Ravintolat, hotellit, ruokapaikat pistävät ovia säppiin kiihtyvää tahtia
Kommentit (49)
Kyllä niistä osa joutaakin lopettaa, joka nurkalla hotelli ja ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se maran äijä alkaa kohta vinkumaan tukia. Sen jälkeen "taiteilijat". Tavis kansalainen ei saa mitään koskaan.
Pätkiikö muisti? Tuplalapsilisä on enää pelkkä muisto?
Entä kampaamot, kosmetologit, hierojat? Noista tingitään ekana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se maran äijä alkaa kohta vinkumaan tukia. Sen jälkeen "taiteilijat". Tavis kansalainen ei saa mitään koskaan.
Mikä estää sinua ryhtymään taiteilijaksi tai grillinpitäjäksi? Ja pakkoko sinun on Suomessa asua, jos ei mikään kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
yhyy aina mua sorretaan
Jaa. Ei noihin ollut ennenkään varaa
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä, mutta näissä yleensä vähän henkilökuntaa, jos vertaa esim. hotelli, keikkapaikat jne.
Ei haittaa kunhan vain kaupasta saa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua ryhtymään taiteilijaksi tai grillinpitäjäksi? Ja pakkoko sinun on Suomessa asua, jos ei mikään kelpaa?
Se koira älähtää..
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei noihin ollut ennenkään varaa
No, joillain ollut, koska noita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkiikö muisti? Tuplalapsilisä on enää pelkkä muisto?
Senhän sai vain lapselliset.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että naiset tinkivät kauneudesta missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunis mutta olen jo korona-aikana kättänyt kampaamon pois. Olen kuullut että en ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos pitää valita sähkölasku tai kosmetologikäynti, niiin uskot sen olevan kosmetologi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vaan peruskäsittelyt ja/tai kotivärjäys, tai hiusvärejä ollenkaan. Käyntivälit pitenee.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä sanos sitä maran marisijaa äijäksi.
Kävisin kyllä lounaalla, mutta minun rytmiini aukioloajat ovat liian aikaiset. Jos pääsisi sisään klo 15 saakka, niin olisin todella onnellinen ja kylläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunis mutta olen jo korona-aikana kättänyt kampaamon pois. Olen kuullut että en ole ainoa.
20 vuotta olen leikannut ja värjännyt omat hiukset. Töissäkin tuli viikossa asiakkailta useampia kehuja hiusteni väristä. Viimeksi kun kävin kampaajalla ilmaisena värimallina, ei kukaan huomannut.
Muistan kun henri alen syytti ja solvasi rokottamattomia ja nyt ulisee lehdessä kulujen noustessa. Hänen ravintoloille en toivo menestystä vaan päinvastoin.