Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen kannatusmittaus: Perussuomalaiset kiilasi SDP:n ohi kakkoseksi

Vierailija
05.01.2023 |

https://yle.fi/a/3-12687314

Nyt on hyvät mahdollisuudet kovaan loppukiriin, autoilijoiden kannattaa todellä nyt äänestää jotta mahdollisuus estää jättikorotukset autoilun veroihin saamalla PS hallitukseen!

Kommentit (332)

Vierailija
121/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tärkeintä ettei Suomesta tule sotatannerta ja osa Putinin Venäjää.

Putinin hyökkäys Suomeen estetään jos Suomi pääsee Natoon.

Turkki ja Unkari vastustavat sosialismia eivätkä hyväksy sosialisti Suomen Nato jäsenyyttä.

Suomi ei pääse Natoon jos Suomea johtaa sosialistit.

Eli äänestän vaaleissa PS tai KOK.

Luulisi että moni punikkikin haluaa elää itsenäisessä länsimaassa eikä Venäjän alusmaassa.

Vierailija
122/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki ja Unkari vastustavat sosialismia eivätkä hyväksy sosialisti Suomen Nato jäsenyyttä.

Putin hyökkää joka tapauksessa Suomeen jos ei pääse Ukrainassa eteenpäin.

Jo Lenin sanoi aikanaan, että ”kokeile pistimellä, jos on pehmeää työnnä, jos on kovaa, lähde pois”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schwab ei tykkää. Juurihan sannali kävi ympäri mailmaa tekemäs diiliä koronaöyhöjen kaa? Tarvitaan keskusjohtoinen digi-hiilirajoitin kaikille, ihmiset eivät osaa ajatella itse järkevästi, luottakaa globaaliin tulevaisuuteen.

Vierailija
124/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka menee oikein "epäkohtia korjaamaan", tuleeko samaa sotkua kuin 2015 - 2019 kun viimeksi "korjasivat epäkohtia"?

Vierailija
125/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi vaihtoi heti sosialistihallituksen oikeistohallitiukseen jotta pääsee Natoon.

Näyttääkin siltä että Ruotsi menee yksin Natoon ja Suomi jää vastarannalle Venäjän kanssa.

Meidän perheen taloprojekti odottaa kunnes Suomeen on turvallista rakentaa. Eli Nato jäsenyyttä.

Vierailija
126/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten kannatus lisääntyy naisten parissa linkin artikkelin mukaan.

Persut vastustaa itsemäärittelylakia, jonka perusteella kuka tahansa mies voisi vaihtaa sukupuolensa juridisesti naiseksi. En halua, että lapsilleni opetetaan koulussa, että sukupuoli määräytyy jonkun muun kuin biologian perusteella. Siksi seuraavissa vaaleissa ääneni menee perussuomalaisille.

Vierailija
127/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka persut voittaisi vaalit, ei silti välttämättä ole hallituksessa. Tarvitsisi löytää tarpeeksi samanmielinen hallituskumppani. Veikkaan, että se miten viimeksi kävi on nostanut heillä kynnyksen tehdä kompromisseja liian korkealle.

Paremmin sanittuna; pitäisi löytää tarpeeksi pöljä että persujen kanssa hallitukseen menisi

Vierailija
128/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaus murisee kirjoitti:

Schwab ei tykkää. Juurihan sannali kävi ympäri mailmaa tekemäs diiliä koronaöyhöjen kaa? Tarvitaan keskusjohtoinen digi-hiilirajoitin kaikille, ihmiset eivät osaa ajatella itse järkevästi, luottakaa globaaliin tulevaisuuteen.

Kukaan ei ajattele täysin itse.

Omaan ajatteluun vaikuttaa asiat mistä on kiinnostunut.

Toisia kiinnosta liskoihmiset ja salaliitot, toisia taas luonnonsuojelu hinnalla millä hyvänsä.

Toisia kiinnostaa vain oma napa, toisia taas muut ihmiset oman elämän kustannuksella.

Toiset haluaa valtaa ja rahaa vaikka muiden kustantamana, toisille riittää vähempi.

Vierailija
129/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka menee oikein "epäkohtia korjaamaan", tuleeko samaa sotkua kuin 2015 - 2019 kun viimeksi "korjasivat epäkohtia"?

Purra haluaa valtaa.

Tosin mä luulen, että ei osaa käyttää sitä 🤷

Vierailija
130/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saataisiin holtittomaan velanottoon jotain tolkkua kaapuporukka pois täältä.

Vierailija
131/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saataisiin holtittomaan velanottoon jotain tolkkua kaapuporukka pois täältä.

persut vois potkasta vaikka madagaskarille

Vierailija
132/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putin hyökkää joka tapauksessa Suomeen jos ei pääse Ukrainassa eteenpäin.

Jo Lenin sanoi aikanaan, että ”kokeile pistimellä, jos on pehmeää työnnä, jos on kovaa, lähde pois”.

Ensi kesään mennessä Ukrainan suurhyökkäys pakottaa Putinin solmimaan aselevon. Sen jälkeen Putinin armeija ottaa happea vuoden tai kaksi ja marssii sitten Suomeen. Eli hyökkäys Suomeen tulee tapahtumaan seuraavan hallituksen aikana.

Vierailija
133/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klaus murisee kirjoitti:

Toisia kiinnosta liskoihmiset ja salaliitot, toisia taas luonnonsuojelu hinnalla millä hyvänsä.

Toisia kiinnostaa vain oma napa, toisia taas muut ihmiset oman elämän kustannuksella.

Toiset haluaa valtaa ja rahaa vaikka muiden kustantamana, toisille riittää vähempi.

Aivan. Mua kiinnostaa luonto ja hyvinvointi - siksi perussuomalaiset.

Vierailija
134/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klaus murisee kirjoitti:

Oma ajattelu loppuu kokonaan jos Suomesta tulee osa Putinin Venäjän imperiumia. Sen jälkeen oikea totuus tulee Kremlin televisiosta.

Vierailija
135/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla uusi " jytky " persuille. Sitä toivon ja meiltä tulee kaksi ääntä. Uusia.

Vierailija
136/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bensa maksaa 2,5 euroa litra kun nämä veijarit pääsvät hallitukseen ja diesel alkaa lähennellä 3 euroa mutta jos kansa näin haluaa niin onko väärin

Että ole juuri seurannut mitä puolueissa puhutaan ja mitä asioita ajetaan.

Juurikin toisin päin. Vihreitten tavoite on tuo esittämäsi.

Vierailija
137/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni pakkaa ja lähtee Madagaskarille jos vaalien jälkeen Suomea ei hyväksytä Natoon.

Vierailija
138/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tulla uusi " jytky " persuille. Sitä toivon ja meiltä tulee kaksi ääntä. Uusia.

se olisi aivan loistava! parissa vuodessa ehtisivät sotkea asiat samoin kuin Soini ja historia toistaa taas itseään. Olethan huomannut että sama kähinä ja tappelu on käynnissä kuntatasolla ja maakuntatasolla mutta otetaan me poppareita ja katsotaan kuka savustetaan seuraavaksi ulos!

Vierailija
139/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni pakkaa ja lähtee Madagaskarille jos vaalien jälkeen Suomea ei hyväksytä Natoon.

Olen aina ihmetellyt mitä persut täällä tekee, eikö heitä todella voi karkottaa?

Vierailija
140/332 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin toivoisin kuulevani vaalikeskusteluissa puolueille kysymyksen: mikä on nainen? Voiko joillain naisilla olla penis? Se olisi pätevää median työskentelyä ja antaisi äänestäjille mahdollisuuden tehdä sen tiedon perusteella päätöksen äänestyskopissa. Oma ääneni menee tämän perusteella perussuomalaisille seuraavissa vaaleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi