Suurin osa suomalaisista jäämässä lapsettomiksi
https://yle.fi/a/74-20011458
Minä en osaa nähdä tätä negatiivisena asiana. Jos lapsia haluaa, heidät täytyy uskaltaa tehdä. Jos ei uskalla niin se on luonnonvalinta, tällaiset ihmiset eivät pärjää. Jos ei tahdo, niin se ei ole keneltäkään pois.
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että naiset eivät enää kiinnostu kilteistä miehistä, jotka haluaisivat perustaa perheen ja olisivat hyviä isiä.
Kerrankin joku muu kirjoitti tämän viestin niin säästyin itse kirjoittamiselta, kiitos.
Nykypäivänä ongelma on se, että koska nettideittailun suosio on lisääntynyt niin se on muuttanut pariutumismaailmaa todella paljon ja huonompaan suuntaan.
Kun naisella on tuhansia vaihtoehtoja niin hänen valinta ei osu niihin luotettaviin tavismiehiin vaan kaikista kipinöivimpiin suosittuihin supliikkipanomiehiin. Tämän jälkeen nainen kysyy että "miksi kukaan mies ei halua sitoutua?" vaikka todellisuudessa hänen ankaran riman alle jää juuri ne parisuhteen ja perheenperustamisen perässä olevat miehet. Ne jotka ovat vain ihan kivoja kavereita naisen mielessä.
Naisena joudun vastahakoisesti tunnustamaan, että tässä on totuuden siemen. Viime vuosikymmenen alussa kun nettideittailu yleistyi, menin ihan pyörälle päästäni, kuinka upeiden miesten kanssa pääsin treffeille, ja suhteitakin viriteltiin. Kuitenkin valtaosa miehistä oli lähinnä vain seksin perässä, ja nekin joiden kanssa aloin seurustella, pettivät lopulta jokainen. Lapsia en ehtinyt (onneksi?) kenenkään kanssa saada.
Huomasin tämän kuvion itse vasta pari vuotta sitten, kun pysähdyin pohtimaan menneitä virityksiäni, ja ihmttelin miksi olin yli 3-kymppisenä sinkku. Nyt alkaa näyttää yhä todennäköisemmältä, että itsekään en tule lapsia saamaan, vaikka periaatteessa olen aina niitä halunnut.
Olet täysin aikataulussa. Sinulla oli tuo aika, jolloin ne suosituimmat miehet kiinnostivat. Jos joku kysyi, mikset laske rimaa, niin kerroit, ettei sinun täydy tyytyä mihinkään tavallisempaan, joka ei sytytä.
Nyt, kun tämä elämänvaihe on suoritettu, eli tyypillisesti selvästi yli 30-vuotiaana, niin alkaa olla aika sille sitoutuvalle tavikselle. Otat nyt seuraavaksi sellaisen perusmiehen, perustatte perheen, joka lopulta ehkä hajoaa ehkä ei.
Tämä. Itse tunnen samanikäisen kauniin, pienen, siron, hauskan, hyvin tienaavaan ja -koulutetun samanikäisen naisen joka meni heti parikymppisenä yhteen ruman, lihavan, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Jokaista tuollaista naista kohden on 1000 miestä jotka ovat tyytyneet lihavaan, köyhään ja nalkuttavaan hoitajaan.
Miksi? Tyytyminen on oma valinta.
Ehkä nainen ei ollut lihava eikä nalkuttanut vielä seurusteluaikana?
Tätähän on ihmetelty kautta ihmiskunnan historian!
Kun maailma on täynnä ihastuttavia, hoikkia, hymyileviä nuoria neitokaisia, niin mistä ne kaikki vanhat, kiukkuiset, lihavat ämmät oikein tulevat!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut alkavat ja päättyvät aina samalla tavalla.
Miehet esittävät ongelman ja ratkaisun asiaan. Naiset eivät ota kantaa asiaan mitenkään vaan pelkästään demonisoivat nämä miehet. Miten monta kertaa tämä ollaan nähty?
Lopulta sama karuselli pyörii ja lapsettomuus vain kasvaa.
Eikö vastaus ollutkaan sellainen kuin olisit halunnut? Kyllähän täällä on kannanottoja. Ehkäpä tuo ratkaisu ei ollut ihan loppuun asti mietitty minkä miehet esittivät. Se oli ainoastaan heidän omasta henkilökohtaisesta näkökulmasta esitetty, eikä siinä huomioitu lainkaan toisia osapuolia.
Niin se näissä aina ongelmaksi muodostuu. Ne miehet eivät kuuntele kenekään muun näkökulmaa, etenkään niiden kokemusasiantuntijoiden jotka vosivat kertoa miten asiat oikeasti menee. Koska joku outo kalavertaus.
Kokemusasiantuntija kertoo miten hänellä meni.
Hakattu nainen ei voi kertoa tällä palstalla että miehet hakkaavat kaikki naiset.
Tai no, voi toki, ja niin teettekin, mutta se ei tee asiasta totta.
Itseasiassa naiset ovat tilastollisesti väkivaltaisempia kuin miehet! Vähäisempien ruumiinvoimien ja heikomman ajattelun ansiosta naisten väkivallalla on kuitenkin useimmiten lievemmät seuraukset. Lähes kaikki lapsenmurhat, lasten pahoinpitelyt ja myrkyttämiset ovat naisten käsialaa, kuten myös suurin osa kotiväkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
S o m p a n s s it lisääntyy muidenkin edestä. Tosin veronmaksajia niitä ei tule koskaan. Lohduton on tämän maan tulevaisuuden kuva muutenkin.
Miksi niitä ei viimeinkin aleta palauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Muun muassa entinen pääministeri Katainen sanoi jo vuosia sitten Suomen tarvitsevan kipeästi miljoonia ulkomaan huippuosaajia. Kuitenkin, parhaanakin vuonna olemme saaneet vain 30000. Ei ihme, että maamme köyhtyy ja suomalaiset ovat katoamassa sukupuuttoon. Uskon ja toivon, että Orpon seuraava hallitus laittaa asioita tapahtumaan.
Jo 1600-luvulla valtamarski Axel Oxensjärna opasti poikaansa, joka oli lähdössä neuvottelemaan Westfalenin rauhasta Ruotsin edustajana:
"An nescis mi fili quantilla prudentia mundus regatur!"
Eivätkä asiat ole tuosta parantuneet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että naiset eivät enää kiinnostu kilteistä miehistä, jotka haluaisivat perustaa perheen ja olisivat hyviä isiä.
Kerrankin joku muu kirjoitti tämän viestin niin säästyin itse kirjoittamiselta, kiitos.
Nykypäivänä ongelma on se, että koska nettideittailun suosio on lisääntynyt niin se on muuttanut pariutumismaailmaa todella paljon ja huonompaan suuntaan.
Kun naisella on tuhansia vaihtoehtoja niin hänen valinta ei osu niihin luotettaviin tavismiehiin vaan kaikista kipinöivimpiin suosittuihin supliikkipanomiehiin. Tämän jälkeen nainen kysyy että "miksi kukaan mies ei halua sitoutua?" vaikka todellisuudessa hänen ankaran riman alle jää juuri ne parisuhteen ja perheenperustamisen perässä olevat miehet. Ne jotka ovat vain ihan kivoja kavereita naisen mielessä.
Naisena joudun vastahakoisesti tunnustamaan, että tässä on totuuden siemen. Viime vuosikymmenen alussa kun nettideittailu yleistyi, menin ihan pyörälle päästäni, kuinka upeiden miesten kanssa pääsin treffeille, ja suhteitakin viriteltiin. Kuitenkin valtaosa miehistä oli lähinnä vain seksin perässä, ja nekin joiden kanssa aloin seurustella, pettivät lopulta jokainen. Lapsia en ehtinyt (onneksi?) kenenkään kanssa saada.
Huomasin tämän kuvion itse vasta pari vuotta sitten, kun pysähdyin pohtimaan menneitä virityksiäni, ja ihmttelin miksi olin yli 3-kymppisenä sinkku. Nyt alkaa näyttää yhä todennäköisemmältä, että itsekään en tule lapsia saamaan, vaikka periaatteessa olen aina niitä halunnut.
Olet täysin aikataulussa. Sinulla oli tuo aika, jolloin ne suosituimmat miehet kiinnostivat. Jos joku kysyi, mikset laske rimaa, niin kerroit, ettei sinun täydy tyytyä mihinkään tavallisempaan, joka ei sytytä.
Nyt, kun tämä elämänvaihe on suoritettu, eli tyypillisesti selvästi yli 30-vuotiaana, niin alkaa olla aika sille sitoutuvalle tavikselle. Otat nyt seuraavaksi sellaisen perusmiehen, perustatte perheen, joka lopulta ehkä hajoaa ehkä ei.
Tämä. Itse tunnen samanikäisen kauniin, pienen, siron, hauskan, hyvin tienaavaan ja -koulutetun samanikäisen naisen joka meni heti parikymppisenä yhteen ruman, lihavan, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Jokaista tuollaista naista kohden on 1000 miestä jotka ovat tyytyneet lihavaan, köyhään ja nalkuttavaan hoitajaan.
Ehkä nainen ei ollut lihava eikä nalkuttanut vielä seurusteluaikana?
Tätähän on ihmetelty kautta ihmiskunnan historian!
Kun maailma on täynnä ihastuttavia, hoikkia, hymyileviä nuoria neitokaisia, niin mistä ne kaikki vanhat, kiukkuiset, lihavat ämmät oikein tulevat!?!?
Ne on miesten kanssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle säännöllinen seksi on niin tärkeää, että siedetään vähän vaatimattomampaakin naista joka sen mahdollistaa.
Ei kannata antaa munan päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle miehelle säännöllinen seksi on niin tärkeää, että siedetään vähän vaatimattomampaakin naista joka sen mahdollistaa.
Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on sitä heikompaa ainesta. Ehkä yhteiskunta on jo liiankin hyvä, kun ei ole ongelmia niin ei opi kantamaan vastuuta. Ja jos ei osaa ottaa vastuuta, on vaikea kuvitella hankkivansa lapsia.
Nykyinen Suomi on yksi ihmiskunnan historian menestyneimpiä ja toimivimpia yhteiskuntia.
Jos me olemme sitä "heikompaa ainesta", niin olisi mielenkiintoista tietää mikä kansakunta siinä tapauksessa on "vahvaa ainesta".
No ei sukupuuttoon kuoleva ja ylipainoinen kansa mitenkään voi olla parempaa ainesta. Kyllä ne vahvemmat ihmiset tulevat kolmansista maista, joissa ovat joutuneet kokemaan kovia ja silti selvinneet. Jos olet koskaan käynyt vaikka slummissa niin tiedät mitä edes hengissä pysyminen siellä vaatii.
Älykkyys on perinnöllinen ominaisuus ja suomalaiset ovat Euroopan älykkäin kansa. Muualla ihmiset ovat keskimäärin tyhmempiä. Slummissa selviytyminen ei vaadi älykkyyttä, vaan enemmänkin itsekkyyttä, kykyä varastaa tai puolustaa itseään väkivallalla. Nämä ovat huonoja ominaisuuksia länsimaissa, vaikka olisivat olleet hyviä ominaisuuksia muualla.
On ikävää kun naiset eivät täytä elämän velvoitettaan äiteinä. 😥
Vierailija kirjoitti:
Miehet on jättäneet sen aina tekemättä. Ehkä niiden olisi aika aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet esittävät ongelman ja ratkaisun asiaan. Naiset eivät ota kantaa asiaan mitenkään vaan pelkästään demonisoivat nämä miehet. Miten monta kertaa tämä ollaan nähty?
Eikö vastaus ollutkaan sellainen kuin olisit halunnut? Kyllähän täällä on kannanottoja. Ehkäpä tuo ratkaisu ei ollut ihan loppuun asti mietitty minkä miehet esittivät. Se oli ainoastaan heidän omasta henkilökohtaisesta näkökulmasta esitetty, eikä siinä huomioitu lainkaan toisia osapuolia.
Niin se näissä aina ongelmaksi muodostuu. Ne miehet eivät kuuntele kenekään muun näkökulmaa, etenkään niiden kokemusasiantuntijoiden jotka vosivat kertoa miten asiat oikeasti menee. Koska joku outo kalavertaus.
Hakattu nainen ei voi kertoa tällä palstalla että miehet hakkaavat kaikki naiset.
Itseasiassa naiset ovat tilastollisesti väkivaltaisempia kuin miehet! Vähäisempien ruumiinvoimien ja heikomman ajattelun ansiosta naisten väkivallalla on kuitenkin useimmiten lievemmät seuraukset. Lähes kaikki lapsenmurhat, lasten pahoinpitelyt ja myrkyttämiset ovat naisten käsialaa, kuten myös suurin osa kotiväkivallasta.
Jo on taas tuubaa. Naiset on keskimäärin 15% älykkäämpiä kuin miehet. Mitä väkivaltaan tulee niin useinmiten on kyse naisesta joka on ajettu äärimmilleen ja pitkään jatkuneen parisuhde/ kotiväkivallan uhri. Mies pahoinpitelee huvikseen, nainen kun puolustautuu tai kun siltä menee hermot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamalaa😳 en edes minä joka oon palstan sonni, olis tullaista tuollaista tuoda julki.
Ruvetaan sitten tekeen niitä lapsia.
Huomenna alkaa piiritys..
mies54v
Miehet ovat muuttuneet ja seksuaalisesti kiinnostavia on liian vähän. Ihan tiedetään hormonitasojen laskeneen. Moni nuori nainenkin ajattelee vain miesten rahoja koska kiinnostavia on liian vähän.
Itse jään melko suurella todennäköisyydellä lapsettomaksi eikä se minua haittaa suuntaan eikä toiseen.
Se miksi jään lapsettomaksi johtuu nyt vain siitä etten ole koskaan seurustellut ja tuskin koskaan tulen seurustelemaan koska pärjään sekä viihdyn näin oikein hyvin. Seksi on oikeastaan ainoa juttu mihin minä naisia tarvitsen, sukupuolella ei muuta merkitystä ole.
M32
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat muuttuneet ja seksuaalisesti kiinnostavia on liian vähän. Ihan tiedetään hormonitasojen laskeneen. Moni nuori nainenkin ajattelee vain miesten rahoja koska kiinnostavia on liian vähän.
Väitän että suurin syy sanomaasi "muutokseen" on ihan se että yhteiskunta,arvot yms on muuttunut todella paljon vuosien aikana joten siinä samalla myös ihmiset muuttuu.
Nykymaailma on täysin erilainen kuin mitä se oli vaikka 1980-luvulla.
Hormonitasot on laskenut ja olisiko saksalainen tutkimusryhmä ylen dokkarissa aiheesta sanonut että miesten testosteroinitasot vaihtelee ympäristön mukaan sekä tietyt kemikaalit laskee niitä.
Miksi tavismies ei kelpaa pullukkanaisille..?
Pullukkanaiselle kelpaa vaan akateeminen atleettimies..
Vierailija kirjoitti:
Oliskin se lapsen hankkiminen aina vaan uskaltamisesta kiinni.
Itse en uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskin se lapsen hankkiminen aina vaan uskaltamisesta kiinni.
Itse en uskalla lähestyä vastakkaista sukupuolta.
Miksi et uskalla? Samanlaisia me muuten ollaa paitsi ulkonäkömme on erilainen sukupuolten välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on jättäneet sen aina tekemättä. Ehkä niiden olisi aika aloittaa.
Mies ei pysty tulemaan raskaaksi ja olemaan äiti, sorry.
Jos kaikki vain tajuaisivat olettaa itsensä lähtökohtaisesti huonoiksi, olisi suomella edessä loistava tulevaisuus?