Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä on pillussa tärkeitä?

Vierailija
05.01.2023 |

Mitä on pillussa tärkeitä?

Miehet, mitä on pillussa tärkeitä?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Stubb sanoisi, siinä on kolme tärkeää pointtia:

1. se kuuluu henkilölle jota kohti tunnen vetoa

2. sen ympärillä on voimakkaat lantionpohjalihakset

3. se on kaunis ja herkullisen näköinen

Vierailija
2/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että herkkyys. Se että pillu reagoi hyväilyihin, näyttää halunsa ja ottaa aktiivisesti otetta sormista tai kalusta.  Silloin mies tietää olevansa oikeasti haluttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluetooth

Vierailija
4/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku ja tuoksu.

Vierailija
5/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se herkkyys on. Pillun pitää antaa kantajalleen sellaisia värinöitä, jotka suorastaan pakottavat paljastamaan pillun ja alkamaan touhuamaan sen kanssa. Ei siitä värkistä muuten ole mitään iloa, kenellekään.

Vierailija
6/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se missä pillu on kiinni

Vierailija
7/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tärkein!?

Todellako, olen aina pitänyt sitä että omani näyttää tosi kauniilta ihan mitättömänä asiana.

Vierailija
8/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen nuolumiehiä, niin vastaan että vähäkarvaisuus ja tuoksu. Jos on rehottava puska ja voimakas, pistävä haju, niin ei tee mieli nuolla.

Vierailija
9/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä? Mitä siellä nyt voisi olla? Ehkä tampponi...

Vierailija
10/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö?  Eihän pillun ulkonökö vaikuta mitenkään siihen miltä pillu tuntuu kalusta ja haluaako pillu kalua. 

Vierailija
11/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se on minun kyvyin ja taidoin tyydytettävissä ja on oikeanlaisessa ihmisessä kiinni.

M32

Vierailija
12/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö?  Eihän pillun ulkonökö vaikuta mitenkään siihen miltä pillu tuntuu kalusta ja haluaako pillu kalua. 

Mutta vaikuttaa siihen haluaako kalu pillua.

Vierailija
13/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  pakko vastata tähän sen verran että itse "PILLULLA" EI  MITÄÄN TEE  jos ei ole , TUNTEITA JA RAKKAUSSUHDETTA siihen itse kantajaan (eli parisuhde). Eli jos ja kun saat sellaisen OIKEAN parisuhteen, elä päästä siitä irti, vaan laita kaikki siinä kuntoon myös seksi , sitten olet taivaassa. Näin minä uskon. Mut se vaatii pitkän parisuhteen ja onnellisuuden siihen että kaikki toimii. Sen jälkeen kukaan puhu enää peniksestä eikä pillusta. Vaan se kaikki on juuri sitä täydellisyyttä vain ja ainoastaan kahden rakastavan ihmisen välillä.

Vierailija
14/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tiukkuus!

Vierailija
15/31 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttöjärjestelmä mihin se pillu on kytketty...

Vierailija
16/31 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mieheni puolesta että tiukkuus. Mies on itsekin sanonut että joutuu tekemään töitä että pääsee sisälle.

Hän ei ole suhteemme aikaan edes katsonut pillua kertaakaan. Ei anna suuseksiä eikä koske sormin. Panee vaan. Joten ei se voi olla mikään muu kuin tiukkuus. Hän ei koskaan näe pillua, tuntee vain, mutta se riittää hänelle.

Vierailija
17/31 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan mieheni puolesta että tiukkuus. Mies on itsekin sanonut että joutuu tekemään töitä että pääsee sisälle.

Hän ei ole suhteemme aikaan edes katsonut pillua kertaakaan. Ei anna suuseksiä eikä koske sormin. Panee vaan. Joten ei se voi olla mikään muu kuin tiukkuus. Hän ei koskaan näe pillua, tuntee vain, mutta se riittää hänelle.

Estynyt mies vai kaappihomo?

Vierailija
18/31 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea koko ja syvyys, oikea kosteus ja liukkaus, siedettävä tuoksu, ulkonäky, väri, ei pillupieruja, kaunis kantaja jne.

Vierailija
19/31 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikeaa tietää etukäteen aina vaan, oisko kyseessä jotain hekumallista ja himokasta? Ikään kuin, kypsää kauraa poimittavaksi, nämä itsesiittoiset ihmispolot, haarukkoineen? Ehkä. Tai jos ymmärrät samoin, tämän kys.tarkoituksen? Sama on myös näiden tekopillujenominaisuudet. Jos, tai kun sellaisesta joku ihmisenpuolikas vaan edes nauttii? En tiedä, itse olen aito hetero seksi ihminen, aitoakti on luonnollisinta seksi, ilman mitään tekopillujatahi niillä pelaamisia, vaan onhan noita varmaan jokunen noissa nykyihmisissä, ihmisraukoissa. Joka tarpeen? Kait.. käyvät niin monet metodit ja konstit. Seksissä..

Vierailija
20/31 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin vulvan ulkonäkö vaikuttaa sen kiihottavuuteen.