Arvioi ulkonäkösi.
Kommentit (66)
Varmaan joku 6.5.
Eli hieman yli keskitason
Plussat:
-olen 30 vuotias mutta normaalipainossa, melkein alipainon rajalla
-olen pitkä ja vartalo on muuten sopusuhtainen
-hiukset hyväkuntoiset
-ei näppyjä tai epäpuhtauksia juuri koskaan, vaalea kalpea iho
-siniset "kauniiksi kutsut" silmät
Miinusta
-huonot ja kellertävät hampaat
-huono ryhti
-isot jalat koska olen pitkä
-ei korkeita poskipäitä jne. "pyöreät kasvot" joiden vuoksi näytän nuoremmalta (voi toki tulkita plussaksi)
En osaa arvioida.
Olen lähes super joskus. Ja joskus en.
Miksi arvioisin Ap. Arvioi omasi. En palaa keskusteluun.
Ylipainoa, huono iho ja hiukset, rumat hampaat, pienet silmät, rumat piirteet
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvioisin Ap. Arvioi omasi. En palaa keskusteluun.
Onpa sinulla heikko itsetunto
Ap
Vierailija kirjoitti:
-25
Koska olen niin jäätävä narttu.
Minäkin pistän miinukselle. Tukka sekaisin, hikinen ja väsynyt töistä. Huulet rohtunut pakkasesta ja silmänympärysihokin varmaan kuiva kun ne vuotaa koko ajan ulkona. En halua katsoa peiliin että tarkemmin voisin kuvailla.
Jos pukeudun nätisti, olen ihan mukavan näköinen vähän vanhempi nainen. Mitään numeroita ei tässä iässä enää anneta.
-10
Olen lihava, kädet ja kyljet täynnä arpia koska nuorena revin ihoani stressin takia ja aiheutin haavoja ja revin sitten niitä rupia.
7.
Hyvä luusto, liikaa rasvaa, kaunis suu, mitättömät silmät. Isot tissit myös laihana. Ok perse. Pienet kädet ja jalat, sopusuhtainen yleisesti. Hyvännäköinen alapää, jos sellaiseksi mitään voi sanoa.
Muistutan yhtä eläintä mutta en nyt sitä sano.
Vierailija kirjoitti:
Muistutan yhtä eläintä mutta en nyt sitä sano.
Iso ihmisapina?
6,5
Moni on kehunut nätiksi, mutta vähän jo ikä alkaa verottaa. Luonnostaan hyvät piirteet kasvoissa, ei tekohärpäkkeitä. Kivat pitkät hiukset. Hyvät hampaat.
Kropasta miinuspisteet. Rinnat hyvän kokoiset, ja paino normaali. Mitään muuta hyvää ei sitten olekaan.
Olen 47 - vuotias mies.
Hyvin feminiiset piirteet kasvoissa.
185 cm. Perus kauneusihanne miehelle. 8 -pack.
Pitkät jäntevät lihakset, isohko penis.
Alan kaljuuntumaan, kuntoliikunta ei enää maistu. Esim. kielen oppiminen tuntuu ylivoimaiselta - katson Netflixia mielummin.
Iso perse - siis ihan höttö. En tiedä miksi - faijalla samanlainen. Tuplamaisteri.
Ehkä 8.
Mietin vikojani - ehkä 7.
-25
Koska olen niin jäätävä narttu.