Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen teille kaikille lenkkeilyä

Vierailija
06.01.2023 |

Se on ilmaista ja hauskaa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa varsinaisesti lenkkeillä, siis että menisin ja hölkkäisin jonkun tietyn reitin. Miltei joka päivä menen tuosta takapihalta metsään ja samoilen ympäriinsä koiran kanssa useamman tunnin.

Vierailija
22/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hk:n lenkillä. Matkas kertyi 5 m jääkaapille ja takaisin.

T. Hetero-Raimo54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä aloittaa taas lenkkeily. Talvella ei suuremmin innosta, koska paikat joko tosi liukkaita tai lumikinosten alla.

Huvittaa miten ihmiset jaksavat keksiä tekosyitä päästää itsensä lösähtämään. Minä olen liikkunut aina. Jopa ollessani vankina kotona kahden pienen lapsen kanssa.

Oletko kuullut nastapohjista? Entä talvisaappaista? Oikeilla jalkineilla ei todellakaan haittaa liukkaus tai hangessa kahlaaminen. Etkö voi kävellä sateessa kun lastut? Auringossa kun tulee kuuma? Et varmaankaan.

Sivusta. Mua ainakin pelottaa liukkaalla lähteä jopa niillä nastoilla. Lisäksi ne on epämukavat ja kipeyttää jalkoja (no hommaa paremmat,en hommaa ei ole varaa). Ja jo viiden sentin lumikerros hidastaa menoa yllättävän paljon.

Kesähelteellä en hlvetissä lähde ulos nääntymään.

Pieni sade ei haittaa. Eniten pidän aikaisista syys- ja kevät aamuista. Ensimmäiset kevät lenkit just sulaneella asfaltilla 😊

Luulin,että nyt talvella pääsisi paremmin ulos lenkkeilemään, mutta kelit vaihtuu koko ajan.

Kotona crosstrainer jota ahkerasti käytän,mutta kaipaisin maastoon juoksemaan.

Vierailija
24/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilin eilen Alkoon. Pari kilometria suuntaansa. Tänään en lenkkeile vaan nautin eiliseltä reissulta hakemiani juomia.

Vierailija
25/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lenkkeilen, mutta ei se ilmaista oleollut.

Eri vaatteet jokaiselle vuoden ajalle, kengät maaston mukaan ja niitäkin pitää joskus uusia. Jos ei ole kunnon juoksukenkiä niin rikkoo itsensä ja säät vaihtelee niin paljon ettei ikinä oikein tiedä miten pukeutua.

Vierailija
26/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisi vielä lenkille keretä. Ei onnistu.

Hommia on niin paljon; lumien kolaus pihasta vie joskus jopa pari tuntia päivässä, polttopuiden haku liiteriltä (johon ne ensin on heitellyt kasasta), kotitöiden teko ja kesällä kolauksien tilalla on nurmikon leikkuu. Kaupassa käynti jne.

Eiköhän oma kiintiö liikunnasta tule ihan ns. hyötyliikunnasta. Olen jo ihan poikki, kun kaiken teen. 

Vierailija
27/27 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lenkkeillä, jalka ei kestä. Olen hoikka ja hyväkuntoinen, mutta niin vain juoksu on aiheuttanut rasitusvamman, joka ei parane, vaikka jalka on leikattukin. Juoksu on laji, jossa on riskinsä, siksi sitä ei kannata suositella aina ja kaikille. Kaikkien keho ei kestä lenkkeilyä. Kävely ja esim uinti ovat parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän