Ylen kannatusmittaus: Perussuomalaiset kiilasi SDP:n ohi kakkoseksi
Nyt on hyvät mahdollisuudet kovaan loppukiriin, autoilijoiden kannattaa todellä nyt äänestää jotta mahdollisuus estää jättikorotukset autoilun veroihin saamalla PS hallitukseen!
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Alkaako taas ama hyvinvointivaltion alasajo kuin Sipilän aikaan? No kansa saa mitä haluaa!
Jos köyhä äänestää oikeistoa joka avoimesti hekumoi leikkauslistoilla niin saa kyllä mitä ansaitsee, ei voi mitään.
Ei kateeksi käy seuraavaa hallitusta, oli kokoonpano mikä hyvänsä. Valtio velkaantuu ja köyhtyy kovaa vauhtia. Itärajan takainen uhka ja uho tuntuu voimistuvan koko ajan. On myös tehtävä todella kovia päätöksiä väestön demografian pakottamana. Keväällä aloittava hallitus tullaan muistamaan kurjien juttujen hallituksena. He joutuvat tekemään päätöksiä, jotka näkyvät Suomessa 2030-luvulta eteenpäin.
Näistä lähtökohdista jo nyt voi sanoa, että tulevien vaalien voittaja tulee olemaan seuraavien vaalien takuuvarma häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saataisiin holtittomaan velanottoon jotain tolkkua kaapuporukka pois täältä.
persut vois potkasta vaikka madagaskarille
Vihreiden ja vasemmiston johtama Berliini on oivallinen varoitus myös suomalaisille:
Vihreiden ja vasemmiston johtama Berliini on luisumassa kaaokseen" - Yle 04.01.2023
Berliini saa kovaa kritiikkiä uudenvuoden mellakoista, joissa loukkaantui kymmeniä poliiseja ja pelastustyöntekijöitä
Berliinin poliisi kertoi tiistai-iltana, että valtaosa mellakoinnista pidätetyistä oli m muuttajia. Poliisin ja pelastustyöntekijöiden kimppuun käytiin muun muassa ilotulitteilla ja räjähteillä.
--- Pienempiä mellakoita oli myös muissa Saksan kaupungeissa.
Pelastustyöntekijät ovat kertoneet saksalaismedialle että heidän kimppuunsa käytiin, kun he saapuivat sammuttamaan kaduille sytytettyjä roska-astioita ja muita barrikadeja. - - - - 145:llä Berliinissä mellakoinnista pidätetyistä 45:llä on Saksan kansalaisuus. Kaikkiaan pidätettyjä oli 18 eri kansalaisuutta, muun muassa syyrialaisia ja afganistanilaisia. Valtaosa oli miehiä."
https://yle.fi/a/74-20011420
nyt menee jo aika kaukseksi jos helsinkiä ja berliiniä aletaan vertailla
Vierailija kirjoitti:
Ei kateeksi käy seuraavaa hallitusta, oli kokoonpano mikä hyvänsä. Valtio velkaantuu ja köyhtyy kovaa vauhtia. Itärajan takainen uhka ja uho tuntuu voimistuvan koko ajan. On myös tehtävä todella kovia päätöksiä väestön demografian pakottamana. Keväällä aloittava hallitus tullaan muistamaan kurjien juttujen hallituksena. He joutuvat tekemään päätöksiä, jotka näkyvät Suomessa 2030-luvulta eteenpäin.
Näistä lähtökohdista jo nyt voi sanoa, että tulevien vaalien voittaja tulee olemaan seuraavien vaalien takuuvarma häviäjä.
mutta jos perussuomalaisia kuuntelet niin kaikki ongelmat häviävät nopeammin kuin kaljapullon ehtii juoda kun perussuomalaiset ovat hallituksessa
vai käykö kuten Soinin aikaan että huomaavat parissa kuukaudessa että eivät osaa mitään ja pitävät suunsa kiinni ja keskittyvät matkusteluun?
Suomalainen sosialismi on kriisiytymässä. Vaalien kolmostila olisi karvas tappio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, me saadaan porvarihallitus ja alkoholivero, tupakkavero, bensavero, dieselvero, jätevero, arvonlisävero, sosiaaliturvamaksut ja kaikki maksut nousevat! Palkkaverotus ja pääomatulovero laskevat vastaavasti eli hyötyjinä tulemme olemaan me 15% suomalaisista! äänestäkää kokoomusta kuten minäkin!
Eli käyttäjä maksaa? Kuulostaa minun korvaani ihan hyvältä ja oikeudenmukaiselta.
niinkö, onpa hyvä että iloisia maksajia on. Entäpä persuissa, 2 euroa kaljasta, taitaa tulla aika myrsky!
No minä olen persu ja voisin maksaa viinipullosta pari euroa enemmän. Ei tuo ole tavalliselle kohtuukäyttäjälle mikään summa. Kaljaa en juo.
älä yritä, tiedän että siitä se puolueen hajaantuminen alkaa kun uskallatte tupakka- tai alkoholiveroon koskea, mutta varoitettu on, se oli se asia jolla Soinikin ajettiin ulos puolueesta
Väärin. Operaatio "Soini ulos" alkoi helmikuun 2016 alussa, koska jätti kuuntelematta kentän ääntä erään syksyn 2015 asian vuoksi. Kesän kuviot 2017 oli vain asian loppunäytös.
Hyvä esimerkki mille tahansa puoluejohtajalle mitä tapahtuu, jos mieltyy liikaa oman ahterinsa hautomiseen ministeriaudissa ja unohtaa miten siihen asemaan on päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen sosialismi on kriisiytymässä. Vaalien kolmostila olisi karvas tappio.
hallitus on KOK - SDP -VIHR - RKP
Persuille murskavoitto, niin ne ei tarvitse kuin kd:n kaveriksi hallitukseen.
Ei tarvitsisi nöyristellä kokkareille.
Täältä mun ja miehen ääni ainakin. Ehkä aikuiset lapsenikin äänestävät. On heillekin turvalliset kadut tärkeitä ja koulut kun saavat omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, me saadaan porvarihallitus ja alkoholivero, tupakkavero, bensavero, dieselvero, jätevero, arvonlisävero, sosiaaliturvamaksut ja kaikki maksut nousevat! Palkkaverotus ja pääomatulovero laskevat vastaavasti eli hyötyjinä tulemme olemaan me 15% suomalaisista! äänestäkää kokoomusta kuten minäkin!
Eli käyttäjä maksaa? Kuulostaa minun korvaani ihan hyvältä ja oikeudenmukaiselta.
niinkö, onpa hyvä että iloisia maksajia on. Entäpä persuissa, 2 euroa kaljasta, taitaa tulla aika myrsky!
No minä olen persu ja voisin maksaa viinipullosta pari euroa enemmän. Ei tuo ole tavalliselle kohtuukäyttäjälle mikään summa. Kaljaa en juo.
älä yritä, tiedän että siitä se puolueen hajaantuminen alkaa kun uskallatte tupakka- tai alkoholiveroon koskea, mutta varoitettu on, se oli se asia jolla Soinikin ajettiin ulos puolueesta
Väärin. Operaatio "Soini ulos" alkoi helmikuun 2016 alussa, koska jätti kuuntelematta kentän ääntä erään syksyn 2015 asian vuoksi. Kesän kuviot 2017 oli vain asian loppunäytös.
Hyvä esimerkki mille tahansa puoluejohtajalle mitä tapahtuu, jos mieltyy liikaa oman ahterinsa hautomiseen ministeriaudissa ja unohtaa miten siihen asemaan on päässyt.
Tämä lienee virallinen historia, Soinin lähtölaukaus oli jo hallitusneuvottelujen jälkeen ja puolueen sisäinen oppositio vain odotti tilaisuuttaan heittää vanha oppi-isä pois johdosta
Riikkakaan ei paljon pysty tekemään kun on jo vaara että heivataan ulos. Perussuomalaiset ovat vain sen verta riitaista sakkia että homma on täysin mahdoton eli jos PS hallitukseen menee se on vuoden tai kahden juttu kun homma hajoaa käsiin ja sitten roikutaan vallassa kuten nämä siniset. onko Riikka jo miettinyt väriä uudelle puolueelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saataisiin holtittomaan velanottoon jotain tolkkua kaapuporukka pois täältä.
persut vois potkasta vaikka madagaskarille
Vihreiden ja vasemmiston johtama Berliini on oivallinen varoitus myös suomalaisille:
Vihreiden ja vasemmiston johtama Berliini on luisumassa kaaokseen" - Yle 04.01.2023
Berliini saa kovaa kritiikkiä uudenvuoden mellakoista, joissa loukkaantui kymmeniä poliiseja ja pelastustyöntekijöitä
Berliinin poliisi kertoi tiistai-iltana, että valtaosa mellakoinnista pidätetyistä oli m muuttajia. Poliisin ja pelastustyöntekijöiden kimppuun käytiin muun muassa ilotulitteilla ja räjähteillä.
--- Pienempiä mellakoita oli myös muissa Saksan kaupungeissa.
Pelastustyöntekijät ovat kertoneet saksalaismedialle että heidän kimppuunsa käytiin, kun he saapuivat sammuttamaan kaduille sytytettyjä roska-astioita ja muita barrikadeja. - - - - 145:llä Berliinissä mellakoinnista pidätetyistä 45:llä on Saksan kansalaisuus. Kaikkiaan pidätettyjä oli 18 eri kansalaisuutta, muun muassa syyrialaisia ja afganistanilaisia. Valtaosa oli miehiä."
https://yle.fi/a/74-20011420nyt menee jo aika kaukseksi jos helsinkiä ja berliiniä aletaan vertailla
Se mikä on Berliinissä nyt on aikanaan myös täällä, ihan samat muslimiheimot ja klaanit siellä rettelöivät valtiota vastaan kuin Ruotsissakin ja joita asutetaan myös Suomeen. Suomessa heidän lukumääränsä on vielä niin pieni, että näkyy vain yksittäisiä oireita kuten pääkaupunkiseudulla palavia autoja, roadmaneja ja levottomia kouluja, Supon seuraamien muslimien vuosittain lisääntyvää määrää. Viimevuotinen suuri Poliisia kohtaan ollut turvallisuusuhka oli sekin muslimien aiheuttama ja vinkki tuli Saksan suojelupoliisilta. Suomesta myös lähti Syyriaankin väkilukuun suhteutettuna eniten ihmisiä Euroopasta joten ota pääsi pois pensaasta viimeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi nöyristellä kokkareille.Täältä mun ja miehen ääni ainakin. Ehkä aikuiset lapsenikin äänestävät. On heillekin turvalliset kadut tärkeitä ja koulut kun saavat omia lapsia.
No nyt meni jo aika paksuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako taas ama hyvinvointivaltion alasajo kuin Sipilän aikaan? No kansa saa mitä haluaa!
Jos köyhä äänestää oikeistoa joka avoimesti hekumoi leikkauslistoilla niin saa kyllä mitä ansaitsee, ei voi mitään.
Olen köyhtynyt kovasti tämän hallituksen aikana. Miten se on mahdollista?
Siten, kun tämä vassarivetoinen hallitus lahjoi vain jo muutenkin rikkaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi nöyristellä kokkareille.Täältä mun ja miehen ääni ainakin. Ehkä aikuiset lapsenikin äänestävät. On heillekin turvalliset kadut tärkeitä ja koulut kun saavat omia lapsia.
No nyt meni jo aika paksuksi
Mikä kohta? Rohkea rokan syö kuule.
Vierailija kirjoitti:
tulee talousvaalit. Sosialisteilla ei ole kuin yksi lääke, lisää velkaa mikä on tietysti täysin kestämätöntä. Talouden osalta sosialistien ainoa argumentti tulee olemaan, ettei velan määrällä ole merkitystä edes mastodonttisen velkaantumisen jälkeen. Jokainen rationaalinen ihminen tajuaa, ettei julkistalous ole kestävällä pohjalla vrt. Ruotsi, Viro tai Tanska
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se. Melkeinpä seuraavat neljä vuotta kannattaa puolueen olla oppositiossa räksyttämässä. Tulevalla hallituspohjalla ei tule olemaan minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä kansan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää perussuomalainen.
Aina voi vaihtaa maata tai palata kotimaahansa.
Nyt kun Ruotisissa PS:n sisarpuolue on vallankahvassa, alkaa sieltä valumaan Suomeen ei toivottua kansan osaa vielä lisää. On tärkeää saada Perussuomalaiset hallitukseen hyvällä äänisaaliilla, jotta saadaan kiristettyä myös Suomen maahan muutto säännökset, Tanskan tavoin. Kuten Presidenttimmekin uuden vuoden puheessa varoitteli ei ole hyvä olla liian höveli näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, kun tämä vassarivetoinen hallitus lahjoi vain jo muutenkin rikkaita!
ja äänestät sitten oikestoa? huutonaurua! Olethan lukenut miten oikeisto haluaa kiristää pienituloisten verotusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää perussuomalainen.
Aina voi vaihtaa maata tai palata kotimaahansa.
Nyt kun Ruotisissa PS:n sisarpuolue on vallankahvassa, alkaa sieltä valumaan Suomeen ei toivottua kansan osaa vielä lisää. On tärkeää saada Perussuomalaiset hallitukseen hyvällä äänisaaliilla, jotta saadaan kiristettyä myös Suomen maahan muutto säännökset, Tanskan tavoin. Kuten Presidenttimmekin uuden vuoden puheessa varoitteli ei ole hyvä olla liian höveli näissä asioissa.
ai nyt se Ruotsi kepaakin esikuvaksi kun ennen olette ihailleet tuota itäsuuntaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, kun tämä vassarivetoinen hallitus lahjoi vain jo muutenkin rikkaita!ja äänestät sitten oikestoa? huutonaurua! Olethan lukenut miten oikeisto haluaa kiristää pienituloisten verotusta?
Ollaankohan luettu samoja kirjoituksia? Mä olen huomannut vain, että oikeisto haluaa keventää ansiotulon verotusta kaikilta. Siis myös pienituloisilta. Mun mielestä se on vain hyvä asia, jos ansiotulojen verotus kevenee. .
Ja tänä kuluneena lähes neljänä vuotenako hyvinvointivaltiota on paranneltu? Uskokoon ken haluaa, sinulla ei selvästikään ole lapsia etkä vielä tarvitse terveydenhuollon säännöllisiä palveluita.