Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Citymarketin kassaneiti on ihastunut minuun. Ja minä häneen.

Vierailija
23.11.2024 |

Olin tänään juuri astumassa Citymarketin ovista sisään, kun tunsin iltapäivän auringon lämpöisen valon kasvoillani. Suuntasin kohti hedelmäosastoa, kun huomioni kiinnittyi kassassa istuvaan nuoreen naiseen. Hänen vaaleat hiuksensa valuivat pehmeästi hartioille, ja hänen rintansa saattoi nähdä kauas. Kun olin valinnut muutaman omenan ja banaanin, siirryin kassalle, jossa hän työskenteli. Sydämeni alkoi lyödä nopeammin, kun hän katsoi minua ja tervehti ystävällisesti. "Hei!" hän sanoi, ja tuntui kuin aika olisi pysähtynyt hetkeksi. Oli kuin hän olisi nähnyt suoraan sydämeeni, ja nolona hymyilin takaisin. Hän skannasi ostokseni, ja jokaisen beepin myötä tunsin sydämeni pamppailevan. Keskustelimme hetken pilaantuneista hedelmistä ja hän kysyi, haluanko vaihtaa. Sanoin, että en, mutta että olisin valmis kokeilemaan uutta. Kassalle kerääntynyt jono kasvoi, mutta hänen silmänsä loistivat edelleen. Kun viimeinen ostokseni oli maksettu, hän antoi minulle kuitin ja sanoi: "Nähdään taas!" En osannut vastata muuta kuin nyökkäyksen ja hymyilyn, mutta sisälläni syttyi pieni toivon kipinä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
2/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaneito?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissaneito?

niin

Vierailija
4/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen perjantai-iltapäivä Citymarketissa. Tässä sitä ollaan taas, valmiina skannaamaan ihmisille päivän ravinto-ostoslistan tylsimmät hetket. Mies lähestyy, syvä huokaus pääsee huuliltani: uusi hedelmäfani tulossa.

"Hei," sanon konemaisesti, keskittyen tiukasti seuraavaan sirpaleiseen kuittirullan vaihtoon. Mies yrittää hymyillä, mutta en juuri nosta katsettani. Alkaa hedelmien piippausmaratoni. Jokainen beep ärsyttää, kuin muistuttaen siitä, että ainoat hedelmät, joita tänään näen, ovat joko liian kypsiä tai juuri sopivasti keskinkertaisia.

"Pilaantuneita hedelmiä," totean, kun hän yrittää käynnistää keskustelua. "Vaihdetaanko?" kysyn, vaikka mielenkiintoni on jo siirtynyt siihen, paljonko kello on ja montako minuuttia vielä työvuoron loppuun. Tietysti hän ei halua vaihtaa. Kuka täällä edes välittää pilaantuneista hedelmistä?

Jono alkaa kasvaa, ja vilkaisen sinne. Jotenkin hänen silmänsä säihkyvät, mutta minä keskityn jo seuraavaan maksutapahtumaan. Skannaan hänen ostoksensa loppuun, ojennan kuitin ja sanon: "Nähdään taas!" sanonta, joka ei voisi vähempää merkitä minulle mitään.

Hän nyökkää ja hymyilee vaivaantuneesti. Itse keskityn seuraavaksi tärkeämpään asiaan, kuten mitä suklaapatukkaa ottaisin tauolla.

Vierailija
5/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina bro!

Vierailija
6/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikille

Vierailija
7/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua

Vierailija
8/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihanaa. Onnea teille molemmille

Vierailija
9/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi cittarin myyjä yritti kerran oikeasti iskeä minua. Kaduttaa, ujouteni esti viemästä tilannetta eteenpäin.

Oli myös yksi k-kaupan tyttö jonka kanssa oli harmitonta flirttiä mutta se oli vain leikkiä. Mutta tuo cittarin tyttö teki asiaa ja tuli juttelemaan kanssani ja tarjoutui seuraksi yhteen juttuun. En jotenkin osannut tarttua asiaan vaikka olin äärimmäise imarreltu ja iloinen ja vaikka mimmi näytti ja vaikutti kivalta. No, tästä on 30  vuotta aikaa ja .e olemme molemmat löytäneet omamme. Hei vaan sinne leipätiskin taakse (vaikka taisit kyllä olla kesätöissä).

Vierailija
10/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi cittarin myyjä yritti kerran oikeasti iskeä minua. Kaduttaa, ujouteni esti viemästä tilannetta eteenpäin.

Oli myös yksi k-kaupan tyttö jonka kanssa oli harmitonta flirttiä mutta se oli vain leikkiä. Mutta tuo cittarin tyttö teki asiaa ja tuli juttelemaan kanssani ja tarjoutui seuraksi yhteen juttuun. En jotenkin osannut tarttua asiaan vaikka olin äärimmäise imarreltu ja iloinen ja vaikka mimmi näytti ja vaikutti kivalta. No, tästä on 30  vuotta aikaa ja .e olemme molemmat löytäneet omamme. Hei vaan sinne leipätiskin taakse (vaikka taisit kyllä olla kesätöissä).

En ollut. Ja olen siellä yhä. Yksin.

Vierailija
11/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa tänään iltapäivän aurinko. Oletko joku ennustajaeukko kun ennen puoltapäivää kirjoittelet?

Vierailija
12/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin oli hieno tarina bro!

Vierailija
13/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina bro!

bro?

Vierailija
14/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaiset miehet ovat asiakaspalvelijoiden kauhu. Luulevat heti liikoja kun olet heille ystävällinen.

Vierailija
15/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran tasokas mies että kierrän kaukaa eli kauppojen kassaneidit, hoitoalan naiset, tarhatädit, ja opettajattaret. Piikatason naisia.  

Vierailija
16/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran tasokas mies että kierrän kaukaa eli kauppojen kassaneidit, hoitoalan naiset, tarhatädit, ja opettajattaret. Piikatason naisia.  

Kiva asenne. Haluaisin nähdä ilmeesi kun joku halveksumistasi kassaneideistä onkin muutaman vupden päästä uusi pomosi. Katsos kun moni kaupan alalla työskentelevä on päätoiminen opiskelija.

Vierailija
17/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja asetteli RealDollinsa pyllistävään asentoon sohvalle ja rasvasi keskimittaista lyhyemmän värisevän nakkinsa. No niin rakas, nyt nussitaan, aloittaja sanoin tomerasti ja läpsäytti nuken elotonta pakaraa. Isi antaa pikkukullalle kullia aloittaja leperteli kullalleen ennen yhtymistä. Jossain vaiheessa aloittajan jo ollessa kiiman korkeilla aalloilla, oveen koputettiin kaksi kertaa. Lopulta ovi avautui ja hölmistyneet huoltomiehet tuijottivat näkyä olohuoneessa, käynnistä oli toki ilmoitettu pari viikkoa etukäteen kuten tapana on. Litinä ja hengästynyt huohotus täytti huoneen ja aurinko paistoi suljettujen verhojen takaa kauniisti, ulkona oli hieman pakkasta. Miehet poistuivat hiljaa, ehtiipä tuon  myöhemminkin.

Vierailija
18/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva asenne. Haluaisin nähdä ilmeesi kun joku halveksumistasi kassaneideistä onkin muutaman vupden päästä uusi pomosi. Katsos kun moni kaupan alalla työskentelevä on päätoiminen opiskelija.

Tasokas mies lienee itsekin koulutettu, miksi kuvittelet, että joku vastavalmistunutpikkupillu olisi kovinkaan pian tai koskaan hänen pomonsa. Kovilla aloillahan asia on ihan päinvastoin käytännössä.

Vierailija
19/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja asetteli RealDollinsa pyllistävään asentoon sohvalle ja rasvasi keskimittaista lyhyemmän värisevän nakkinsa. No niin rakas, nyt nussitaan, aloittaja sanoin tomerasti ja läpsäytti nuken elotonta pakaraa. Isi antaa pikkukullalle kullia aloittaja leperteli kullalleen ennen yhtymistä. Jossain vaiheessa aloittajan jo ollessa kiiman korkeilla aalloilla, oveen koputettiin kaksi kertaa. Lopulta ovi avautui ja hölmistyneet huoltomiehet tuijottivat näkyä olohuoneessa, käynnistä oli toki ilmoitettu pari viikkoa etukäteen kuten tapana on. Litinä ja hengästynyt huohotus täytti huoneen ja aurinko paistoi suljettujen verhojen takaa kauniisti, ulkona oli hieman pakkasta. Miehet poistuivat hiljaa, ehtiipä tuon  myöhemminkin.

😂

Vierailija
20/30 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää asikaspalvelua joku luulee ihastumiseksi.