml laadukasta tuoksua ennen kuin se menee huonoksi vai eikö ne teillä mene huonoksi ne? Mulla on noita tuoksuja jonkun verran ja kaikki on 30-50 ml parfyymeja ja niiden käytössä menee vuosi tai kaksi.
Good Girl Herreralta on oman tuoksukaapin kallein. Hyvä biletuoksu klubille ja kundit mirraa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen, kuinka tuollaisia hintoja maksetaan jostain Tom Fordeista ja muista tusinatuoksuista, mutta ne onkin jotain järkyttävän kokoisia tölkkejä. Kuka kerkee käyttämään 100 ml laadukasta tuoksua ennen kuin se menee huonoksi vai eikö ne teillä mene huonoksi ne? Mulla on noita tuoksuja jonkun verran ja kaikki on 30-50 ml parfyymeja ja niiden käytössä menee vuosi tai kaksi.
Ei hajuvedet mene huonoksi samalla tavalla kuin muu kosmetiikka
Mun lempparit:
Guerlain Terracotta
Azzarro Mademoiselle
Boss The Scent
Arden the 5th avenue
Armani Si Passione
Herrera Very Good Girl Glam
50ml pulloina ostan. Noiden hinnat n. 20 - 120€.
Vierailija kirjoitti:
Mun lempparit:
Guerlain Terracotta
Azzarro Mademoiselle
Boss The Scent
Arden the 5th avenue
Armani Si Passione
Herrera Very Good Girl Glam50ml pulloina ostan. Noiden hinnat n. 20 - 120€.
Unohtu Clean Fresh lines (keltainen)
Teen aina oman hajuvesicocktailin mihin sekoitan tuhansien eurojen edestä tuoksuja
Vierailija kirjoitti:
Teen aina oman hajuvesicocktailin mihin sekoitan tuhansien eurojen edestä tuoksuja
et oo koskaan tehny noin
Chanel 19, se entinen koostumus.