Arvioi ulkonäkösi.
Kommentit (66)
En lukenut muita kommentteja vielä, mutta arvioni: 9.
Perustelut:
Olen ikäisekseni (45 v).) hyvässä kuosissa. Hoikkana pysynyt, paksut pitkät vaaleat hiukset (ei harmaata), suht rypyttömät kasvot (naururypyt tulee kyl), naama ei roiku, symmetriset kasvonpiirteet, valkoiset hampaat, ei silmälaseja, hyvä ryhti, persoonallinen tyyli, ei varsinaisia pahoja vikoja paitsi peffaa ja reittä voisi treenata vielä kapeammaksi ja oikeassa sääressä pieni suonikohju. Työkaverit luulleet jopa (max.) 7 vuotta nuoremmaksi :D
Vierailija kirjoitti:
-10
Olen lihava, kädet ja kyljet täynnä arpia koska nuorena revin ihoani stressin takia ja aiheutin haavoja ja revin sitten niitä rupia.
Mulla kans, paha traumatausta, sairastuin psykoottiseen masennukseen jo 11 vuotiaana ja jouduin suljetulle osastolle. Kyljet ja kädet täynnä arpia ja syviä viiltoja ja nyt 24 vuotiaana tuntuu pahalta ja vaikea käsittää kun miettii jonkun 11 vuotiaan kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Perustelut:
Olen ikäisekseni (45 v).) hyvässä kuosissa. Hoikkana pysynyt, paksut pitkät vaaleat hiukset (ei harmaata), suht rypyttömät kasvot (naururypyt tulee kyl), naama ei roiku, symmetriset kasvonpiirteet, valkoiset hampaat, ei silmälaseja, hyvä ryhti, persoonallinen tyyli, ei varsinaisia pahoja vikoja paitsi peffaa ja reittä voisi treenata vielä kapeammaksi ja oikeassa sääressä pieni suonikohju. Työkaverit luulleet jopa (max.) 7 vuotta nuoremmaksi :D
9 omassa ikäluokassa vai yleisesti?
9 yleisesti on käytännössä mahdottomuus 45+ ikäiselle.
2. Moni on sentään sanonut, että mulla on kauniit silmät. Muuten susiruma hukkapätkä.
5
Olen 47 v, pysynyt hoikkana ja melko hyväkuntoisena. Toki vaatteiden alta paljastuu aika selluliittinen pehva. Huonointa ulkonäössäni on kasvot. Pyöreät, taikinaiset, liikaa ihoa ja kudosta, ei mitään piirteitä. Aina ollut ruma naama. Ehkä tuo 5 on liikaakin...
Mies 37. Arvosana 8
Plussaa:
-Urheilullinen hoikka kroppa.
-Poikamainen ulkonäkö. Ikäisekseen nuorekas. En ole ukkoutunut yhtään.
Miinusta
- Aika perus. Ei mikää komistus, mutta ei mikää rumiluskaan.
Sanotaan vaikka 7. Reilu kolmekymppinen, painava mutta en tilava, aktiivikuntoilija.
Olen tosi luomu kaikin puolin, en halua käyttää ylimääräisiä aineita. Komea saatan olla, kaunis tuskin.
Ja olen siis sika, eikun mies.
8-9 ja senkun paranee kun ukoilta hiukset ja hampaat tippuu
M 54
0 täysi nolla, ruma, lihava, ällöttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelut:
Olen ikäisekseni (45 v).) hyvässä kuosissa. Hoikkana pysynyt, paksut pitkät vaaleat hiukset (ei harmaata), suht rypyttömät kasvot (naururypyt tulee kyl), naama ei roiku, symmetriset kasvonpiirteet, valkoiset hampaat, ei silmälaseja, hyvä ryhti, persoonallinen tyyli, ei varsinaisia pahoja vikoja paitsi peffaa ja reittä voisi treenata vielä kapeammaksi ja oikeassa sääressä pieni suonikohju. Työkaverit luulleet jopa (max.) 7 vuotta nuoremmaksi :D9 omassa ikäluokassa vai yleisesti?
9 yleisesti on käytännössä mahdottomuus 45+ ikäiselle.
Kuulostaa itserakkaalta ja oksettavalta, mutta nuorena olin 10. Nyt omassa ikäluokassani 9.
Vierailija kirjoitti:
Mies 37. Arvosana 8
Plussaa:
-Urheilullinen hoikka kroppa.
-Poikamainen ulkonäkö. Ikäisekseen nuorekas. En ole ukkoutunut yhtään.
Miinusta
- Aika perus. Ei mikää komistus, mutta ei mikää rumiluskaan.
uuuuu... kelpais mulle.
5. Perus suomalainen perus mies, ei huono eikä hyvä.
Annan kouluarvosanaksi 6. Mulla on todella rumat kasvot, olen vihannut näitä teini-iästä asti. Nätti kroppa kuitenkin pelastaa, olen pitkä ja hoikka ruumiinrakenteeltani. N42
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään
mies jonka etunimi mieleen ei jää
mies jonka kasvot ovat raastinrautaa hioneet
2/10
45N, ei varaosia, omat hienot hampaat, ei edes naururyppyjä. Parhaimmillaan 10, vähintään 9.
Paino on tarkalleen pituus -110.
9. Komeat kasvot ja useimmille riittävästi pituutta (184). Kroppa ok-kondiksessa. Piste lähtee siitä, ettei sikspäkki enää näy.
Olen 42-vuotias ja ulkonäöllisesti täysi nolla. Huono iho, aknearpia, couperosa. Joinain päivinä iho näyttää hyvältä mutta saattaa yhtäkkiä muuttua ihan hirveän näköiseksi. Punoitus näkyy meikkivoiteenkin läpi, ja useimmat meikit ärsyttävät ihoani. Nyt iho tuntuu vähän paremmalta, kun lopetin meikkaamisen ja käytän ainoastaan apteekin vihertävää kosteusvoidetta.
Kasvoni ovat neliömäiset ja leveät, silmät lähellä toisiaan ja otsani liian iso. Öinen hampaiden narskuttelu on kasvattanut leukalihaksia ennestään. Keskellä isoa naamaa on pienehkö nenä, joka on toiselta puolelta kyömy ja toiselta pottu.
Rasvaisen ihon ansiosta kasvoista olen melko rypytön, mutta kaulaan on ilmaantunut ryppyjä. Rasvailen kaulan ihoa ahkerasti, mutta silti minusta on tulossa hirveä kalkkunakaula.
Hiukseni ovat kauniin väriset ja luonnontaipuisat, mutta ovat alkaneet harveta päälaelta. Syynä on ilmeisesti sairastelu, masennus ja stressi.
Olen siis huonoihoinen harmaahiiri ja lirutukka. Kaiken kruunaa ujo hissukkamainen luonne ja jatkuva punastelu.
Kroppa on ok, mutta kasvoni ovat kamalat.
Arvioi 1-10? Mikä siis on se 1 ja mikä 10? Kuka sen määrää?
Minä ainakin pidän itsestäni tosi paljon. Olen just hyvä omana itsenäni enkä haluaisi muuttaa mitään - tai hetkinen - haluaisin olla pitempi! Olen 168 cm mutta halaisin olla 172-173 suunnilleen. Ei haittaisi vaikka vähän pitempi.
Olen saanut paljon haukkuja siitä että olen erittäin hoikka. Anorektikko, zombi, elävä kuollut; nimityksiä joita olen kuullut. En ole vaalea ja sinisilmäinen, päin vastoi tumma ja tummasilmäinen.
Koska olen hoikka olen pienirintainen ja takapuoleni on pieni. Valtavia turn off-asioita valtaosalle, minulle ei. Tämä on minun kroppani joka jaksaa palvella minua kunhan pidän siitä hyvän huolen. En iki nä haluaisi alistaa sitä turhille operaatioille enkä väkisin repiä ja muokata jotta se "kelpaisi" jollekin muulle!
Omaan elämääni huolin heidät joille olen ihminen, jotka pitävät ja jopa rakastavat minua ihmisenä, ei tietynlaisena kroppana tai tisseinä tai p-rseenä. Ja minulla on ollut onni kohdata juuri sellaisia ihmisiä.
En voisi ajatella alistua olemaan hyväksytty jonain tietyn kokoisena takapuolena tai tietynlaisina rintoina, tai tietynlaisena ties minä. Olen elävä kokonaisuus, ihminen, en lihakimpale.
En minäkään pidä kaikista enkä kaikkia elämääni halua. Suurin osa on samantekeviä ja sitten on nämä rakkaat ihmiset jotka tekevät elämästä elämisen arvoisen. Muista viis. Miksi yhdentekevät tyypit vaikuttaisivat elämääni?
Olen saanut onnekseni erittäin hyvän itsetunnon ja terveen rakkauden omaa itseäni kohtaan. Silloin myös toisten hyväksyminen, pitää heistä tai ei, on itsestään selvää eikä sitä tarvitse edes miettiä.
Elää ja antaa toisten elää.
Nainen kolmissakymmenissä
Sanon 1, koska se on AP:n asettaman asteikon pienin luku. Itse antaisin omasta ulkonäöstäni miinusta, jos se mahdollista olisi. Olen rehellisesti sanottuna sysiruma ja vastenmielinen otus kaikin tavoin. Jotain hyvää mainitakseni: minulla on suorat varpaat vaikka suvussa kulkee epämuodostuneiden varpaiden kirous.
Vaihtelee seiskan ja ysi puolen välillä päivästä, katsojasta, vaatetuksesta jne. riippuen.