Arvioi ulkonäkösi.
Kommentit (66)
2,5.
Plussat:
- ihan ok kasvonpiirteet
- hoikka ja hyväkuntoinen
- tyyliasiat omassa ikäluokassa keskivertoa paremmalla tolalla
- hiusraja ei ole vielä paennut
Miinukset
- 172cm
- hoikka
- sirohkot kädet
- hampaat hieman kellertävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvioisin Ap. Arvioi omasi. En palaa keskusteluun.
Onpa sinulla heikko itsetunto
Ap
Entä ap itse?
5. En ole mikään missi. Tällane lyhyt persjalkainen, ei hirveen lihava, ei erityisen muodokas, mutta on mussa jotain sellaistakin, joka vastakkaisessa sukupuolessa saa aikaan kiinnostusta, mutta se taitaa enemmän riippua siitä miten käyttäytyy kuin siitä minkä näköinen on.
Vierailija kirjoitti:
2,5.
Plussat:
- ihan ok kasvonpiirteet
- hiusraja ei ole vielä paennutMiinukset
- 172cm
- hoikka
- sirohkot kädet
Onpa surullisen alhainen lukema. Miten voi olla, ei kuulosta ollenkaan oikealta numerolta kun katsoo tuota listaa.
Saako 10/10 pistettä jos oma ulkonäkö ei häiritse ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2,5.
Plussat:
- ihan ok kasvonpiirteet
- hiusraja ei ole vielä paennutMiinukset
- 172cm
- hoikka
- sirohkot kädet
Onpa surullisen alhainen lukema. Miten voi olla, ei kuulosta ollenkaan oikealta numerolta kun katsoo tuota listaa.
Kuulostaa ihan realistiselta.
Lyhyt, hoikka ja sirot käden kaupan päälle. Huonoin mahdollinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Omaa arvioita ap pyysi.
5 naiset tuntuu pitävän erittäi komeana ja viehättävänä, itse pidän normaalina. onhan luoja suonut symmetriset kasvot, on vahva leuka ym,leveät hartiat kapea pylly, ei vatsakumpua, mutta on maailma täynnä komeampiakin. siksi 5.
5 tai 6.
180cm 70kg.
Jäntevä, muttei erityisen lihaksikas, kuin pirinisti tai Joaquin Phoenix Joker-leffassa.
Ulkonäkö: hipinretku, pitkät ruskeat, kiharat hiukset, pukinparta, tummat silmänaluset, poissaoleva ja omissa ajatuksissa kulkeva perusilme.
Hyvin on pysynyt sinkkuna.
M29
Vierailija kirjoitti:
5 naiset tuntuu pitävän erittäi komeana ja viehättävänä, itse pidän normaalina. onhan luoja suonut symmetriset kasvot, on vahva leuka ym,leveät hartiat kapea pylly, ei vatsakumpua, mutta on maailma täynnä komeampiakin. siksi 5.
Symmetriset kasvot viittaavat usein onnellisuuteen. Masennus aiheuttaa kasvojen oikean puolen roikkumista, joka aiheuttaa epäsymmetriaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sellaiset rujot, maskuliiniset ja vähän rumatkin kasvot voivat olla miehellä todella komeat.
Sanoisin 10, olen tyytyväinen itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Epäsymmetriset kasvot.
Kaikenlainen symmetria ei ole hyväksi. Symmetrisyys X-akselin suhteen ei ole toivottavaa.
1/10
Ikä 48
Pitkä
Iso nenä
Pieni alaleuka
Roteva ruumiinrakenne
Leveät hartiat
H-mallinen kroppa
Ohuet hiukset (aina)
Pistäkää pahemmaksi
Vaihtelee fiiliksen mukaan, mitä ajattelen itsestäni, 8 tai 9. Minulla on pitkä, paksu vaalea tukka, osaan meikata, ihonhoito on minulle erittäin tärkeää ja ihoni onkin aika virheetön tämän ansiosta, olen normaalipainoinen, tykkään pukeutua maanläheisiin väreihin eli ruskeaan ja erityisesti vihreään, joka korostaa silmieni vihreää väriä, tyylissäni haen "söpöyttä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Omaa arvioita ap pyysi.
Voisi siis sanoa, että se kuinka paljon oma ulkonäkö haittaa elämää asteikolla 1-10 = tasosi.
Rumat kasvot