Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-KUUMEILIJAT, VKO 35***

25.08.2008 |

Kolmoset uuteen viikkoon

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista!!!! :)

Nyt oon jo jossain määrin tajunnut tilanteen, ihmeellistä ja kummallista, mutta niin se vain on! Aluksi tuli paniikkireaktio plussasta, että mitä nyt, että nytkö se jo tapahtui, miten kaikki tulee menemään, selvitäänkö tästä... Mutta nyt on niiiiiin ihana olo, ja kovasti toivon, että pikkuinen salamatkustaja pysyy mukana matkassa loppuun asti! Sain varattua ajan lekurille ensi viikoksi, niin saan varmuuden siitä, että kaikki on hyvin ja vauvanalku hyvissä lähtökohdissa.

@Minni, sullahan on aika jänskät paikat! bd bd bd Eikä se varmasti haittaisi, vaikka olisi "pyhästä hengestä" lähtenyt jotain sikiämään! ;)

Tsemppiä kaikille oviksen metsästykseen, tädin karkoitteluun ja plussan onkimiseen!

PikkuKeiju, rv 5-6 jotain??!! Kääks!!

Vierailija
42/47 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeFeis: Pahoittelut ystävän poismenon vuoksi, iso hali ja rutistus...

Piinaviikko sinulla näköjään alkaa, jaksuja!! bd

Niiksu83: Tervetuloa joukkoon!!

@minni: bd +puolesta!!!!! Jännittäää...!

ON: Antibioottikuurin sain eilen keuhkoputkentulehdukseen... Piti varuilta pyytää sellanen kuuri, jota voi syödä raskaanakin =) vaikken olekaan mutta ainahan on mahdollisuus =) Saikkua on torstaihin ja perjantaina pitäis kyetä töihin, katsotaan. onneksi kuume on laskenut. Tein tänään taaaas testin, nega =( ehkä aavistus jotain, viivanpaikka ei todellakaan muuta siis tulkitsen negaksi. Voi räkä näitä piinapäiviä!!! Mulla on maanantaina verikokeisiin ja sit 18.9. napolle aika, katsotaan taas että onko mun hormonitoiminta vielä hengissä. Tämä kierto on nyt eka terolut-kuurin jälkeen, ja vähän jänskättää että tuleeko täti vai jotain muuta vai ei mittää. Nähtäväksi jää. Tosta hormoonitoiminnasta, omasta mielestäni on ollu ihan normi kierto, oviksen tunsin (tikuttanut en ole koskaan, harkitsen paraikaa kylläkin) muutenkin on olo ollu sillee normaaliin kiertoon verrattuna. Katsotaan nyt sitten.

Tsempitystä muille kolmosille!!!!

mp73, kp 28/27-??? yk20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut ovista bongattua vielä, nyt kp 15/31. kaksi päivää olen tikutellut, ei mitään:/ Voiko noihin testeihin luottaa??!! Tilasin siis sieltä kotitesti.fi sivuilta tikut. Tulivat muuten päivässä postilaatikkoon! Kätevää!

Eilen mies kysyi, että olenko varma tästä kolmannesta..(meidän kaksi mukulaa kun vaan tappelee ja kiukkuaa ja ollaan kaikki oltu kipeitä ja väsyneitä...) Pani mut tosiaan miettimään tätä 'hanketta', mutta yön yli valvoessani päädyin jälleen kerran siihen, että KYLLÄ, haluan vielä yhden lapsen! :D Johan tuo meidän neitikin on sitten varmaan jo 3 täyttänyt ja poika jo yli viiden vanha..

Mikäli tästä nyt mitään tulee. Tuo PCO-diagnoosi kummittelee koko ajan päässä. Jos en ovuloikaan?? ja jos ovuloin, kiinnittyykö pikkunen lainkaan/kunnolla?

Huolia, huolia...joku heittti kommentin siitä 30-kympin rajapyykistä...noh, mulla on tasan 9 päivää aikaa olla 'kaksikymppinen';D

ja eikun tikuttelemaan...

elinana kp15/31

Vierailija
44/47 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukeiju ja mp73 kovasti plussatuulia, ärsyttävää tuollanen haamuilu =)

täälläpä ei taas mitään uutta. rinnat ei suuremmin oo arat, alamahaa juimii, alaselkään sattuu, pahaa oloa ja väsymystä. eli ihan perusmenkka oireita, mutta niin ärsyttävän samalaisii kun raskaudessa.

en oo odottamassa nytkään plussaa, toivon tietenkin. ei pety niin, kun ei ees odota.

ja vielä seuraava kiertokin jää käyttämättä hyödyksi, että =(

kp 25/29 (voisko nyt jo muka tulla oireita, jos ois raskaana)

Vierailija
45/47 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut pyörii päässä ajatusta, että jos en voikkaan saada enää lasta. vaihtaako mies mut sitten sellaiseen joko pystyy hälle sen biologisen tekemään.. ärsyttää sekin typerä ajatus, olen ihan idiootti

Vierailija
46/47 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukeiju on plussannut!!! Onnea!!! Otathan meidät kaikki täältä mahdollisimman pian mukaan plussajunaan.

Mp73:llakin on jännät paikat....,. toivotaan että testitulos kääntyy toivottuun suuntaan.

Vumalle virtuaalihali ja onnea uuteen yritykseen ja 2poja@näidille peukutus, että tämä olisi juuri SE kierto.

O.N. oma kolmosen yritys ei ole tällä viikolla ollut päällimmäisenä mielessä tylsistä kierronpäivistä johtuen... ovis ehkä ensi viikolla. 2 kiertoa olen tikutellut mammaksi.fi halpistesteillä löytämättä ovista ja tähän kiertoon aattelin satsata ihan clearbluen digitaaliseen... katsotaan onko hintansa väärti. Tikutus ois tarkoitus aloittaa ensi viikolla... jos nyt ylipäänsä enää joka kierrossa ovuloinkaan, se 35v:n rajapyykki kun vilisti sellaista vauhtia ohi että tuskin kerkesi huomata

Piikkisiili kp ?(en ole jaksanut laskea)/n.35, yk 3

Vierailija
47/47 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tapahdu ihmeitä. Kiertopäiviä on kasassa jo 24, mutta ovulaatiosta vasta kolme päivää, joten vielä ei voi olla oireita oikein mihinkään. Tänään on tosin ollut jo menkkaolo. Se vähän harmittaa, koska viimekierrossakin ovulaatiosta vuotoon oli vain 9 päivää. Se tuntuu minusta kovin vähältä. Ja jos nyt tuntuu menkkaoireita jo neljä päivää ovulaatiosta. Ei hyvä. Ennen kierukkaa kiertoni oli 28-30 päivää eli voihan se olla, että kohta täällä alkaa jo vuotamaan.

Tänään oli myös huono olo. Olisiko johtunut ihan työstressistä, jota on riittävästi viime aikoina ollut. Välähdyksenomaisesti tuli siitä mieleen raskauspahoinvointi. Se on kyllä hurjaa ja kurjaa olla kolme kuukautta krapulassa! Ja silti sitä raskautta kovasti toivoisin :) Olen varmasti unohtanut miten kauhean kamala se olo on, mutta tosiaan tänään muistui mieleen häivähdys siitä. Itse asiassa nytkin on aikasta huono olo. Toivottavasti tämä stressini, joka siis ihan fyysisesti alkaa oireilemaan, ei vaikeuta raskaaksituloa.

Vauvaisin ajatuksian MammaMia kp. 24 / n. 28, yk 2