Lahjoitin 33 tuhatta tyttärentyttären säästötilille
Että pääsee yksityiseen osastohoitoon psykiatrian puolelle.
T. Vanha isoisä
Kommentit (62)
Eihän noita lahjoituksia kukaan tutki ellei joku käräytä. Omatunto voi kolkuttaa eikä saa nukuttua.
3 vuoden välein saa lahjoittaa verottomasti 4999€. Muistakaa käyttää tämä verohyöty jos ylimääräistä rahaa. Meillä aina isovanhemmat ja vanhemmat lahjoittaa 3 vuoden välein. Ei rahoja kannata verottajalle antaa.
Onko Suomessa olemassa yksityisiä psykiatrisia sairaaloita?
33 000 Intian rupiaa = 379,8 €, ei tuolla kyllä pitkään ketään hoideta.
Olitpa sinä kiltti. Parasta olisi kuitenkin ollut antaa ne rahat käteisenä, niin olisitte selvinneet lahjaveroitta.
Eikös pankki ala kyselemään noin isojen siirtojen kohdalla? Ja ehkä kantelee verottajalle?
Tytön isä ei osaa sijoittaa, ei osaa matematiikkaa, ei osaa käyttää rahaa.
Muita kyllä syyttää samoista asioista.
Siksi annoin tytölle suoraan. Tyttö on avautunut minulle perhesuhteista. Kulissiperhe.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noita lahjoituksia kukaan tutki ellei joku käräytä. Omatunto voi kolkuttaa eikä saa nukuttua.
Hah, pankit kyyläävät nykyään kaikkea yksityishenkilöiden rahaliikennettä ja tekevät yhteistyötä verottajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Veroja menee mukavasti.
Ei mene ellei itse ilmoita tai joku asiasta tietävä kantele.
Pankit eivät oma-aloitteisesti tiedota verottajalle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, pankit kyyläävät nykyään kaikkea yksityishenkilöiden rahaliikennettä ja tekevät yhteistyötä verottajan kanssa.
Harhaluulo. Rahanpesun estämiseksi saattavat kysellä maksajalta syytä maksulle, siinä kaikki.
Veronmaksajat ovat lahjoittaneet minulle 200000 euroa että olen saanut hoitoa valtion mielisairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa olemassa yksityisiä psykiatrisia sairaaloita?
Ei.
Vieläkö sulla Eero on rahaa, vai oliko vävy pohjaton tasku!
Vierailija kirjoitti:
Tytön isä ei osaa sijoittaa, ei osaa matematiikkaa, ei osaa käyttää rahaa.
Muita kyllä syyttää samoista asioista.
Siksi annoin tytölle suoraan. Tyttö on avautunut minulle perhesuhteista. Kulissiperhe.
Voihan palopääpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siirrellyt rahaa useita kertoja isojakin summia sukulaisen tilille eikä koskaan ole pankista tullut mitään kyselyä. Viestiin vain kirjoitan jonkun syyn "rahat autonkorjaukseen tai rahat lumilinkoa varten".
Kannattaa ns. lainata. Tekee velkakirjan ja sitten vaan jättää perimättä lainaa takaisin. Ei sitä kukaan lainanantajan puolesta velkomaan rupea.
Nyt tuli soitto tytöltä. Salaisesta toisesta numerosta.
Verottajalta voi hakea ennakkopäätöksen lahjoitettavan omaisuuden (esim. asunto) verotusarvosta. Tällöin tietää etukäteen kuinka paljon veroa tulee maksettavaksi.