Arvioi ulkonäkösi.
Kommentit (66)
1 Ruma vanha läski, huono iho, kyömynenä. Näytän noita-akalta.
5. En ole nähnyt paljonkaan itseäni videolta, joten en edes tiedä miltä livenä näytän. Tiedän että olen ilmeikäs, kasvoni olevat eloisat, en ole puunaama. Kun peilin edessä seisoo ja ottaa ilmeitä, se ei ole totuudenmukainen vaikutelma silloin. Vitoseen asti yllän varmasti, hymyillessäni olen oletettavasti ihan miellyttävän näköinen. Toisaalta, minulle on annettu palautetta ylimielisestä ilmeestäni, jota en itse tiedosta omaavani, mutta uskottava se on kun niin sanotaan. Suvussa muitakin joilla sama vika. En silti halua syyttää geenejä, noita parkoja. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Arvioi 1-10? Mikä siis on se 1 ja mikä 10? Kuka sen määrää?
Minä ainakin pidän itsestäni tosi paljon. Olen just hyvä omana itsenäni enkä haluaisi muuttaa mitään - tai hetkinen - haluaisin olla pitempi! Olen 168 cm mutta halaisin olla 172-173 suunnilleen. Ei haittaisi vaikka vähän pitempi.
Olen saanut paljon haukkuja siitä että olen erittäin hoikka. Anorektikko, zombi, elävä kuollut; nimityksiä joita olen kuullut. En ole vaalea ja sinisilmäinen, päin vastoi tumma ja tummasilmäinen.
Koska olen hoikka olen pienirintainen ja takapuoleni on pieni. Valtavia turn off-asioita valtaosalle, minulle ei. Tämä on minun kroppani joka jaksaa palvella minua kunhan pidän siitä hyvän huolen. En iki nä haluaisi alistaa sitä turhille operaatioille enkä väkisin repiä ja muokata jotta se "kelpaisi" jollekin muulle!
Omaan elämääni huolin heidät joille olen ihminen, jotka pitävät ja jopa rakastavat minua ihmisenä, ei tietynlaisena kroppana tai tisseinä tai p-rseenä. Ja minulla on ollut onni kohdata juuri sellaisia ihmisiä.
En voisi ajatella alistua olemaan hyväksytty jonain tietyn kokoisena takapuolena tai tietynlaisina rintoina, tai tietynlaisena ties minä. Olen elävä kokonaisuus, ihminen, en lihakimpale.
En minäkään pidä kaikista enkä kaikkia elämääni halua. Suurin osa on samantekeviä ja sitten on nämä rakkaat ihmiset jotka tekevät elämästä elämisen arvoisen. Muista viis. Miksi yhdentekevät tyypit vaikuttaisivat elämääni?
Olen saanut onnekseni erittäin hyvän itsetunnon ja terveen rakkauden omaa itseäni kohtaan. Silloin myös toisten hyväksyminen, pitää heistä tai ei, on itsestään selvää eikä sitä tarvitse edes miettiä.
Elää ja antaa toisten elää.
Nainen kolmissakymmenissä
Harvoin näkee tällä palstalla näin fiksua tekstiä, kiitos!
Komea kympin arvoinen kauhtuneen variksen pelättimen vierellä pellolla kiikarilla katsottuna.