Tinderissä pikkulapsen yh-isä etsii lapsetonta naista
Olen Tinderissä ja olen kirjoittanut profiiliini etsiväni miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Silti saan jatkuvasti tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä. Viimeksi tänään minulle lähetti tykkäyksen 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä. Tykkäsin tahallani takaisin ja kysyin, että miksi hän lähetti minulle tykkäyksen, kun olen nimenomaan profiilissani ilmaissut, etten ole kiinnostunut pikkulasten isistä. Hän sitten pahoitteli , että ei ollut huomannut tuota tekstiäni. Kysyin häneltä, että eikö hän ole täällä Tinderissä tutustunut muihin yh-äiteihin, että olisi hyvä, jos molemmilla on lapsia, niin elämäntilanteet ovat samanlaiset. Tähän mies vastasi: Ajattelen asian ehkä eri tavoin. Helpompi se on tavata ihmistä, jolla ei ole lapsia. Ymmärrän, hyvin, jos toisella on lapsi, mutta mieluummin ehkä ei..
Ihan tekisi mieli kysyä, että eikö hän ymmärrä, että lapsettomat naiset, varsinkin velat, ajattelevat just samoilla tavoin, tosin heillä se on ymmärrettävämpää, koska heillä itselläänkään ei ole lapsia.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eronneena kahden lapsen äitinä olin tinderissä, kyllä minäkin ensisijaisesti etsin lapsetonta seuraa. Katsos kun ihan kaikki saavat etsiä ihan minkälaista seuraa haluavat. Niin sinä kuin minä ja tuo yh-isä.
Saahan sitä etsiä. Mutta kuten kerran yhdelle kahden lapsen yh-äidille sanoin että usko unelmiis että joku fiksu täysijärkinen lapseton mies ottaa jonkun yh-mamman riesakseen. Ei varmasti ota jos kaikki on kotona. En minäkään ottaisi jos ei olis lapsia, mutta kun on omia lapsia niin miksei, jopa suotavaa, on samanlainen ajatusmaailma.
Minulla on lapsia mutta silti meillä kahdella ei selvästi ole samanlainen ajatusmaailman.
Mutta tässä tuli sitä isien ajatusmaailmaa esille, ne haluaa kipata ne mukulansa suhteessa toisen riesaksi. Siksi heille ei ole kysyntää edes niiden parissa joilla lapsia.
Suurin osa hakee omillaan toimeentulevaa puolisoa joita nämä papat eivät ole.Niinhän sinä luulet, olet sitä alinta kastia joka kuvittelee että isät eivät huolehdi lapsistaan, ehkä sinun lastesi isä ei, mutta älä yleistä. En edes hyväksyisi että joku vieras nainen huolehtisi minun lapsistani, jotka ovat toiselle naiselle, mutta jos sinä olisit lapseton et ymmärtäisi vit...tuakaan siitä mitä oikeasti lapsiperheen elämä on. Siitä kuinka sitovaa se on, kuinka paljon se rajoittaa menemisiä ja tekemisiä. Kyllä minulle on erittäin hyvin kysyntää, olen siitä jopa hieman yllättynyt kuinka helposti naisia saa
Sitten sinulle ei liene yllätys että myös eronneella äidillä voi olla hyvin vientiä. Myös lapsettomien miesten keskuudessa. Kaikki kun edelleenkään eivät ajattele samoin. Ja älä yleistä. Sulle lapsiarki voi olla helvettiä (vai mitä sanaa aiemmin käytitkään) mutta kaikille se ei suinkaan sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä iigori, vaan ihan kotimainen trollailija. Onhan niitäkin vaikka kuinka paljon. Vai onko jotain erityistä, mikä viittaisi itänaapurin suuntaan?
8 tunnin työpäivä.
Joka päivä
Joku epäile modeksi jossain toisessa ketjussa.
Hyvin mahdollista, on poistanut viestin jossa itse trollasi vahingossa nikillään.
Erinomainen osoitus miksi palstalla on niin paljon miesvihaa. Moderaattorit kannustavat siihen.
Trollaajia tällä palstalla tosissaan riittää enkä idän trollien sallimisen vuoksi täällä enää juuri pyöri. Tuo nimimerkki ei ole tuttu. Mutta jossain vaiheessa palsta muuttui sellaiseksi, että iPadiä käyttäessä lainausmerkit eivät näy. Kirjoittaessa teksti näyttää normaalilta ja julkaistuna lainausmerkit ovat poissa. Muutama muukin merkki puuttuu.
Testaan onko bugi korjattu: lainaus
Vierailija kirjoitti:
Trollaajia tällä palstalla tosissaan riittää enkä idän trollien sallimisen vuoksi täällä enää juuri pyöri. Tuo nimimerkki ei ole tuttu. Mutta jossain vaiheessa palsta muuttui sellaiseksi, että iPadiä käyttäessä lainausmerkit eivät näy. Kirjoittaessa teksti näyttää normaalilta ja julkaistuna lainausmerkit ovat poissa. Muutama muukin merkki puuttuu.
Testaan onko bugi korjattu: lainaus
Eipä näköjään. Ap:n ongelma on kuitenkin ihan mitätön. Tuskin se isukki edes luki esittelyäsi. Jokainen saa vaatia mitä haluaa, eri asia, että saako.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on isät, jotka hakevat lapsetonta naista, mutteivät itse halua lisää lapsia. Että sen naisen pitäisi sitten tulla ilmaiseksi lapsenpiiaksi hoitamaan toisen naisen lasta, mutta mitään omia tarpeita ei saisi olla. Sitten vielä puhutaan, että lapsettomat ovat itsekkäitä.
Onneksi tällä palstallakin alkaa olla jo hyvä määrä varoittavia esimerkkejä naisista, jotka ovat tuohon kuvioon suostuneet. Itse haluan olla miehelle se ykkönen. Isäihmisen kanssa se ei onnistu. Hyvä isä laittaa lapset etusijalle, huono ei. Siksi minulle, lapsettomalle naiselle lapseton mies, kiitos!
Olipas hienosti kiteytetty. Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä toivoa. Toivottavasti kukaan lapseton ei haksahda.
Ai koska hänen kanssaan ei voisi olla onnellinen ja hänellä ei ole oikeutta löytää onnea?
Hitto, että olette ilkeitä.
Ps. Itse en ole ihastunut lapsettomaan naiseen kertaakaan eroni jälkeen, mutta se on puhdasta sattumaa eikä liity lapsiin. En edes pidä toisten lapsista, mutta kaikki ihastukseni olleet lapsellisia naisia. He nyt vain ovat sattuneet olemaan enemmän mieleeni ja kai se on luonnollistakin, koska ovat tehneet jossain määrin samoja valintoja elämässään ja ovat siltä osin samankaltaisia. Silti puhdasta sattumaa, koska myös lapsettomissa on samankaltaisia ja osa on tahattomasti lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Lapseton nainen on jätettä eikä osaa sitoutua parisuhteeseen.
Parisuhteideni kestot tähän mennessä: 2 vuotta (jätin koska mies henkisesti väkivaltainen), 6 vuotta (jätin koska mies muodostui esteeksi urakehitykselleni) ja 13 vuotta (erosimme yhteisymmärryksessä koska mies halusi lapsia ja minä en).
Mites siellä päässä?
Karmaisevin esimerkki olet.
"Sitoudut" suhteeseen, vaikka teillä on selkeä eroon johtava ajatusmaailmaero. Rikot toisen siis täysin tietoisesti.
Jättänyttä naista en parisuhteeseen uskaltaisi ottaa.
Kaikki etsivät ideaalikumppania, mutta "unohtavat" omat puutteet.
Itse en voi saada lapsia, en siis olisi äitipuoleksi alkamassa kenellekään jos lapsi ei sitä itse tahdo, mutta voisin seurustella miehen kanssa jolla on ennestään lapsia. Eli oletus olisi, että mies ei halua enempää jälkikasvua tai on lapseton itsekin, ja haluaa pysyä sellaisena.
Lapsen äitiin pitäisi välit olla kunnossa, koska minulla on yksi sellainen suhde takana jossa lapsen äiti teki kyllä kaikkensa jotta sai pilattua lapsen ja minun sekä isäänsä välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eronneena kahden lapsen äitinä olin tinderissä, kyllä minäkin ensisijaisesti etsin lapsetonta seuraa. Katsos kun ihan kaikki saavat etsiä ihan minkälaista seuraa haluavat. Niin sinä kuin minä ja tuo yh-isä.
Etsit siis mahdollista elättäjää lapsillesi, koska sinulla on oikeus siihen.
Typerää yleistämistä.
Mulla on teini ja aikuinen, opiskeleva lapsi. Mä elätän oikeestaan molemmat, ettei tarvi mitään lainoja ottaa. Toisestakin loppuu kohta lapsilisät ja elatusmaksut.
Mä en ainakaan mitään elättäjää tarvi, vaikka meinaan tukea molempia niin pitkään, kuin opiskelevat.
Yh ei tarkoita samaa kuin persaukinen!
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan ehdoin tahdoin etsi puolisoa, jolla on samat negatiiviset ominaisuudet kuin itsellä?
Kaikkihan sen tietää, että kyllä naiset yleensä suostuu ottamaan miehen jolla on lapsiakin. Miehet tietävät puolestaan tasan tarkkaan jos eivät halua lapsia omaavaa naista elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Lapseton nainen on jätettä eikä osaa sitoutua parisuhteeseen.
Parisuhteideni kestot tähän mennessä: 2 vuotta (jätin koska mies henkisesti väkivaltainen), 6 vuotta (jätin koska mies muodostui esteeksi urakehitykselleni) ja 13 vuotta (erosimme yhteisymmärryksessä koska mies halusi lapsia ja minä en).
Mites siellä päässä?
Karmaisevin esimerkki olet.
"Sitoudut" suhteeseen, vaikka teillä on selkeä eroon johtava ajatusmaailmaero. Rikot toisen siis täysin tietoisesti.
Jättänyttä naista en parisuhteeseen uskaltaisi ottaa.
Ei kai tuo viimeisin tarkoita, että toinen on suhteen alussa tiennyt, että haluaa lapsia ja toinen, että ei halua? Luulisi, että noin tärkeä asia tulee puheeksi suht ajoissa. Ihmisillä on oikeus muuttaa mieltään isoissakin asioissa, jos huomaa, että ne ei ole itselle sopivia, mutta niistä pitää kertoa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan ehdoin tahdoin etsi puolisoa, jolla on samat negatiiviset ominaisuudet kuin itsellä?
Niin, epätäydellinen toivoo jonkun täydellisen kumppanin hyväksyvän kumppanikseen epätäydellisen. Siihen voi jonkin aikaa kulua aikaa, mutta ei ihan mahdotonta ole. Yksi tuhannesta profiilista saattaa osua jackpottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä etsiä. Mutta kuten kerran yhdelle kahden lapsen yh-äidille sanoin että usko unelmiis että joku fiksu täysijärkinen lapseton mies ottaa jonkun yh-mamman riesakseen. Ei varmasti ota jos kaikki on kotona. En minäkään ottaisi jos ei olis lapsia, mutta kun on omia lapsia niin miksei, jopa suotavaa, on samanlainen ajatusmaailma.
Minulla on lapsia mutta silti meillä kahdella ei selvästi ole samanlainen ajatusmaailman.
Mutta tässä tuli sitä isien ajatusmaailmaa esille, ne haluaa kipata ne mukulansa suhteessa toisen riesaksi. Siksi heille ei ole kysyntää edes niiden parissa joilla lapsia.
Suurin osa hakee omillaan toimeentulevaa puolisoa joita nämä papat eivät ole.Niinhän sinä luulet, olet sitä alinta kastia joka kuvittelee että isät eivät huolehdi lapsistaan, ehkä sinun lastesi isä ei, mutta älä yleistä. En edes hyväksyisi että joku vieras nainen huolehtisi minun lapsistani, jotka ovat toiselle naiselle, mutta jos sinä olisit lapseton et ymmärtäisi vit...tuakaan siitä mitä oikeasti lapsiperheen elämä on. Siitä kuinka sitovaa se on, kuinka paljon se rajoittaa menemisiä ja tekemisiä. Kyllä minulle on erittäin hyvin kysyntää, olen siitä jopa hieman yllättynyt kuinka helposti naisia saa
Sitten sinulle ei liene yllätys että myös eronneella äidillä voi olla hyvin vientiä. Myös lapsettomien miesten keskuudessa. Kaikki kun edelleenkään eivät ajattele samoin. Ja älä yleistä. Sulle lapsiarki voi olla helvettiä (vai mitä sanaa aiemmin käytitkään) mutta kaikille se ei suinkaan sitä ole.
Mä olen eronnut kymmenen vuotta sitten ja sen jälkeen tapaillut vain lapsettomia ja itseäni nuorempia miehiä. Yhden kanssa seurustelin useamman vuoden ja hän olisi halunnut suhdetta vielä jatkaa, minä en.
T. Kolmen lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että kyllä naiset yleensä suostuu ottamaan miehen jolla on lapsiakin. Miehet tietävät puolestaan tasan tarkkaan jos eivät halua lapsia omaavaa naista elämäänsä.
Jos yh-äiti on todella kaunis, niin tuo kauneus vie voiton vaikka yh-status onkin iso miinus. Naisen kauneus kallistaa vaa'an positiivisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minä olen yh-faija ja minulle käy vain lapseton nainen.
Hups, unohdit kirjautua ulos.
"Christiinan" kämmi oli kyllä klassikko. Sen verran miesvihapaskaa se täällä suoltaa että kaikkien olisi hyvä tajuta sen olevan ryssätrolli
Christiiina kirjoitti:
?
Hieno nosto ja vielä ketjuun jossa itse trollasit unohtaen uloskirjautumisen.
Niinhän sinä luulet, olet sitä alinta kastia joka kuvittelee että isät eivät huolehdi lapsistaan, ehkä sinun lastesi isä ei, mutta älä yleistä. En edes hyväksyisi että joku vieras nainen huolehtisi minun lapsistani, jotka ovat toiselle naiselle, mutta jos sinä olisit lapseton et ymmärtäisi vit...tuakaan siitä mitä oikeasti lapsiperheen elämä on. Siitä kuinka sitovaa se on, kuinka paljon se rajoittaa menemisiä ja tekemisiä. Kyllä minulle on erittäin hyvin kysyntää, olen siitä jopa hieman yllättynyt kuinka helposti naisia saa