Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-KUUMEILIJAT, VKO 35***

25.08.2008 |

Kolmoset uuteen viikkoon

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uuden viikkopinon pitkästä aikaa.

Kauhee lentsu iski päälle eilen illalla =( dokka on dukossa ja keuhkot, kurkku kipeenä ja pientä lämpöä. Sairaslomalla siis, huomiselle sain ajan lääkäriin. Varmaan tulee antibiootti-kuuri, uskoisin kun nää keuhkot on todella arat ja rohisee.

Testasin vielä tänäänkin halpistestillä (malttamaton kun olen) ja nyt en oikein saanu siihen juurikaan mitään, vaan haamujen haamua näyttää. Siinä ei ole edes väriä. Täytynee vaan odotella vielä pari päivää ainakin... kunhan vaan tulis toivottu tulos ja pysyis tätsykkä pois =)

Nyt nukkumaan ja potemaan lentsua.

mp73, kp 26

Vierailija
2/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei vuma siirry odotuspuolelle! Täti saapui hiljaa hipsutellen to-pe ja lauantaina jo lainehti. Luulenpa kokeneeni kemiallisen, koska ehdin testata jomotusten vuoksi to aamuna ja haaleaa plussaa näytti. Mutta se siitä..

Onnea tuutille ja prinsessat2:lle! Puhaltakaapa meille nyt niitä plussatuulia, et mekin päästäis...

Tsemppiä piinaajille, etenkin mp73! Mulla on täällä varpaatkin pystyssä puolestasi...

Nyt takaisin töihin. Palataan..

vuma yk 2, kp 3/25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon vielä sekasin, vaikka eilen illalla tein testin, joka näytti plussaa! :) Jotenkin tiesin, että olin raskaana, en vaan pessimistisenä viitsinyt liikoja toivoa! Oikein selvä plussa sitten pärähti! Punainen viiva kuin mikä! Oli kp42 eilen. Negatestin tein kp35! Eihän tätä voi ymmärtää, onko tää nyt muka totta! Meille tulee mukamas huhtikuussa vauva!! Kyllä ne mun unet viimeisen 3 vkon aikana oli jotain enneunia sitten varmaan! ;) Kun näin muutamia synnytysunia, imetysunia ja yhessä unessa tein raskaustestin joka näytti plussaa!!

Varasin lekurin ensi viikolle. Ajattelin käydä tarkistamassa, että onko pieni salamatkustaja siellä varmasti hyvissä asemissa! :) Ihan epätodellista!! :)

Taidan piakkoin myös siirtyä odottajien puolelle, mutta vielä kurkkailen varmaan täälläkin! :)

prinsessat2: paljon onnea plussasta!! :)

mp73: toivon puolestasi, että haamujen haamu muuttuisi pian plussaksi! Tsemppejä odotteluun ja jännittelyyn! :)

vuma: voi surkeus, kun täti meinaa tulla kylään! Haleja täältä sulle ja kovasti jaksamista!!

Plussatuulia kaikille kolmatta kuumeileville! ++++++++

T. PikkuKeiju rv 6+ :)

Vierailija
4/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(taas minä täällä kurkkimassa...)

Toivon todella paljon teille vihdoin plussaa! *Plussapuhallus!!!* -> -> -> :)

Terveisin; Mimmi rv.15+1

Vierailija
5/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussaneille!! =)

Ja kovasti peukutuksia mp73!!! :)))

ON: tänä aamuna sain ovisplussan (kotitesti.fi:n ovistesti on kyllä hyvä, parempi kuin Fertest). Olin laskenut, että ovis on jo sunnuntaina, mutta eipä hätiä mitiä, koska perjantaina ja lauantaina tuli puuhailtua (tuli vähän innostuttua liikaa...) ettei sitten sunnuntaina olisi jaksanut enää. Mutta tänään sitten pitäisi taas jaksaa "urheilla".

En nyt pysty kovin paljon kirjoittamaan, kun hartiat on ihan jumissa ja pyörryttää ja on huono olo. :( Yritäpä tässä olotialssa sitten kotihommia tehdä. Saatikka sitten jotain muutakin... ;-)

Plussarikasta viikkoa! =)

Kp 15 tai 16/26-30, yk 13

Vierailija
6/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mutta sitäkin mukavampaa on kuulla plussauutisia. Onnittelut vaan Pikkukeijulle!

Nyt pitäisi pohjatyö raskaaksi tulemista ajatellen olla kunnolla hoidettu. Sänkykammarpuuhista ei ole lipsuttu missään olosuhteissa. Vielä kun jaksaisi muutaman kerran rytkäistä ihan varmuuden varalle :)

Tänään luin netistä, että yli kolmikymppisten hedelmällisyys laskee merkittävästi. Olen kyllä tämän tiennytkin, mutta nyt on tuntunut jotenkin omituiselle koko asia. Että on jo siinä iässä, että alkaa mennä hitaasti "pilalle" tätä hedelmällisyyttä ajatellen.

Ja heti rupeaa panikoimaan, ettei välttämättä sitä kolmatta lasta koskaan tulekaan.

... Hirveää, jos mieheni tietäisi tästä hysteroinnistani. Onneksi jaan nämä toistaiseksi aiheettoman epäilyni vain teidän kanssanne, kanssasisaret :)

Toivottelen plussia ihan kaikille!

Vierailija
7/47 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera tikutus (kp 10,12,14,15,16,17,18,19,20 ja nyt 21) tuotti tulosta ja kaksi kaunista viivaa pärähti ovistestiin tänä aamuna. Nyt vatsa on TOSI turvoksissa ja nippailee (taas!) vasemmalta puolelta eli ei epäselvää: nyt on h-hetki käsillä. Huono homma on se, että petihommat hoidettiin pe, la ja sunnuntaina aamulla eli ei nyt ihan kohdalleen osunut. Täytyisi vielä tänään jaksaa ;)

Olen kuitenkin tosi tyytyväinen tuosta ovulaatiosta, koska meinasin jo vaipua epätoivoon (kuten saattoi viesteistäni arvata). Kovin vaan myöhään on ovis kiertoni pituutta ajatellen. No katsotaan mihin se kierto tällä kertaa asettuu. Hauska homma vaan se, että jos olisin tikuttelun lopettanut olisin varmaan odotellut menkkoja jo joskus kp 27 ja sitten jo ollut ihan pilvissä jos ja kun kierto venyy yli 30 päivän.

PikkuKeijulle paljon onnea ja peukkuja jatkoon. Muutenkin nyt on plussia muissakin pinoissa ollut paljon. Kiva juttu :)

2poj@näiti oli tänään tikuttanut oviksen ja samana päivänä ovisteltiin myös viime kierrossa. Ollaan siis samassa rytmissä :) Jos vaikka plussatkin päräytettäisiin nyt kumpikin.

Kaikille mukavaa alkanutta viikkoa ihana kesäisissä tunnelmissa. Jännitelläänpäs taas kuinka itse kunkin käy. Iiks.

MammaMia kp 21 / n.28 (nyt taitaa tulla jotain ihan muuta), yk 2

Vierailija
8/47 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA plussasta PikkuKeiju!!!! Sinulla meni pitkälle kp:t ennenkuin sait plussan, mutta todella kiva kuulla tällasia uutisia!! Onnea vielä kerran!

Vuma: Voi höhlä tuota tätiä =( ei sit tajunnu pysyä pois! Halit sinulle!

Mimmi75: Kiitos puhalluksista! Toivotaan että hönkäys auttoi =) Sinullakin jo rv15 menossa, näin se aika rientää huomaamatta!

2poj@näiti, Goikin ja MammaMia: Jaksuja pupuiluun!!!

Kiitos vaan kaikille tsempityksistä ja puhalluksista! Halit teille!

En tiedä, välillä tuntuu että täti tulee ja välillä taas on niiiiin raskautunut olo, en tiedä... Maltoin olla tälle päivälle testaamatta =) Mulla on kaapissa kaksi testiä vielä odottelemassa, että kp:t nousee. Kaamee flunssa päällä ja kuume oli eilen korkeimmillaan 38.2 ei paljon naurata. Mulla on lekuriin aika puolen tunnin päästä, saikkua pitää hakee.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

mp73, kp 27/27-???

Vierailija
9/47 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea Pikkukeijulle plussasta!! Tosi pitkälle kp:t kiipesi, mutta mitäs sillä väliä kun noin mukavaan tulokseen päätyi piinailu :) Onnea vielä kerran!

Ja ovista hyödyntämässäkin on todella moni tällä hetkellä... pistäkääs hetekat heilumaan ja keittiönpöydät kolisemaan ;)

Meikäläisellä on niinkin tylsä vaihe menossa kun kp 3. Joten ei mitään mihinkään suuntaan...

Nyt muuten saan hieman huokaista helpotuksestakin kun edellinen megakierto päättyi kuitenkin tätiin. Sain tänään kuulla että meillä olisi työpaikalla vähän illanistujaisia suunnitteilla reilun viikon päähän. Jos nyt olisin viime viikolla plussanut niin kukaan ei olisi uskonut mitään selityksiäni alkottomuudestani... enkä tosiaan olisi halunnut vielä silloin kertoa täällä töissä, varsinkin kun olen määräaikaisella sopimuksella vielä jonkin aikaan. Vakinaistamista on kyllä luvattu kun määräaikainen nyt on loppumassa, mutta mitenkähän olisi käynyt jos olisi raskaus paljastunut...

No, turha spekuloida kun nyt saan vielä ottaa pari sidukkaa silloin eikä kukkaan tiiä mittään suunnitelmista joita harrastetaan ennen ja jälkeen illanistujaisia (kun on ovis) ;))

t. Mannaryyni kp 3 / 30.

Vierailija
10/47 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jo syksyinen sää tuolla ulkona. Huomattavasti viilempää. No, minä tavallaan pidän syksystä vaikka alkaa olla iltaisin jo hämärää ja viileämpää.

mp73: kiitos tsempeistä! :) Pikaista paranemista sinulle! Minullakin tuntuu, että flunssa olisi tulossa: eilen oli selkä kipeä ja hartiat , ja nyt vähän kurkku kipeä. Kai se syysflunssa tännekin on tulossa. Pitää yrittää välttää Buranaa ja iottaa c-vitamiinia ym. tilalle. Panadoliahan sai ottaa?

ON ).(: Eilen sitten vielä päästiin puuhiin (vaikka oli selkä kipeä). Eikä ollut hankala edes houkutella mies petiin. ;-) No, nyt vaan taas katselalan ja odotellaan mitä tapahtuu. Vauva yritys kyllä pyörii koko ajan päässä. Miten pystyisi unohtamaan joksikin aikaa?

Vierailija
11/47 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin: onnea plussannelle/plussanneille!

Sitten.... tämä viikko on mennyt alusta asti ihan hanurilleen. Eilenä työpäivä oli suoraan h*lvetistä ja tänään sain kuulla, että ystäväni jonka olin tuntenut noin 15 vuotta, oli viime lauantaina menehtynyt liikenneonnettomuudessa. Ja jotta viikko vaan ei pääsisi jatkumaan paremmin, töissä tänäänkään mikään ei toimi,tekninen tuki on lomalla ja totta kai ohjelmien toimimattomuus on mun vika.

Häiden eteen sain tehtyä sen verran, että tilasin kutsut ilman tekstejä. Osui sopivat kohdalle näet.

Raskautuminen taas... tällä hetkellä tuntuu aivan toivottomalta. Mullakin kun tuota ikää alkaa olla (ens maanantaina, eli ensimmäinen syyskuuta, pärähtää 31 tauluun)... Nyt on kp 22/28-34. Eilenä vihloi kohdunpohjaa vähäsen, joten tottakai toivon että se olisi merkki raskautumisesta. Mitä todennäköisimmin ne menkat kuiten alkaa tuossa parin viikon päästä.

Masentaa... :(

Vierailija
12/47 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kovasti kolmatta lasta (tässä suhteessa ensimmäistä..) kuumeillaan... Pillerit jätetty pois jo toukokuussa. Jostain syystä ei vaan tämä elimistö toimi. Kuukautisia ei ole ollut ollenkaan pillerien lopetuksen jälkeen.. Nyt terolut-kuuri menossa,jospas auttaisi. Ostin jo ovistikkujakin,että vois sitten ovista bongailla,kunhan menkat tässä alkaisi... Huoh..

Vierailija
13/47 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa,

uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoonne. Tai uusi ja uusi, täällä vauvan palstalla aloin kuumeilla huhtikuussa kuukausipinoissa, sitten pidin pari kuukautta taukoa ja nyt aktivoiduin uudelleen ja löysin teidät. Meillä on kaksi tyttöä, 4- ja 6-vuotiaat ja nyt toivotaan kolmatta vauvaa. Itsellä vauvakuumetta on ollut reilut pari vuotta, mies lämpeni nyt vasta keväällä. Takana myös yksi yllätysraskaus 06, joka olikin tuulimuna. Parina ekana yrityskuukautena oli raskausoireita vaikka kuinka ennen menkkoja, parina viime kuukautena ei mitään. Edelliset raskaudet alkaneet helposti, nyt ensimmäistä kertaa oikein yritetään, ehkäpä se 3-kympin täyttyminen on alkanut vaikuttaa.

Nyt odotellaan ovista (jota en tunnista). Toistaiseksi en ole vielä turvautunut ovistikkuihin, mieli jo tekisi ;)

Onnea plussanneille!

Bamboe kp 11/29-35 yk 5

Vierailija
14/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jännääminen loppui eilen illalla koviin alavatsakipuihin ja pikkuhiljaa alkoi täti tihkumaan =( yön aikana alkoi kunnon vuoto, pas....

No onhan tässä kuitenkin positiivista se, että nyt ainakin tiedän että kroppa toimii ilman lääkitystä =) Maanantaina hormooniverikokeet ja sit 18.9. gynelle, vähän jänskättää että mitkä on tulokset ja näkyiskö nyt munasarjat, kun niitä ei alkukesästä löytyny ollenkaan ja epäilivät jo vaihdevuosiakin, kun kuukautisia ei näkyny yhtäkkiä 3kk... No toivotaan nyt että se oli vaan joku häiriö bd. Kierto näyttää normalisoituneen ton häiriön jälkeen, pari vika kiertoo ollu 27, 28 että aika hyvä. En tiedä pitäsköhän alkaa tikuttaan ovista (en ole ikinä tikuttanu) että tietäs että ovuloinko oikeasti, vaikka oireet kyllä aina viittaa siihen. No katsellaan ja kuulostellaan.

Olipas omaa napaa koko teksti...

Hyvää Venetsilialaista kaikille!!!

mp73, yk 21, kp 2/n.28

Vierailija
15/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia matkaan!!

@minni: +++++++ Joko testasit?

Tervetuloa uudet (ja uusvanhat) kuumeilijat!

Mp73: Voi rähmä! Onneksi jaksat olla toiveikas, ja niin pitääkin! Toivottavasti saisit lekurikäynniltä hyviä uutisia.

Itsekin olen tiedostanut iän tuoman hedelmällisyyden laskun, mutta jotenkin sitä ajattelee, ettei sitä ole vielä kuitenkaan ikäloppu (34v.)Toiveajattelua? Mulla on kavereita, jotka ovat synnyttäneet esikoisensa mun ikäisenä.

Omaa napaa nipistelee jo nyt, vaikka kiertopäiviä vasta 7.Mulla taitaa olla enemmän ongelma tämä lyhyt kierto, johon syön teroluteja. On muuten sekin mahdollisesti iän tuoma juttu..

t. vuma yk 2, kp 7/25

Vierailija
16/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kikkura mp73 :( Pidin niin kovasti sulle peukkuja.. Toivotaan että se plussa nyt sieltä sitten ensi kuussa tulisi.

Ikäkeskusteluun kannan minäkin korteni. Olen kuullut samaa että sitä vaikeampaa se raskautuminen on mitä vanhempi on itse. Mutta kun sitten toisaalta taas ensisynnyttäjien ikä nousee koko ajan... en kyllä vielä lyö hanskoja tiskiin ettei me 30 ja risat immeisetkin saataisi vielä kokea äitiyttä :) Toivon niin :)

Meikäläinen se täällä odottelee että pääsisi ovista hyödyntämään. Täti vetelee viimeisiään ja viikon päästä sitten pitäisi olla vipinää vällyjen välissä. Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi jo heti ensi viikon alussa ja pitkälle ohi oletetun oviksen. Jos taas käy kuten viime kierrossa että ovis tuleekin myöhässä verrattuna siihen, milloin sen pitäisi tulla. Tällä kertaa ei siis lopeteta ahkeraa puputtelua kun oletettu ovis on ohi.

Tervetuloa uusille kolmoskuumeilijoille ja mukavaa viikonloppua kaikille! Täälläpäin juhlitaan saarikaudenpäättäjäisiä :)

t. mannaryyni kp 6 / 30 (paitsi viimeksi oli 38)

Vierailija
17/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Olen aina välillä käynyt katselemassa 3-kuumeilijoiden kuulumisia ja nyt sitten taas itse mukaan kun omituisia tapahtuu ja en tiedä mitä ajattelisin ja kenelle puhuisin.

Pitää tosiaan miettiä mitä toivoo ja ajattelee. Jonkun aikaa sitten sain taas dillen tästä kolmannesta, johon mies ei oikein ole vielä lämmennyt. Sanoi että ensi keväänä voitais ajatella. No sen verran että pyörittelin päässäni tätä ihanaa ajatusta, niin nyt on menkat myöhässä ja oon ihan polla sekasin.

Me ei siis käytetä muita ehkäsyjä kuin vain laskeskellaan päiviä ja kun minä yleensä tunnen oviksen niin herkästi. On nyt pari vuotta toiminut näin. Maanantai-iltana alkoi menkkatunne ja tuli ihan vähäistä tuhrua, mutta siihen se tyssäsi. Eikä mitään vieläkään vaikka menkkojen piti alkaa jo tiistaina. Tein testin ke ja selkeä nega, kunnes testiajan ulkopuolella haalea viiva. Tein testin eilen illalla ja taas testiajan ulkopuolella nyt jo selkeämpi viiva ja kuitenkin nopeammin. ????? Nyt en malttaisi odottaa varmistusta että olenko vai enkö ole. Ja jos olen niin mitä sit??? Ja jos en ole, niin sekin vähän harmittaa. Tietysti olen huisin onnellinen jos tällainen ylläri meidän perhettä kohtaa. Ekaa tehtiin pitkään ja toka tärpähti heti. Tällä kertaa ei tarvinnut kuin ajatella mokomaa, jos nyt näin onnellisesti kävisi.

Onko kenelläkään tällaisia testiajan jälkeisiä viiva kokemuksia jotka olleet posti tai neg. ?? Huomisaamuksi on testi kaapissa odottamassa. HUI!!!

Kiitos kun jaksoitte jaaritteluani ja tuhannesti onnea plussanneilla ja tsemppiä kaikille sitä yrittäville.

-Callaway

Vierailija
18/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat tuli ja tälläkertaa ihan niinkuin ennenkin.. kivut ja kaikki.

kierroks tuli 25.. että oho. 4pvää etuajassa.

kp 2/25-29 yk 4 ja jää välistä. ensi kerralla sitten.

Vierailija
19/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: onko haalealla viivalla mitään merkitystä ovistikussa? Sain siis eilen ja tänään kaksi viivaa tikkuun, mutta toinen on haaleampi. Mitä tarkoittaa?? Onko ovis vai ei vieläkään?

Kiitos jos joku osaa vastata...

t. elinana kp 17/31

Vierailija
20/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon easy prediction ovistestin ohjeissa lukee: "tulos on negatiivinen mikäli toinen viiva huomattavasti control viivaa haaleampi". Samaa sanoo RSFU:n testin ohje: "mikäli toinen viivakontrolliviivaa haaleampi, virtsan LH-arvon kohoamista ei voida osoittaa. Tee testi uudelleen tulevina päivinä".

Meillä on pupuiltu tummilla ja vaaleilla viivoilla ihan varmuuden vuoksi !! ; )

Voi olla että testisi herkempi reagoimaan lh-tason muutoksiin, ja ovis olisi tuloillaan!

Korjatkaa joku asiasta paremmin tietävä !

Minä kyselisin: Millaista kiertoa KM:n jälkeen odoteltavis.. Perhesuunnittelusivuilla ovispäivää laskeskellessa se taulukko antoi päivämääriä lisäämällä 3viikon heitolla niit mahdollisia ovispäiviä...

Eli pitäisikö olla asialla 3viikkoa aktiivisesti ? ; )

=) mami kp8 (km:n tyhennyspäivästä lukien)