Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä pikkulapsen yh-isä etsii lapsetonta naista

06.01.2023 |

Olen Tinderissä ja olen kirjoittanut profiiliini etsiväni miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Silti saan jatkuvasti tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä. Viimeksi tänään minulle lähetti tykkäyksen 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä. Tykkäsin tahallani takaisin ja kysyin, että miksi hän lähetti minulle tykkäyksen, kun olen nimenomaan profiilissani ilmaissut, etten ole kiinnostunut pikkulasten isistä. Hän sitten pahoitteli , että ei ollut huomannut tuota tekstiäni. Kysyin häneltä, että eikö hän ole täällä Tinderissä tutustunut muihin yh-äiteihin, että olisi hyvä, jos molemmilla on lapsia, niin elämäntilanteet ovat samanlaiset. Tähän mies vastasi: Ajattelen asian ehkä eri tavoin. Helpompi se on tavata ihmistä, jolla ei ole lapsia. Ymmärrän, hyvin, jos toisella on lapsi, mutta mieluummin ehkä ei..

Ihan tekisi mieli kysyä, että eikö hän ymmärrä, että lapsettomat naiset, varsinkin velat, ajattelevat just samoilla tavoin, tosin heillä se on ymmärrettävämpää, koska heillä itselläänkään ei ole lapsia.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei haittaa jos ovat jo aikuisia.

Vierailija
122/122 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista tämä vaatii? Ei niitä toiveita ole mikään pakko profiiliin kirjoittaa.[/quote kirjoitti:

"Kuopiolaiselle kehtaaminen tarkoittaa viitsimistä, jaksamista."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla