Miehet, mitä on pillussa tärkeitä?
Kommentit (31)
1. Missä se on kiinni
2. Miten tiukka se on
3. Miltä se näyttää (tää ei ole enää mikään iso juttu).
Että sitä saa kerran tai pari vuoteen.
Kyllä se on tuo ihminen kokonaisuutena, noita irto pimeroita voit ostaa kaupasta mieleisen.
JOHNDOE kirjoitti:
Kyllä pakko vastata tähän sen verran että itse "PILLULLA" EI MITÄÄN TEE jos ei ole , TUNTEITA JA RAKKAUSSUHDETTA siihen itse kantajaan (eli parisuhde). Eli jos ja kun saat sellaisen OIKEAN parisuhteen, elä päästä siitä irti, vaan laita kaikki siinä kuntoon myös seksi , sitten olet taivaassa. Näin minä uskon. Mut se vaatii pitkän parisuhteen ja onnellisuuden siihen että kaikki toimii. Sen jälkeen kukaan puhu enää peniksestä eikä pillusta. Vaan se kaikki on juuri sitä täydellisyyttä vain ja ainoastaan kahden rakastavan ihmisen välillä.
100 % hyvä vastaus. Ihana mies. T. Eräs nainen
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö? Eihän pillun ulkonökö vaikuta mitenkään siihen miltä pillu tuntuu kalusta ja haluaako pillu kalua.
Tottakai vaikuttaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Luuletko, että naisesta seksi on nautinnollista jos miehellä on hyvä kokoinen kulli, mutta naama niin kuin virtahevolla, ääni kimittävä kuin tein1h omolla ja jalassa verkkostayupit? Kullihan se tuntuu hyvältä pillussa kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö? Eihän pillun ulkonökö vaikuta mitenkään siihen miltä pillu tuntuu kalusta ja haluaako pillu kalua.
Tottakai vaikuttaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Luuletko, että naisesta seksi on nautinnollista jos miehellä on hyvä kokoinen kulli, mutta naama niin kuin virtahevolla, ääni kimittävä kuin tein1h omolla ja jalassa verkkostayupit? Kullihan se tuntuu hyvältä pillussa kumminkin?
Luulen. Jos rujolla miehellä on komea 20cm kulli ja vieressä adoniksen näköinen mies jossa popsinakki jalkojen välissä, niin ensimmäinen näyttää kummasti miehisemmaltä mieheltä.
En osaa sanoa onko tärkeintä. Mutta mukavahan se olisi jos se kostuisi.
1. Henkilö joka kantaa sitä
2. Että sitä saa säännöllisesti
3. Tuntuma
4. Ulkonäkö, tykkään hieman isommista sisemmistä häppäreistä
5. Haju ja maku. Tyykkään nuolla ja imeä.
6. Siisitty karvoitus
Olen kokeillut vain 164 erilaista. Kaikista ole nauttinut täysillä. Poikamiehillä sen saamisessa on työtä.
Kun taas ukkomiehillä sen saaminen on ehkä varmempaa, mutta vaihtelu niukempaa.
Ainoa asia jota en koskaan halua on posliinit ja tatuoidut naiset.
Imutehokkuus.